Piotr Kobylański

Kierownik ds Klientów Kluczowych, MNI Telecom S.A.

Wypowiedzi

  • Piotr Kobylański
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA.. POWAŻNY PROBLEM.. REKLAMACJA?
    30.04.2013, 01:41

    Masz rację - danej usługi.

  • Piotr Kobylański
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA.. POWAŻNY PROBLEM.. REKLAMACJA?
    25.04.2013, 12:13

    Witam, przebrnąłem przez jeden z regulaminów promocyjnych, w którym nie doszukałem się stwierdzenia, że łącze niegwarantowane może nie spełniać warunków umowy. Jest także taki zapis pkt 3.2.:

    " Brak możliwości technicznych Operatora do świadczenia Usługi Telefonicznej, Usługi Internetowej lub Usługi Telewizyjnej w
    lokalizacji wskazanej w Umowie Promocyjnej powoduje, iż Umowa Promocyjna nie może zostać zawarta, a jeśli Umowę
    Promocyjną zawarto, Abonent ma prawo do odstąpienia od niej w całości lub w części dotyczącej danej Usługi."

    Jest nadzieja ;) - powodzenia.

  • Piotr Kobylański
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA.. POWAŻNY PROBLEM.. REKLAMACJA?
    21.04.2013, 21:23

    Polecam lekturę http://wyborcza.biz/biznes/1,106501,9675117,Walka_z_Ne...
    Z tym wypowiadaniem to nie tak prosto, bo operator ma prawo stwierdzić, że wszystko zgodnie z regulaminem, a jak masz problem to udowodnij nam, że to nasza wina....
    Mnie ten artykuł powalił na kolana.Piotr Kobylański edytował(a) ten post dnia 21.04.13 o godzinie 21:27

  • Piotr Kobylański
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie NETIA.. POWAŻNY PROBLEM.. REKLAMACJA?
    20.04.2013, 22:13

    Witaj,
    w każdym przypadku zgłaszaj awarję i reklamuj każdy okres usługi niezgodnej z umową. I tak aż dożyjesz szczęśliwego końca ;)

    pozdroPiotr Kobylański edytował(a) ten post dnia 20.04.13 o godzinie 22:22

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do