Umiejętności
Atlassian JIRA
Confluence
GIMP
Kanban
Microsoft Office
Microsoft Word
MindManager
PowerPoint
Scrum
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator portalu
Portal Internetowy „Mój Toruń
Nadzór nad działalnością portalu
● Budowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej, analiza ich efektywności
● Kreowanie nowych funkcjonalności, produktów oraz usług
● Redagowanie treści dla portalu (artykuły, zdjęcia, wideo)
● Obsługa techniczna: SEM, SEO, modyfikacje i aktualizacje oprogramowania
● Budowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej, analiza ich efektywności
● Kreowanie nowych funkcjonalności, produktów oraz usług
● Redagowanie treści dla portalu (artykuły, zdjęcia, wideo)
● Obsługa techniczna: SEM, SEO, modyfikacje i aktualizacje oprogramowania
![Allegro.pl sp. z o.o](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F034%2Ffirm_60322_e0859d_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Rozwoju Drzewa Kategorii
• Udział w projektach mających na celu podnoszenie jakości danych oraz usprawnianie działalności Katalogu Produktów
• Rozwijanie wyznaczonych kategorii katalogu poprzez optymalizowanie struktur, parametrów, słownika wartości, cech atrybutów
• Tworzenie analiz i raportów obrazujących dopasowanie struktur, pokrycie produktowe, itp.
• Działania mające na celu: optymalizację wykonywanych prac operacyjnych, rozwój działu, wdrażanie nowych pracowników oraz rozwój i udoskonalanie aplikacji
• Obserwacja trendów oraz dynamiczne reagowanie na zmiany w objętych opieką kategoriach (AGD, RTV, Fotografia)
• Nadzór nad jakością struktury drzewa kategorii oraz prace związane z łączeniem struktur dostawców i klientów
• Przeprowadzanie kontroli jakości danych oraz eliminacja elementów, które nie spełniały wyznaczonych standardów (opisy, zdjęcia, parametry techniczne)
• Rozwijanie wyznaczonych kategorii katalogu poprzez optymalizowanie struktur, parametrów, słownika wartości, cech atrybutów
• Tworzenie analiz i raportów obrazujących dopasowanie struktur, pokrycie produktowe, itp.
• Działania mające na celu: optymalizację wykonywanych prac operacyjnych, rozwój działu, wdrażanie nowych pracowników oraz rozwój i udoskonalanie aplikacji
• Obserwacja trendów oraz dynamiczne reagowanie na zmiany w objętych opieką kategoriach (AGD, RTV, Fotografia)
• Nadzór nad jakością struktury drzewa kategorii oraz prace związane z łączeniem struktur dostawców i klientów
• Przeprowadzanie kontroli jakości danych oraz eliminacja elementów, które nie spełniały wyznaczonych standardów (opisy, zdjęcia, parametry techniczne)
![Usunięty Użytkownik](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_hidden_huge.png&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
przełożony
wystawiono
Sukces w obrębie realizacji prac przy złożonych projektach e-commerce uzależniony jest m.in. od oceny poziomu ryzyka inwestycji w ramach uruchamianych projektów.
Piotr jest osobą, która dała się poznać jako specjalista potrafiący w sposób trafny i wyjątkowo precyzyjny dokonać analizy szans jak i zagrożeń uruchamianych inicjatyw w obrębie realizowanego projektu Katalog Produktów. Sprawność Piotra w zakresie analitycznego podejścia do podejmowanego zagadnienia jest elementem wyróżniającym jego unikalną wartość w obrębie zespołu. Umiejętność oceny analizowanego zagadnienia, w tym wyeksponowanie ryzyk, ale przede wszystkim przedstawienia gotowych rozwiązań w zakresie ich eliminacji, stanowi olbrzymi kapitał jaki buduje Piotr swoją osobą w stosunku do podejmowanych inwestycji.
Wcześniej nabyte przez Piotra doświadczenia zawodowe w obszarze praktycznej obsługi e-biznesu, w połączeniu z nabytym doświadczeniem w obszarze olbrzymiej inwestycji jaką jest Katalog Produktów, stawiają Piotra na wysokim poziomie kompetencyjnym w zakresie analityki z zakresu e-commerce.
Dodatkową cechą, którą należy wyeksponować dokonując oceny Piotra jest pasja oraz energia jaką emanuje. Jego entuzjazm i determinacja w zakresie dążenia do osiągnięcia celu jest pozytywną, wyróżniającą się emocją, która udziela się wszystkim uczestnikom projektu podczas wspólnej pracy.
Kombinacja powyżej wymienionych cech daje prawo do rekomendacji Piotra z adnotacją, że to co pokazał do tej pory stanowi zaledwie preludium do tego, co może zaoferować w przyszłości w obrębie swojego zaangażowania oraz szerokorozumianego profesjonalizmu.
Michał Goldmann: Dyrektor E-Commerce, Grupa Allegro
Piotr jest osobą, która dała się poznać jako specjalista potrafiący w sposób trafny i wyjątkowo precyzyjny dokonać analizy szans jak i zagrożeń uruchamianych inicjatyw w obrębie realizowanego projektu Katalog Produktów. Sprawność Piotra w zakresie analitycznego podejścia do podejmowanego zagadnienia jest elementem wyróżniającym jego unikalną wartość w obrębie zespołu. Umiejętność oceny analizowanego zagadnienia, w tym wyeksponowanie ryzyk, ale przede wszystkim przedstawienia gotowych rozwiązań w zakresie ich eliminacji, stanowi olbrzymi kapitał jaki buduje Piotr swoją osobą w stosunku do podejmowanych inwestycji.
Wcześniej nabyte przez Piotra doświadczenia zawodowe w obszarze praktycznej obsługi e-biznesu, w połączeniu z nabytym doświadczeniem w obszarze olbrzymiej inwestycji jaką jest Katalog Produktów, stawiają Piotra na wysokim poziomie kompetencyjnym w zakresie analityki z zakresu e-commerce.
Dodatkową cechą, którą należy wyeksponować dokonując oceny Piotra jest pasja oraz energia jaką emanuje. Jego entuzjazm i determinacja w zakresie dążenia do osiągnięcia celu jest pozytywną, wyróżniającą się emocją, która udziela się wszystkim uczestnikom projektu podczas wspólnej pracy.
Kombinacja powyżej wymienionych cech daje prawo do rekomendacji Piotra z adnotacją, że to co pokazał do tej pory stanowi zaledwie preludium do tego, co może zaoferować w przyszłości w obrębie swojego zaangażowania oraz szerokorozumianego profesjonalizmu.
Michał Goldmann: Dyrektor E-Commerce, Grupa Allegro
![Małgorzata Mikulska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F109%2Fuser_27501_87476d_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Piotr Kędziorski stanowi unikalną wartość na polskim rynku E-Commerce.
To osoba która poznała aspekty sprzedaży, promocji, tworzenia usług przez polski Internet zarówno z perspektywy sprzedającego (doświadczenia wyniesione również z poprzedniej pracy), jak i współtworzącego serwis Katalog Produktów Grupy Allegro – ściśle współpracując z serwisami Allegro.pl, Ceneo.pl, StrefaMarek.Allegro.pl oraz będąc autorem wielu pomysłów wdrożonych z sukcesem w projekcie Katalogu Produktów / również na platformie Allegro.pl.
Piotr pracując w Grupie Allegro wyspecjalizował się w wiedzy produktowej w zakresie kategorii produktowych AGD, RTV, Fotografia.
Niewątpliwymi zaletami Piotra są jego błyskotliwość, umiejętność szybkiej analizy sytuacji i poszukiwania rozwiązań trudnych zagadnień oraz jego entuzjazm do podejmowania wyzwań.
Piotr jest osobą systematyczną, dokładną, dobrze zorganizowaną i samodzielną – a również elastyczną, bardzo komunikatywną i dobrze współpracującą w zespole zdolnych i ambitnych ludzi.
Piotr bardzo dobrze sprawdza się w zadaniach wymagających samoorganizacji pracy, zastosowania głębszej wiedzy o e-commerce, kontaktów z Klientami korporacyjnymi lub producentami.
Małgorzata Mikulska – Kierownik Działu Katalog Produktów – Grupa Allegro
To osoba która poznała aspekty sprzedaży, promocji, tworzenia usług przez polski Internet zarówno z perspektywy sprzedającego (doświadczenia wyniesione również z poprzedniej pracy), jak i współtworzącego serwis Katalog Produktów Grupy Allegro – ściśle współpracując z serwisami Allegro.pl, Ceneo.pl, StrefaMarek.Allegro.pl oraz będąc autorem wielu pomysłów wdrożonych z sukcesem w projekcie Katalogu Produktów / również na platformie Allegro.pl.
Piotr pracując w Grupie Allegro wyspecjalizował się w wiedzy produktowej w zakresie kategorii produktowych AGD, RTV, Fotografia.
Niewątpliwymi zaletami Piotra są jego błyskotliwość, umiejętność szybkiej analizy sytuacji i poszukiwania rozwiązań trudnych zagadnień oraz jego entuzjazm do podejmowania wyzwań.
Piotr jest osobą systematyczną, dokładną, dobrze zorganizowaną i samodzielną – a również elastyczną, bardzo komunikatywną i dobrze współpracującą w zespole zdolnych i ambitnych ludzi.
Piotr bardzo dobrze sprawdza się w zadaniach wymagających samoorganizacji pracy, zastosowania głębszej wiedzy o e-commerce, kontaktów z Klientami korporacyjnymi lub producentami.
Małgorzata Mikulska – Kierownik Działu Katalog Produktów – Grupa Allegro
![Daria B.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_hidden_huge.png&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Współpracuję z Piotrem od początku jego kariery w Grupie Allegro. W tym czasie dał się poznać jako niezwykle kompetentny i otwarty na pojawiające się wyzwania pracownik. Piotr jest bardzo skrupulatną osobą, dzięki czemu szybko identyfikuje wszystkie możliwe ryzyka i zapobiega im. Jest bardzo ważnym członkiem zespołu z chęcią wspierającym kolegów w ich zadaniach.
![Allegro.pl sp. z o.o](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F034%2Ffirm_60322_e0859d_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Drzewa Kategorii
• Dbanie o spójność struktury danych Katalogu Produktów (drzewo kategorii)
• Rozwijanie wyznaczonych kategorii katalogu poprzez optymalizowanie struktur, parametrów, słownika wartości, cech atrybutów
• Wdrażanie nowych kategorii produktowych oraz ich łączenie ze strukturami dostawców i klientów
• Przeprowadzanie kontroli jakości danych oraz eliminacja elementów, które nie spełniały wyznaczonych standardów (opisy, zdjęcia, parametry techniczne)
• Rozwijanie wyznaczonych kategorii katalogu poprzez optymalizowanie struktur, parametrów, słownika wartości, cech atrybutów
• Wdrażanie nowych kategorii produktowych oraz ich łączenie ze strukturami dostawców i klientów
• Przeprowadzanie kontroli jakości danych oraz eliminacja elementów, które nie spełniały wyznaczonych standardów (opisy, zdjęcia, parametry techniczne)
![Łukasz Kander](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F088%2Fuser_1335640_dbcee3_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Piotrkiem przez 1,5 roku w jednej sekcji i uważam, że doskonale radził sobie jako pracownik działu Katalog Produktów. Dał się poznać jako specjalista z bardzo profesjonalnym podejściem do swojej pracy i obowiązków. Piotrek to człowiek, na którym zawsze można polegać, bardzo inteligentny i łatwo przyswajający wiedzę. Posiada on bardzo dużą i mocno specjalistyczną wiedzę z zakresu szeroko pojętego e-commerce. Jego inteligencja oraz rzeczowe podejście do problemów sprawiały, że konsultowanie z nim problemów czy planowanie pracy przebiegało zawsze sprawnie i skutecznie.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator Sprzedaży Internetowej / Sprzedawca
Media-Joker.pl - sklep internetowy
• Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży internetowej produktów sektora RTV-AGD-Foto, w szczególności:
- opracowanie procesu systemowej realizacji zamówień
- optymalizacja procesu pakowania i dostawy towaru do klienta końcowego.
- stworzenie standardów obsługi klienta
- dostosowanie procesów oraz procedur związanych z obsługą płatności i reklamacji
- realizacja akcji marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży
- tworzenie i uzupełnianie danych produktowych (opisy, zdjęcia, parametry techniczne)
• Zarządzanie zespołem oraz koordynowanie bieżącej działalności sklepu
• Analiza konkurencyjności, raportowanie wyników finansowych
• Współpraca z zewnętrznymi firmami (porównywarki cenowe, systemy ratalne, firmy kurierskie)
- opracowanie procesu systemowej realizacji zamówień
- optymalizacja procesu pakowania i dostawy towaru do klienta końcowego.
- stworzenie standardów obsługi klienta
- dostosowanie procesów oraz procedur związanych z obsługą płatności i reklamacji
- realizacja akcji marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży
- tworzenie i uzupełnianie danych produktowych (opisy, zdjęcia, parametry techniczne)
• Zarządzanie zespołem oraz koordynowanie bieżącej działalności sklepu
• Analiza konkurencyjności, raportowanie wyników finansowych
• Współpraca z zewnętrznymi firmami (porównywarki cenowe, systemy ratalne, firmy kurierskie)
![carrefour polska sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F056%2Ffirm_204088_248638_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Lider Zespołu w Dziale Utrzymania Technicznego
• Planowanie i dbałość o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn, urządzeń oraz instalacji
• Nadzór nad dokumentacją maszyn, urządzeń i instalacji należących do firmy
• Analiza przyczyn i skutków awarii oraz kontrola wykonanych napraw
• Zarządzanie podległym zespołem
• Nadzór nad dokumentacją maszyn, urządzeń i instalacji należących do firmy
• Analiza przyczyn i skutków awarii oraz kontrola wykonanych napraw
• Zarządzanie podległym zespołem
![carrefour polska sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F056%2Ffirm_204088_248638_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista w Dziale Utrzymania Technicznego
• Pełna obsługa techniczna przy wykorzystaniu dedykowanych systemów wspomagających zarządzanie obiektem (sterowanie oświetleniem, ogrzewaniem wentylacją, klimatyzacją, systemem przeciwpożarowym, systemem awaryjnego zasilania itp.)
• Bieżąca naprawa oraz konserwacja maszyn i urządzeń niezbędnych w eksploatacji hipermarketu oraz galerii handlowej
• Bieżąca naprawa oraz konserwacja maszyn i urządzeń niezbędnych w eksploatacji hipermarketu oraz galerii handlowej
Szkolenia i kursy
• Marketing internetowy i e-commerce w MŚP - (Grudzień 2012 - Akademia PARP)
• E-Biznes - (Grudzień 2012 - Akademia PARP)
• Język SQL dla analityków danych - (Maj 2012 - Comarch S.A Warszawa)
• Microsoft Excel 2010 - kurs zaawansowany - (Marzec 2012 - Comarch S.A Kraków)
• Google Analytics bez tajemnic - (Grudzień 2011 - eSeminarium)
• E-Biznes - (Grudzień 2012 - Akademia PARP)
• Język SQL dla analityków danych - (Maj 2012 - Comarch S.A Warszawa)
• Microsoft Excel 2010 - kurs zaawansowany - (Marzec 2012 - Comarch S.A Kraków)
• Google Analytics bez tajemnic - (Grudzień 2011 - eSeminarium)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Inne
• Swobodna praca z oprogramowaniem pakietu Microsoft Office
• Znajomość oprogramowania firmy Atlassian (JIRA i Confluence)
• Podstawowa znajomość SQL Developer, PHP, HTML
• Znajomość metodyk pracy SCRUM, Kanban
• Swobodne poruszanie się po internecie, umiejętność wyszukiwania informacji
• Prawo Jazdy kat. B od 2000r.
• Znajomość oprogramowania firmy Atlassian (JIRA i Confluence)
• Podstawowa znajomość SQL Developer, PHP, HTML
• Znajomość metodyk pracy SCRUM, Kanban
• Swobodne poruszanie się po internecie, umiejętność wyszukiwania informacji
• Prawo Jazdy kat. B od 2000r.
Grupy
![Barter](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_17265_fa67e1_tiny.jpg)
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
![Dziennikarstwo internetowe](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_17368_144476_tiny.jpg)
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
![E-Handel](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_790_34398b_tiny.jpg)
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
![Fotografia koncertowa](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_27642_bfd53a_tiny.jpg)
Fotografia koncertowa
Tylko 3 pierwsze piosenki, bez lampy błyskowej, czyli fotografia koncertowa w pełnej krasie!
![Fotoreporter](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_22156_ea1270_tiny.jpg)
Fotoreporter
„Jeśli twoje zdjęcia nie są dostatecznie dobre, to nie jesteś dostatecznie blisko” R. Capa
![Grzechy mediów](http://static.goldenline.pl/group_logo/003/group_20547_ef6e3c_tiny.jpg)
Grzechy mediów
Grupa do wytykania błędów w rzemiośle dziennikarskim. Walcie w żurnalistów jak w bęben!
![Pozycjonowanie stron www](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_315_d23df0_tiny.jpg)
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
![Projekty start-up](http://static.goldenline.pl/group_logo/015/group_127_66d0aa_tiny.jpg)
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem