Piotr Kochanowski
W życiu chodzi o to, aby uczyć się tak, by inni nie spostrzegli, że się człowiek uczy.
Londyn,
zagranica
Umiejętności
CAE - Certificate in Advanced English
ECDL Expert ( przetwarzanie tekstów arkusze kalkulacyjne bazy danych prezentacja multimedialna)
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
staż - pracownik biurowy, Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Urząd Miasta Ostróda
Wyciąg z opinii ze stażu:
Zadania realizowane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:
Tworzenie i współtworzenie korespondencji dotyczącej funduszy pomocowych oraz zadań bieżących.
Obsługa administracyjna projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
Udział w przygotowaniu sprawozdań, harmonogramów, wniosków o płatność i rozliczeń projektów.
Monitorowanie i analiza aktów prawnych oraz wytycznych, dotyczących perspektywy finansowej na lata 2007-2013 oraz nowego okresu programowania na lata 2014-2020.
Monitorowanie realizacji bieżących oraz dokumentacji zakończonych projektów inwestycyjnych.
Bieżące zadania z zakresu obowiązków pracowników Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, przede wszystkim: tworzenie ewidencji środków trwałych – stan na koniec 2013 r., opisowej wersji stopnia realizacji zadań inwestycyjnych Wydziału IGK za 2013 r., katalogu zrealizowanych zamówień publicznych wydziału IGK za rok 2013.
Ponadto przez cały okres odbywania stażu: prowadzenie spisu bieżących inwestycji budowlanych, rejestru skazanych skierowanych do pracy w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Ostróda, katalogu wniosków o mieszkania komunalne, katalogowanie korespondencji i dokumentacji związanej z bieżącym projektem „Rewitalizacja budynku dworca w Ostródzie” oraz innymi, już zakończonymi.
Kwalifikacje, które bezrobotny nabył podczas stażu:
Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Doświadczenie przy realizacji projektów Gminy Miejskiej Ostróda dofinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych, funduszy unijnych, funduszy norweskich i EOG).
Poznanie zagadnień z zakresu prawa wspólnotowego oraz wytycznych, dotyczących pozyskiwania
i rozliczania środków z UE (oraz innych zewnętrznych), m.in.: Polityka Spójności na lata 2014-2020, nowe zintegrowane instrumenty realizacji inwestycji, najważniejsze informacje i zmiany w nowym okresie programowania - 11 celów tematycznych – linia demarkacyjna, typy działań, projekty, beneficjenci.
Znajomość zależności i powiązań między strategicznymi dokumentami europejskimi, krajowymi
i regionalnymi.
Przyswojenie zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów inwestycyjnych.
Poznanie zagadnień związanych z cyklem zarządzania projektem oraz poszczególnymi jego etapami.
Umiejętności, które bezrobotny pozyskał podczas stażu:
Pozyskiwanie informacji o źródłach dofinansowania projektów :
• Programy na poziomie Komisji Europejskiej (wytyczne, projekty, beneficjenci i inne).
• Programy Operacyjne na poziomie krajowym - założenia (osie priorytetowe, działania, typy projektów, projekty indywidualne, systemowe i konkursowe, beneficjenci, struktura zarządzania, instrumenty finansowe, poziom dofinansowania, kategorie interwencji).
• Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury – założenia, osie priorytetowe, inteligentne specjalizacje, projekty, beneficjenci, finansowanie.
Tworzenie formalnej korespondencji urzędowej.
Sporządzanie wniosków o płatność.
Utrwalenie zaawansowanej umiejętności obsługi pakietu MS Office.
Utrwalenie umiejętności obsługi urządzeń biurowych.
Zadania realizowane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:
Tworzenie i współtworzenie korespondencji dotyczącej funduszy pomocowych oraz zadań bieżących.
Obsługa administracyjna projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
Udział w przygotowaniu sprawozdań, harmonogramów, wniosków o płatność i rozliczeń projektów.
Monitorowanie i analiza aktów prawnych oraz wytycznych, dotyczących perspektywy finansowej na lata 2007-2013 oraz nowego okresu programowania na lata 2014-2020.
Monitorowanie realizacji bieżących oraz dokumentacji zakończonych projektów inwestycyjnych.
Bieżące zadania z zakresu obowiązków pracowników Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, przede wszystkim: tworzenie ewidencji środków trwałych – stan na koniec 2013 r., opisowej wersji stopnia realizacji zadań inwestycyjnych Wydziału IGK za 2013 r., katalogu zrealizowanych zamówień publicznych wydziału IGK za rok 2013.
Ponadto przez cały okres odbywania stażu: prowadzenie spisu bieżących inwestycji budowlanych, rejestru skazanych skierowanych do pracy w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Ostróda, katalogu wniosków o mieszkania komunalne, katalogowanie korespondencji i dokumentacji związanej z bieżącym projektem „Rewitalizacja budynku dworca w Ostródzie” oraz innymi, już zakończonymi.
Kwalifikacje, które bezrobotny nabył podczas stażu:
Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Doświadczenie przy realizacji projektów Gminy Miejskiej Ostróda dofinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych, funduszy unijnych, funduszy norweskich i EOG).
Poznanie zagadnień z zakresu prawa wspólnotowego oraz wytycznych, dotyczących pozyskiwania
i rozliczania środków z UE (oraz innych zewnętrznych), m.in.: Polityka Spójności na lata 2014-2020, nowe zintegrowane instrumenty realizacji inwestycji, najważniejsze informacje i zmiany w nowym okresie programowania - 11 celów tematycznych – linia demarkacyjna, typy działań, projekty, beneficjenci.
Znajomość zależności i powiązań między strategicznymi dokumentami europejskimi, krajowymi
i regionalnymi.
Przyswojenie zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów inwestycyjnych.
Poznanie zagadnień związanych z cyklem zarządzania projektem oraz poszczególnymi jego etapami.
Umiejętności, które bezrobotny pozyskał podczas stażu:
Pozyskiwanie informacji o źródłach dofinansowania projektów :
• Programy na poziomie Komisji Europejskiej (wytyczne, projekty, beneficjenci i inne).
• Programy Operacyjne na poziomie krajowym - założenia (osie priorytetowe, działania, typy projektów, projekty indywidualne, systemowe i konkursowe, beneficjenci, struktura zarządzania, instrumenty finansowe, poziom dofinansowania, kategorie interwencji).
• Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury – założenia, osie priorytetowe, inteligentne specjalizacje, projekty, beneficjenci, finansowanie.
Tworzenie formalnej korespondencji urzędowej.
Sporządzanie wniosków o płatność.
Utrwalenie zaawansowanej umiejętności obsługi pakietu MS Office.
Utrwalenie umiejętności obsługi urządzeń biurowych.
asystent
Biuro poselskie Posła do Parlamentu Europejskiego
* Sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów bieżących na potrzeby biura, nadzór nad jego funkcjonowaniem; współpraca z innymi asystentami, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz informacji.
* Wsparcie w zakresie organizacji spotkań oraz podróży służbowych, uczestnictwo w nich, sporządzanie analiz (na potrzeby posiedzeń oraz z ich przebiegu), komunikacja z mediami.
* Obsługa strony internetowej.
* Tłumaczenie dokumentów z jęz. pol. na ang. i odwrotnie (przede wszystkim teksty prawne).
* Przygotowywanie prezentacji, dokumentów organizacyjnych, redagowanie korespondencji krajowej i zagranicznej oraz bieżące prace administracyjne.
* Wsparcie w zakresie organizacji spotkań oraz podróży służbowych, uczestnictwo w nich, sporządzanie analiz (na potrzeby posiedzeń oraz z ich przebiegu), komunikacja z mediami.
* Obsługa strony internetowej.
* Tłumaczenie dokumentów z jęz. pol. na ang. i odwrotnie (przede wszystkim teksty prawne).
* Przygotowywanie prezentacji, dokumentów organizacyjnych, redagowanie korespondencji krajowej i zagranicznej oraz bieżące prace administracyjne.
Specjalizacje
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.