Piotr Kobalczyk

Administrator biznesowy CRD, Veolia Energia Polska S.A.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Coaching Dane Energia Efektywność energetyczna Zarządzanie energią Prognozowanie FrontPage Microsoft Excel Microsoft Office MS Project MySQL Zarządzanie problemami Project Management VBA Windows 7 Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Veolia Energia Łódź S.A.
Główny specjalista
* Koordynacja projektów informatycznych
* Monitorowanie punktów odbioru energii
Logo
Administrator Biznesowy Centralnego Repozytorium Danych
Veolia Energia Polska S.A.
Inżynieria Grupy Veolia w Polsce

* Nadzór merytoryczny nad lokalnymi zespołami odpowiedzialnymi za CRD.
* Monitorowanie i koordynacja projektów w zakresie korzystania z danych z CRD.
* Nadzór nad integracją wewnętrznych źródeł danych.
* Zarządzanie potrzebami biznesowymi związanymi z rozwojem CRD.
Veolia Energia Łódź S.A.
Specjalista wydziału
* udział w strategicznych projektach IT w grupie Veolia,
* udział w sporządzaniu długoterminowych prognoz wpływów finansowych ze sprzedaży ciepła,
* kalkulacja budżetu technicznego dla istniejących odbiorców,
* zarządzanie systemem Ember,
* koordynowanie przepływu danych pomiędzy systemami IT,
* nadzorowanie sprzedaży energii cieplnej,
* monitorowanie oraz analizowanie wykonania budżetu technicznego oraz raportowanie odchyleń,
* współpraca z rejonami eksploatacyjnymi w zakresie kontroli urządzeń pomiarowych,
* prowadzenie elektronicznych baz danych w systemach informatycznych,
* rozwiązania kreatywne,
* projekty Lean Manufacturing.
Dalkia Łódź S.A.
Specjalista techniczny
* zarządzanie systemem Ember (zasilanie danymi, aktualizacja współczynników zapotrzebowania na cele co i cwu, bieżąca obsługa),
* opracowywanie modeli prognostycznych sprzedaży oraz raportowanie z wykonania.
* kalkulacja i monitorowanie budżetu technicznego dla istniejących odbiorców,
* nadzorowanie sprzedaży energii cieplnej,
* koordynowanie przepływu danych pomiędzy systemami IT,
* współpraca z rejonami w zakresie wymian urządzeń pomiarowych,
* analizowanie oraz nadzór nad wykonaniem budżetu,
* raportowanie odchyleń,
* prowadzenie elektronicznych baz danych w systemach informatycznych,
* aktualizacja baz danych systemu GIS,
* rozwiązania kreatywne,
* coaching Dalkia Łódź, Dalkia Term,
* projekty Lean Manufacturing.
Rafał Utecht
Rafał Utecht · współpracownik
wystawiono
Poznałem Piotra podczas spotkań w ramach projektu "Z Dalkią w jutro". To było ciekawe doświadczenie a Piotr dał się poznać jako dobry i zaangażowany trener, który poprowadził całą grupę zgodnie z planem zajęć ale nie zapominał przy tym o prezentowaniu dobrych przykładów z własnego życia.
Radosław Przybysławski
Radosław Przybysławski · współpracownik
wystawiono
Piotr jest godnym zaufania współpracownikiem o szerokim wachlarzu kompetencji. Wszechstronne zdolności w połączeniu z dokładnością i zaangażowaniem sprawiają, że współpraca z Nim zawsze przebiega bezproblemowo i z zachowaniem najwyższych standardów profesjonalizmu. Ponadto świetnie potrafi pracować w zespole.
Określenie "Multitaskowy" pasuje do Piotra idealnie.
Bartosz Gutowski
Bartosz Gutowski · współpracownik
wystawiono
Piotr jest osobą wszechstronnie uzdolnioną i utalentowaną.
Przejawia się błyskotliwością, szeroką wiedzą oraz silnym zaangażowaniem.
Dobrze czuj się zarówno w roli członka grupy, jak i lidera, przywódcy, który buduje i doskonale motywuje cały zespół.
Chętnie podejmuje dodatkowe wyzwania. Charyzmatyczny, kreatywny, sumienny i niezwykle odpowiedzialny.

Doskonała wspólpraca w trakcie realizacji projektu: „Przejęcie sieci magistralnej W4 od Dalkii Poznań ZEC do Dalkii Poznań S.A.” w ramach programu POTENCJAŁ 2009
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Piotr jest uczestnikiem projektu szkoleniowego, który mam przyjemność prowadzić. Cenię w nim zaangażowanie i profesjonalne podejście. Jest aktywny, nastawiony na rozwój i niezwykle ambitny. Potrafi wyciągać interesujące wnioski, wdrażać w życie nową wiedzę i realizować stawiane sobie cele. Wiele sytuacji szkoleniowych odkryło jego wysoką inteligencję emocjonalną oraz umiejętność pracy zespołowej.
Tomasz M.
Tomasz M. · współpracownik
wystawiono
Piotr to człowiek godny zaufania, o ukształtowanym charakterze, wytrwale dążący do celu, a przy tym przyjacielski i przesympatyczny, jego poczucie humoru potrafi rozładować najtrudniejsze chwile w biznesowych negocjacjach i nie tylko. Miałem przyjemność pracować razem z Piotrem w projekcie HR polegającym na coachingu wewnętrznym w organizacji. Razem uczyliśmy się, aby potem uczyć innych i to się nam udało. Polecam Piotra jako Kolegę i profesjonalistę.
Logo
Współwłaściciel / koordynator
Commerce Service Sp. z o.o.
* kierowanie i zarządzanie firmą,
* opracowywanie biznesplanu i działanie zgodnie ze strategią firmy,
* zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu pracowników,
* organizowanie szkoleń,
* monitoring sprzedaży poszczególnych pracowników,
* public relations,
* rekrutacja pracowników,
* planowanie lokalnych akcji promocyjnych,
* odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów,
* współpraca z kontrahentami,
* zaopatrzenie,
* pozyskiwanie nowych odbiorców produktów i usług,
* prowadzenie ewidencji urządzeń serwisowanych,
* nadzór na dokonywaniem okresowych przeglądów,
* negocjowanie umów handlowo – serwisowych,
* utrzymywanie ścisłej współpracy z Urzędami Skarbowymi w zakresie obsługi urządzeń fiskalnych,
* kreowanie witryny www,
* dbanie o dobry wizerunek firmy.
Logo
Kierownik serwisu
Commerce Łódź
* zarządzanie pracą serwisantów,
* bezpośredni nadzór na całością funkcjonowania serwisu,
* tworzenie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowych,
* tworzenie i egzekwowanie planów sprzedaży,
* raportowanie do Zarządu wyników i sugestii dotyczących rozwoju,
* wsparcie techniczne handlowców,
* koordynowanie pracy serwisu,
* rozwiązywanie zagadnień technicznych zgłaszanych przez klientów,
* nadzór i rozliczanie prac wykonywanych przez
serwisantów,
* zapewnienie szybkiej i właściwej obsługi serwisowej,
* aktywne wsparcie zespołu w naprawach, gdy występowała duża presja czasu,
* rozwiązywanie wszelkich personalnych problemów w grupie
* wycena usług,
* naliczenia premii pracowniczych,
* prowadzenie statystyk przerobowych oraz płacowych,
* odpowiedzialność za terminowość wszystkie naprawy,
* opieka nad kluczowymi klientami serwisu,
* przygotowywanie ofert techniczno-handlowych dla klientów,
* budowa pozytywnego wizerunku marki i firmy,
* pozyskiwanie nowych klientów,
* zapewnienie optymalnej współpracy serwisu z innymi działami firmy,
* windykacja należności,
* rozpatrywanie reklamacji i roszczeń klientów,
* kontrola, ocena i motywacja pracowników,
* reprezentowanie serwisu w kontaktach z importerem i klientami,
* kontrola jakości usług i terminów ich wykonania,
* kontrola ekonomiki pracy,
* odpowiedzialność za zakup narzędzi i części,
* pełna odpowiedzialność za stany magazynowe i gospodarkę częściami zamiennymi.
KOMERS
Kierownik serwisu
* zarządzanie pracą 8 serwisantów,
* bezpośredni nadzór na całością funkcjonowania serwisu,
* nadzór i rozliczanie prac wykonywanych przez
serwisantów,
* zapewnienie szybkiej i właściwej obsługi serwisowej,
* aktywne wsparcie zespołu w naprawach, gdy występowała duża presja czasu,
* rozwiązywanie wszelkich personalnych problemów w grupie
* wycena usług,
* naliczenia premii pracowniczych,
* prowadzenie statystyk przerobowych oraz płacowych,
* odpowiedzialność za terminowość wszystkie naprawy,
* tworzenie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowych,
* tworzenie i egzekwowanie planów sprzedaży,
* raportowanie do Zarządu wyników i sugestii dotyczących rozwoju,
* wsparcie techniczne handlowców,
* koordynowanie pracy serwisu,
* rozwiązywanie zagadnień technicznych zgłaszanych przez klientów,
* opieka nad kluczowymi klientami serwisu,
* przygotowywanie ofert techniczno-handlowych dla klientów,
* budowa pozytywnego wizerunku marki i firmy,
* pozyskiwanie nowych klientów,
* zapewnienie optymalnej współpracy serwisu z innymi działami firmy,
* rozpatrywanie reklamacji i roszczeń klientów,
* kontrola, ocena i motywacja pracowników,
* reprezentowanie serwisu w kontaktach z importerem i klientami,
* kontrola jakości usług i terminów ich wykonania,
* kontrola ekonomiki pracy,
* odpowiedzialność za zakup narzędzi i części,
* pełna odpowiedzialność za stany magazynowe i gospodarkę częściami zamiennymi,
* windykacja należności.
Logo
Pracownik serwisu urządzeń elektronicznych
Inter Commerce Sp. z o.o.
* sprzedaż urządzeń będących w ofercie firmy,
* montaż kompletnych zestawów PC oraz instalacji okablowania strukturalnego,
* instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych Microsoft oraz Linux,
* instalacja i konfiguracja systemów sprzedaży i oprogramowania do obsługi małych i średnich przedsiębiorstw,
* administracja sieci i aplikacji,
* naprawy i konserwacja sprzętu komputerowego,
* szkolenia, z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych,
* programowanie urządzeń fiskalnych,
* serwis urządzeń fiskalnych, wag, metkownic, czytników kodów kreskowych,
* odczyty laboratoryjne i wymiany modułów fiskalnych w urządzeniach,
* wykonywanie przeglądów ustawowych,
* montaż, programowanie, serwis poczty pneumatycznej w hipermarketach,
* zamawianie części zamiennych,
* pozyskiwanie nowych klientów.

Szkolenia i kursy

2016.03 - "Organizacja pracy i zarządzanie czasem"
* zarządzanie czasem versus zarządzanie sobą w czasie,
* skuteczne planowanie, organizacja, zarządzanie czasem,
* asertywność w zarządzaniu czasem.

2014.07 - "Lean Six Sigma Green Belt Training"
* osiem kroków usprawnienia,
* fazy przebiegu projektu Six Sigma - ścieżka DMAIC,
* definiowanie problemu,
* budowanie zespołu,
* karta projektu,
* wskazanie klientów procesu, ich potrzeb i wymagań (CTQ),
* opracowanie ogólnej mapy procesu,
* mierzenie, kontrola i ewentualna poprawa układów pomiarowych,
* pomiar sigmy procesu,
* tworzenie planu zbierania danych,
* zdolność procesu,
* analizowanie danych za pomocą histogramów,
* analiza procesu,
* analiza przyczyny źródłowej,
* wybór rozwiązań dokonanie poprawy na podstawie przeprowadzonej analizy,
* generowanie zmiennych,
* dobór kryteriów oraz warunków brzegowych,
* wprowadzanie rozwiązań.

2013.11 - "Train The Trainers"
* rozpoznawanie i zarządzanie procesem edukacyjnym i grupowym,
* formułowanie ogólnych i operacyjnych celów treningu,
* rozpoznawanie i diagnozowanie zachowań odbiorców szkolenia,
* modelowanie pożądanych zachowań i motywowanie grupy jako całości,
* skuteczne wpływanie na proces grupowy,
* aktywizowanie grupy,
* profesjonalna autoprezentacja i ekspozycja publiczna,
* zachowanie się w trudnych sytuacjach w czasie szkolenia.

2013.07 - "Administrative Process Improvement"
* techniki mapowania procesów Makigami,
* identyfikacja marnotrawstw,
* metodologie usprawniania procesów,
* audyt standardów.

2012.12 - "Umiejętności negocjacyjne"
* cel i etapy negocjacji,
* style i strategie negocjacji,
* taktyki i role negocjacyjne.

2012.12 - "Podstawy tworzenia zespołu"
* integracja zespołu,
* procesy grupowe,
* budowa i rozwój zespołu,
* komunikacja w zespole,
* role zespołowe,
* współpraca,
* ocena pracy.

2012.12 - "Prezentacja jako narzędzie biznesowe"
* zasady profesjonalnej prezentacji,
* mowa ciała,
* style i bariery w komunikacji.

2012.06 - "Zarządzanie projektami informatycznymi"
* obszary problemowe zarządzania projektami,
* struktury organizacyjne i personalne zespołu projektowego,
* modele zarządzania,
* techniki stosowane w zarządzaniu projektami,
* zarządzanie ryzykiem,
* narzędzia wspomagające.

2012.05 - "Prawo o dostępie i wykorzystaniu geoinformacji"
* dysponent danych przestrzennych,
* regulacja o ochronie danych,
* prawo żądania danych przestrzennych.

2012.05 - "Zarządzanie czasem"
* alokacja czasu,
* proaktywność i prokrastynacja,
* matryca Eisenhowera.

2012.05 - "Wdrażanie i ocena decyzji"
* modele podejmowania decyzji,
* typologie decyzji,
* kryteria podejmowania decyzji,
* elementy procesu decyzji,
* myślenie wertykalne i lateralne.

2012.04 - "Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu"
* komunikacja interpersonalna,
* podstawy prawne i zagadnienia organizacji oświaty zawodowej w Polsce,
* pedagogiczne aspekty nauczania i wychowywania
* elementy psychologii,
* dydaktyka szczegółowa dla mistrzów i instruktorów praktycznej nauki zawodu,
* praktyka pedagogiczna,
* podstawy dydaktyki ogólnej.

2012.04 - "Podstawy skutecznego myślenia"
* procesy myślowe,
* twórcze rozwiązywanie problemów,
* mapy myśli.

2012.04 - "Proces negocjacji"
* cel i etapy negocjacji,
* style i strategie negocjacji,
* taktyki i role negocjacyjne.

2012.03 - "Zawieranie transakcji"
* definiowanie potrzeb klienta,
* typologia klienta,
* techniki sprzedaży.

2012.03 - "Planowanie skutecznych spotkań biznesowych"
* dyplomatyczne odpowiedzi na trudne pytania,
* reguły wywierania pozytywnego wrażenia,
* zasady dotyczące spotkań biznesowych,
* różnice kulturowe.

2012.02 - "Prezentacja jako narzędzie zarządzania"
* zasady profesjonalnej prezentacji,
* mowa ciała,
* style i bariery w komunikacji.

2012.01 - "Rozwiązywanie problemów"
* problem czy symptom,
* priorytetyzacja,
* analizy źródeł,
* techniki rozwiązywania problemów.

2011.12 - "Rozwój umiejętności"
* zarządzanie talentami,
* strategiczny rozwój talentów,
* błędy organizacyjne,
* learning by doing.

2011.12 - "Przydzielanie zadań"
* zarządzanie poprzez delegowanie zadań,
* proces zarządzania,
* twarde i miękkie delegowanie,
* nadzorowanie.

2011.11 - "Motywowanie"
* teoria Maslova,
* motywatory i demotywatory,
* komunikacja zmian,
* style motywowania w zespole,
* teoria ról zespołowych M.Belbina.

2011.11 - "Wyznaczanie celów"
* działania i blokady,
* projekt, sukces, smart,
* zarządzanie przez cele,
* typy celów w organizacji.

2011.10 - "Tworzenie zespołu"
* integracja zespołu,
* procesy grupowe,
* budowa i rozwój zespołu,
* komunikacja w zespole,
* role zespołowe,
* współpraca,
* ocena pracy.

2011.10 - "Skuteczna komunikacja"
* zasady prowadzenia komunikacji,
* bariery w komunikacji,
* style oraz topologia rozmówcy,
* budowa autorytetu.

2011.04 - BPI - Program: "Pracujemy lepiej dla klienta"
* nowy kształt przebiegu procesu przyłączenia odbiorcy do sieci ciepłowniczej,
* zasady pracy zespołu projektowego,
* praktyczne narzędzia wspomagające zarządzanie projektem,
* metody przekazywania informacji zwrotnej.

2011.04 - "MS Project"
* założenia projektu,
* budowanie sieci czynności i harmonogramu Gantta,
* ścieżka krytyczna projektu,
* zasoby projektu,
* praca zasobów,
* budżet projektu,
* efektywne zarządzanie projektem.

2010.11 - "Rynek ciepła dla handlowców"
* produkty idealnie dopasowane,
* kompleksowy program grzewczy,
* instalacje gazowe,
* wykorzystanie odnawialnych źródeł energii,
* pompy ciepła,
* kolektory słoneczne.

2010.10 - BPI - "Moduł I współpraca i integracja"
* lider zespołu,
* komunikacja w zespole,
* efektywne spotkania zespołu,
* rozwiązywanie problemów.

2010.03 - "Assessment Centre"

2009.10 - 2010.03 – "Potencjał 2009". Cykl szkoleń dla kierowników projektów w standardzie PMI. Programu rozwoju kompetencji Pracowników Dalkia Polska ukierunkowany na Project Management
* zarządzanie projektami w oparciu o PMI PMBOK,
* zarządzanie ludźmi w projekcie,
* finanse i zarządzanie ryzykiem w projekcie,
* komunikacja, praca zespołowa,
* mentoring w projekcie,
* zarządzanie wiedzą w Project Management,
* Openproj w praktyce,
* warsztaty „Lesson Learned”,
* certyfikacja.

2009.08 – „Prawo energetyczne”
* status prawny przedsiębiorstwa energetycznego,
* właściwość organów funkcjonowanie przedsiębiorstw energetycznych,
* funkcjonowanie przedsiębiorstwa energetycznego w gminach,
* służebność przesyłu,
* uprawnienia i obowiązki Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
* prawo europejskie,
* podstawy prawne zawierania i rozwiązywania umów,
* rozwiązywanie, wypowiedzenie a zmiana warunków,
* wypowiedzenie umowy a prawo Zakładu do wstrzymania dostaw energii,
* specyfika stosunku umownego w działalności Zakładu energetycznego,
* regulaminy i zapisy umowne,
* kiedy dopuszczalne jest rozwiązanie umowy w myśl przepisów Prawa Energetycznego oraz rozporządzeń wykonawczych
* analiza najczęstszych przypadków przy których mogą pojawić się pytania o możliwość uzasadnienia rozwiązanie umowy przez zakład energetyczny,
* interpretacja przypadków rozwiązania umowy przez UOKiK,
* zabezpieczenie interesu zakładu w przypadku rozwiązywania lub wypowiadania umowy.

2009.06 – „Coaching” - Mobilizacja Postaw Pracowniczych - prowadzone przez Scandinavian Employeeship Institute AB
* poznawanie silnych i słabych stron własnego zachowania w charakterze coacha,
* budowanie wiedzy o dynamice grupy i procesach zachodzących w grupie,
* ćwiczenia w przeprowadzaniu interwencji mających na celu rozwój grupy, zgodnie z teorią FIRO o rozwoju grupy,
* przygotowanie do radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i radzenie sobie z napotkanym oporem,
* projektowanie spotkań grupy pod kątem osiągnięcia specjalnych celów,
* budowanie zaufania do swoich umiejętności,
* praca w ramach programu rozwoju osobistego pod nazwą: "Z Dalkią w jutro".

2008.06-2008.11 - „Akademia Negocjacji”
* komunikacja w negocjacjach,
* negocjacje wielopoziomowe,
* zaawansowane negocjacje handlowe,
* umiejętności rozpoznawania manipulacji,
* strategie negocjacyjne,
* budowanie zespołów negocjacyjnych,
* jak działać efektywnie w warunkach stresu.

Edukacja

Logo
Bazy danych - programowanie, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage

Zainteresowania

elektroenergetyka, informatyka, tworzenie witryn internetowych, nowinki techniczne, automatyka, fotografia, coaching i mentoring, rozwój osobisty.

Organizacje

Przez 18 miesięcy pełnił społecznie funkcję: Prezes Zarządu Klubu Karate "Shobuken"
* kierowanie działalnością klubu,
* pozyskiwanie dofinansowań z Wydziału Sportu i Rekreacji,
* organizacja międzynarodowych oraz krajowych zawodów karate,
* organizowanie obozów sportowo - szkoleniowych.

Inne

Agent celny - licencja
Prawo jazdy kat.: A, B
Veolia Energia Łódź S.A.
Veolia Energia Polska S.A.
Veolia Logo
Project Manager
√ιק

Grupy

Afirmacje
Afirmacje
Techniki pozytywnego wpływania na siebie i swoje otoczenie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Ciepłownictwo
Ciepłownictwo
Grupa skupiająca osoby działające w branży ciepłowniczej.
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Dalkia
Dalkia
Veolia - grupa pracowników
DOTACJE UNIJNE
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Energetyka
Energetyka
Grupa dla osób zainteresowanych energetyką, związanych z rynkiem energetycznym.
Energia Solar PV Taniej
Energia Solar PV Taniej
pracujemu nad tanimi rozwiazaniam domowych instalacji fotowoltaicznych jak i nad duzym farmami slonecznymi.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Facility Manager
Facility Manager
Grupa dla wszystkich Facility Managerów, a także dla osób zainteresowanych tematyką Facility Management.