Piotr Kobylański

Kierownik ds Klientów Kluczowych, MNI Telecom S.A.
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MNI Telecom S.A.
Kierownik ds Klientów Kluczowych
Pozyskiwanie klientów z rynku biznes na terenie Częstochowy, Łodzi i okolic,
prowadzenie rozmów handlowych z kadrą kierowniczą (średniego i wyższego szczebla),
opieka nad pozyskaną bazą klientów,
działania anty – churnowe, utrzymywanie przychodu z bazy klientów,
analiza FV, wstępna analiza zgłoszeń reklamacyjnych,
koordynowanie realizowanych projektów inwestycyjnych,
sporządzanie ofert handlowych
udział w postepowaniach przetargowych.
Telefonia Dialog S.A.
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Pozyskiwanie klientów z rynku biznes na terenie Łodzi i okolic,
prowadzenie rozmów handlowych z kadrą kierowniczą (średniego i wyższego szczebla),
opieka nad pozyskaną bazą klientów,
działania anty – churnowe, utrzymywanie przychodu z bazy klientów,
analiza FV, wstępna analiza zgłoszeń reklamacyjnych,
koordynowanie realizowanych projektów inwestycyjnych,
sporządzanie ofert handlowych
udział w postepowaniach przetargowych.
HADAR Jerzy Dubec
specjalista ds. inwestycji budowlanych
Pozyskiwanie lokalizacji pod budowę inwestycji telekomunikacyjnych, w tym:
akwizycja - wyszukiwanie działek i obiektów pod budowę BTS,
sprawdzanie stanu prawnego działek i obiektów,
sprawdzanie miejscowych planów przestrzennego zagospodarowania,
organizowanie wizji technicznych,
dokumentacja fotograficzna,
wstępne ustalanie sposobów zasilania,
negocjowanie umów najmu i dzierżawy,
zlecanie wykonania map do celów projektowych,
zlecanie wykonania projektów budowlanych, zasilania,
prowadzenie spraw formalnych.
Pozyskiwanie wymaganych decyzji i uzgodnień administracyjnych w
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z niezbędnymi opiniami Powiatowych Inspektorów Sanitarnych i Starostw Powiatowych,
- decyzje o pozwoleniu na budowę
- decyzje o pozwoleniu na użytkowanie
- uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków
- uzgodnienia w ZUD
- zgłoszenia robót
-zgłoszenia zakończenia robót
Polkomtel Sp. z o. o.
Departament Kompleksowej Obsługi Klienta na stanowisku konsultant.
Polkomtel S.A.
telefoniczna obsługa abonentów : wprowadzanie zmian na kontach abonenckich, wstepna analiza zgłoszenia, dystrybucja informacji do działów tematycznych ( techniczne, reklamacyjne, rozliczeniowe, windykacyjne, ) wyjaśnienia płatności, rozliczenia faktur telemarketing – sprzedaż promowanych usług, działania utrzymaniowe – realizacja umów lojalnościowych, działania anty – churnowe.

Szkolenia i kursy

Specjalizacje

Budownictwo
Inne

Zainteresowania

Strzelectwo sportowe, fotografia, kulinaria.

Organizacje

PFTA, ŁGS Orzeł, OSW Strzelec.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;