Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK W ZESPOLE BANKOWOŚCI OSOBISTEJ
•planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu
•realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu
•udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
•pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
•dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami
•inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
•analizowanie rynku pod kątem realizacji celów
•zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole
•realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu
•udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
•pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
•dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami
•inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
•analizowanie rynku pod kątem realizacji celów
•zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole
doradca w wydziale bankowości osobistej i prywatnej
•zapewnienie wysokiej jakości obsługi i profesjonalnego wsparcia klientów zamożnych Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego
•budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie z nimi trwałych relacj
•identyfikowanie potrzeb klientów dotyczących inwestowania, oszczędzania, kredytowania, przygotowywanie indywidualnych ofert i proponowanie rozwiązań z szerokiej palety produktów Banku i Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
•monitorowanie i odpowiedzialność za realizację indywidualnego planu
sprzedażowego
•budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie z nimi trwałych relacj
•identyfikowanie potrzeb klientów dotyczących inwestowania, oszczędzania, kredytowania, przygotowywanie indywidualnych ofert i proponowanie rozwiązań z szerokiej palety produktów Banku i Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
•monitorowanie i odpowiedzialność za realizację indywidualnego planu
sprzedażowego
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.