Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu marketingu
Centrum Wentylacji i Klimatyzacji "MK-WENT"
1. Stworzenie i kierowanie 3-osobowym, zgranym teamem.
2. Tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej Firmy.
3. Przygotowywanie materiałów reklamowych.
4. Koordynacja działań w Internecie:
- strona www,
- sklep internetowy,
- newsletter,
- Allegro,
- obecność na portalach społecznościowych,
- fora tematyczne.
5. Bliska współpraca z Działem Sprzedaży
2. Tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej Firmy.
3. Przygotowywanie materiałów reklamowych.
4. Koordynacja działań w Internecie:
- strona www,
- sklep internetowy,
- newsletter,
- Allegro,
- obecność na portalach społecznościowych,
- fora tematyczne.
5. Bliska współpraca z Działem Sprzedaży
Właściciel
Piotr Kobosko - Usługi Finansowe
Edukacja finansowa, m.in.:
- jak TANIEJ spłacić kredyt hipoteczny
- gdzie odkładać na przyszłość dziecka
- zyskowne i bezpieczne inwestowanie (10-12% w skali roku)
- zabezpieczanie się przed kryzysami (w tym spadkami na giełdzie)
- prywatna emerytura (czy ktoś jeszcze liczy na ZUS?)
- zarabianie pieniędzy w świecie finansów.
(Jeżeli ktoś jest zainteresowany udziałem w szkoleniu lub darmowym prywatnym coachingu to bardzo proszę o kontakt na priv)
- jak TANIEJ spłacić kredyt hipoteczny
- gdzie odkładać na przyszłość dziecka
- zyskowne i bezpieczne inwestowanie (10-12% w skali roku)
- zabezpieczanie się przed kryzysami (w tym spadkami na giełdzie)
- prywatna emerytura (czy ktoś jeszcze liczy na ZUS?)
- zarabianie pieniędzy w świecie finansów.
(Jeżeli ktoś jest zainteresowany udziałem w szkoleniu lub darmowym prywatnym coachingu to bardzo proszę o kontakt na priv)
Specjalista ds zakupu mediów i produkcji reklamowej (dywizja Komunikacji i Usług Marketingowych)
1. Bliska współpraca z dywizjami Infant Nutrition, Purina, Ice Cream, Dairy:
- udział w planowaniu strategicznym
- organizacja przetargów dla agencji kreatywnych
- koordynacja współpracy z agencjami kreatywnymi
2. Zakup mediów, współpraca z agencją mediową
3. Przeprowadzanie regularnych, kwartalnych audytów agencji mediowej
4. Koordynacja produkcji reklam telewizyjnych po stronie klienta (wykonywanie wielu obowiązków producenta agencyjnego)
5. Uczenie nowych pracowników
- udział w planowaniu strategicznym
- organizacja przetargów dla agencji kreatywnych
- koordynacja współpracy z agencjami kreatywnymi
2. Zakup mediów, współpraca z agencją mediową
3. Przeprowadzanie regularnych, kwartalnych audytów agencji mediowej
4. Koordynacja produkcji reklam telewizyjnych po stronie klienta (wykonywanie wielu obowiązków producenta agencyjnego)
5. Uczenie nowych pracowników
Praktyka
• Dep. Marketingu Kredytów Gotówkowych
- Udział w tworzeniu kampanii reklamowej „Szybkiej Pożyczki” - kredytu gotówkowego oferowanego przez Bank (pisanie tekstów reklamowych, tekstów dla telemarketerów, udział w tworzeniu hasła reklamowego, wzoru plakatu i ulotki reklamujących kredyt gotówkowy, itp.)
- Analizowanie rynku kredytów gotówkowych, porównywanie ofert konkurencji, zapoznanie się z produktami obecnymi na rynku i szukanie ich mocnych/słabych stron
- Przygotowanie projektu rozbudowy strony internetowej o sekcję dotyczącą kredytu gotówkowego i czuwanie nad jego wdrożeniem
• Dep. Sprzedaży Kredytów Gotówkowych
- Stworzenie kalkulatora finansowego, który na podstawie algorytmów bankowych i wprowadzonych danych wylicza m.in. zdolność kredytową potencjalnego kredytobiorcy; z aplikacji korzystają na co dzień doradcy kredytowi pracujący w terenie
- Udział w tworzeniu departamentu Sprzedaży Kredytów Gotówkowych, rekrutacji przedstawicieli handlowych oraz zorganizowanie szkoleń dla nich.
- Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych na terenie całej Polski
- Udział w tworzeniu kampanii reklamowej „Szybkiej Pożyczki” - kredytu gotówkowego oferowanego przez Bank (pisanie tekstów reklamowych, tekstów dla telemarketerów, udział w tworzeniu hasła reklamowego, wzoru plakatu i ulotki reklamujących kredyt gotówkowy, itp.)
- Analizowanie rynku kredytów gotówkowych, porównywanie ofert konkurencji, zapoznanie się z produktami obecnymi na rynku i szukanie ich mocnych/słabych stron
- Przygotowanie projektu rozbudowy strony internetowej o sekcję dotyczącą kredytu gotówkowego i czuwanie nad jego wdrożeniem
• Dep. Sprzedaży Kredytów Gotówkowych
- Stworzenie kalkulatora finansowego, który na podstawie algorytmów bankowych i wprowadzonych danych wylicza m.in. zdolność kredytową potencjalnego kredytobiorcy; z aplikacji korzystają na co dzień doradcy kredytowi pracujący w terenie
- Udział w tworzeniu departamentu Sprzedaży Kredytów Gotówkowych, rekrutacji przedstawicieli handlowych oraz zorganizowanie szkoleń dla nich.
- Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych na terenie całej Polski
Stażysta w dziale gospodarczym Gazety Wyborczej
- Pisanie pełnowymiarowych artykułów publikowanych na
stronach gospodarczych dziennika oraz w dodatku „Logistyka”. Najczęściej podejmowanymi przeze mnie tematami było szeroko pojęte pozyskiwanie środków (zarówno unijnych jak również kredytów, etc.), kwestie związane z ropą naftową oraz teksty na temat działalności i wyników spółek giełdowych (głównie banków).
- Samodzielne zbieranie materiałów i informacji do tekstów
- Przygotowywanie relacji z konferencji prasowych
- Pełnienie funkcji redaktora dyżurnego - śledzenie i analizowanie informacji podawanych przez agencje prasowe.
stronach gospodarczych dziennika oraz w dodatku „Logistyka”. Najczęściej podejmowanymi przeze mnie tematami było szeroko pojęte pozyskiwanie środków (zarówno unijnych jak również kredytów, etc.), kwestie związane z ropą naftową oraz teksty na temat działalności i wyników spółek giełdowych (głównie banków).
- Samodzielne zbieranie materiałów i informacji do tekstów
- Przygotowywanie relacji z konferencji prasowych
- Pełnienie funkcji redaktora dyżurnego - śledzenie i analizowanie informacji podawanych przez agencje prasowe.
Szkolenia i kursy
1. Ukończenie Programu TOP 15, w którym brało udział piętnastu najlepszych studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Były to indywidualne, dwuletnie (2004-2006) studia, a wybranym przedmiotem studiów oraz prac badawczych były m.in.:
- Sztuka skutecznej reklamy;
- Analiza rynku prasy codziennej, strategii oraz różnych "recept na sukces" dzienników;
- Zachowanie konsumentów na rynku;
- Zagadnienia dotyczące marketingu miejsc (badanie i analiza atrakcyjności oraz popularności regionów turystycznych);
- Kreowanie tożsamości i wizerunku produktu/usługi/firmy;
- Budowanie strategii komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa.
Podsumowaniem każdego roku były raporty z dużych prac badawczych.
2. Introduction to Marketing and Sales - tygodniowe szkolenie w Barcelonie, 2-7.V.2010
- Sztuka skutecznej reklamy;
- Analiza rynku prasy codziennej, strategii oraz różnych "recept na sukces" dzienników;
- Zachowanie konsumentów na rynku;
- Zagadnienia dotyczące marketingu miejsc (badanie i analiza atrakcyjności oraz popularności regionów turystycznych);
- Kreowanie tożsamości i wizerunku produktu/usługi/firmy;
- Budowanie strategii komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa.
Podsumowaniem każdego roku były raporty z dużych prac badawczych.
2. Introduction to Marketing and Sales - tygodniowe szkolenie w Barcelonie, 2-7.V.2010
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- Dziennikarstwo - 2003-2004 - pisanie do miesięcznika piłkarskiego "iGol" (http://www.igol.pl ); 2007-2008: do bloga eksperckiego poświęconego wyborom prezydenckim w USA: (http://usa2008.blox.pl)
- Fotografia - prezentacja prac na http://plfoto.com/136059/autor.html
- Podróżowanie;
- Sport.
- Fotografia - prezentacja prac na http://plfoto.com/136059/autor.html
- Podróżowanie;
- Sport.
Organizacje
1. Studenckie Koło Naukowe Marketingu (SGH; 2004-2008):
- Współkierowanie grupą organizującą konferencję naukową "Marketing Wydarzeń Kulturalnych", (SGH,III.2007): stworzenie budżetu, przygotowanie wniosków o dotacje, zaproszenie gościa, zaprojektowanie kampanii reklamowej, itp.
- Regularny udział w cotygodniowych spotkaniach innych przdsięwzięciach Koła, wyjazdach integracyjno-szkoleniowych (2006 i 2007), itp.
2. Europejskie Koło Naukowe "Eures"; (WSPiZ).
Udział w organizowaniu przedsięwzięć koła:
- konferencji naukowych;
- spotkań ze znanymi ludźmi świata finansów, biznesu i polityki;
- studenckich Prawyborów do Parlamentu Europejskiego oraz towarzyszącemu im spotkania z kandydatami na eurodeputowanych;
- współpraca z Fundacją Odpowiedzialność Obywatelska przy zbieraniu podpisów pod projektem ustawy „O obniżeniu podatków i naprawie finansów publicznych”.
Prowadzenie kampanii reklamujących powyższe wydarzenia.
Funkcja rzecznika Koła oraz vice-szefa działu Kulturalno - Naukowego.
3. Caritas przy parafii im. Świętego Krzystofa w Podkowie Leśnej (2000 - 2002)
- Współkierowanie grupą organizującą konferencję naukową "Marketing Wydarzeń Kulturalnych", (SGH,III.2007): stworzenie budżetu, przygotowanie wniosków o dotacje, zaproszenie gościa, zaprojektowanie kampanii reklamowej, itp.
- Regularny udział w cotygodniowych spotkaniach innych przdsięwzięciach Koła, wyjazdach integracyjno-szkoleniowych (2006 i 2007), itp.
2. Europejskie Koło Naukowe "Eures"; (WSPiZ).
Udział w organizowaniu przedsięwzięć koła:
- konferencji naukowych;
- spotkań ze znanymi ludźmi świata finansów, biznesu i polityki;
- studenckich Prawyborów do Parlamentu Europejskiego oraz towarzyszącemu im spotkania z kandydatami na eurodeputowanych;
- współpraca z Fundacją Odpowiedzialność Obywatelska przy zbieraniu podpisów pod projektem ustawy „O obniżeniu podatków i naprawie finansów publicznych”.
Prowadzenie kampanii reklamujących powyższe wydarzenia.
Funkcja rzecznika Koła oraz vice-szefa działu Kulturalno - Naukowego.
3. Caritas przy parafii im. Świętego Krzystofa w Podkowie Leśnej (2000 - 2002)
Inne
1. Wspomniane powyżej studia w Niemczech odbywały się w ramach programu Socrates Erasmus w Fachhochschule Ludwigshafen am Rhein (Niemcy). Studiowanie było w językach angielskim i niemieckim.
2. Trzykrotnie otrzymywałem Stypendium Ministra Edukacji Narodowej i Sportu (a po reformie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego) za osiągnięcia w nauce na lata 2004/2005, 2005/2006 i 2006/2007.
Jest to stypendium przyznawane indywidualnie i z mojej uczelni rocznie otrzymuje je kilka osób.
3. Znajomość obsługi lub programowanie w następujących programach: SAP, Nikita, Borland Pascal, HTML, MS Office.
4. Prace naukowe / Publikacje:
- Analiza kampanii reklamowej towarzyszącej wprowadzeniu dziennika Fakt na rynek Polski (podsumowanie I roku TOP 15)
- Analiza atrakcyjności Mazowsza jako regionu turystycznego - praca przygotowana jako podsumowanie II roku nauki w TOP 15
- Artykuł pt. „Konferencja okiem studenta“ opublikowany w czasopiśmie naukowym „Master of Business Administration“.
- Artykuł pt. „Canadian Nationalism“ opublikowany w kanadyjskim „The ELP Chronicler“
2. Trzykrotnie otrzymywałem Stypendium Ministra Edukacji Narodowej i Sportu (a po reformie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego) za osiągnięcia w nauce na lata 2004/2005, 2005/2006 i 2006/2007.
Jest to stypendium przyznawane indywidualnie i z mojej uczelni rocznie otrzymuje je kilka osób.
3. Znajomość obsługi lub programowanie w następujących programach: SAP, Nikita, Borland Pascal, HTML, MS Office.
4. Prace naukowe / Publikacje:
- Analiza kampanii reklamowej towarzyszącej wprowadzeniu dziennika Fakt na rynek Polski (podsumowanie I roku TOP 15)
- Analiza atrakcyjności Mazowsza jako regionu turystycznego - praca przygotowana jako podsumowanie II roku nauki w TOP 15
- Artykuł pt. „Konferencja okiem studenta“ opublikowany w czasopiśmie naukowym „Master of Business Administration“.
- Artykuł pt. „Canadian Nationalism“ opublikowany w kanadyjskim „The ELP Chronicler“
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Koźmiński
Forum dyskusyjne - Akademia Leona Koźmińskiego.
Jeśli szukasz materiałów do zajęć zapraszamy tutaj:
http://chomikuj.pl/bbladek/Nauka/Akademia_Leona_Kozminskiego
LATA 80
muzyka lat 80, Limahl, Bily Ocean, Gloria Estefan, Quincy Jones, Earth Wind and Fire...a takze Twisted Sister Motley Crue etc :)
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.