Wypowiedzi
-
Masz rację - danej usługi.
-
Witam, przebrnąłem przez jeden z regulaminów promocyjnych, w którym nie doszukałem się stwierdzenia, że łącze niegwarantowane może nie spełniać warunków umowy. Jest także taki zapis pkt 3.2.:
" Brak możliwości technicznych Operatora do świadczenia Usługi Telefonicznej, Usługi Internetowej lub Usługi Telewizyjnej w
lokalizacji wskazanej w Umowie Promocyjnej powoduje, iż Umowa Promocyjna nie może zostać zawarta, a jeśli Umowę
Promocyjną zawarto, Abonent ma prawo do odstąpienia od niej w całości lub w części dotyczącej danej Usługi."
Jest nadzieja ;) - powodzenia. -
Polecam lekturę http://wyborcza.biz/biznes/1,106501,9675117,Walka_z_Ne...
Z tym wypowiadaniem to nie tak prosto, bo operator ma prawo stwierdzić, że wszystko zgodnie z regulaminem, a jak masz problem to udowodnij nam, że to nasza wina....
Mnie ten artykuł powalił na kolana.Piotr Kobylański edytował(a) ten post dnia 21.04.13 o godzinie 21:27 -
Witaj,
w każdym przypadku zgłaszaj awarję i reklamuj każdy okres usługi niezgodnej z umową. I tak aż dożyjesz szczęśliwego końca ;)
pozdroPiotr Kobylański edytował(a) ten post dnia 20.04.13 o godzinie 22:22