Piotr Kaczorowski

Kierownik Projektu, Strategia Reacji z Klientami, Orange Polska
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Senior Project Manager
• Zarządzanie portfelem badawczym realizowanym na potrzeby Orange Polska: głównie badania percepcji klientów na rynku telekomunikacyjnym w tym konkurencji usług stacjonarnych i mobilnych, ale również usług finansowym i energii
• Planowanie, realizacja i koordynowanie badań satysfakcji klientów i NPS oraz wskazywanie kierunków sprzyjających poprawie doświadczeń klientów
• Analiza wyników badań w kontekście otoczenia biznesowego wewnątrz firmy oraz rynkowego
• Wspieranie działań strategicznych w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów na każdym z kroków customer journey
• Wspieranie zarządzaniem doświadczeniem klientów High Value w tym FTTH, Kluczowych oraz Konwergentnych
• Miesięczna sprawozdawczość zarządcza związana z percepcją klientów usług szybkiego internetu
• Organizowanie procesu poprawy doświadczeń detraktorów usług telekomunikacyjnych
• Przygotowywanie rekomendacji zmian na podstawie wyników badań satysfakcji oraz koordynacja wdrażania tych zmian w organizacji
• Przygotowanie podejścia do badań satysfakcji zapewniającego redukcje kosztów na te badania przy jednoczesnym zapewnieniu rzetelnej realizacji badań pokrywającej zakresem obecne potrzeby organizacji
• Dostosowanie narzędzi badawczych w ujęciu efektywności kosztowej
Orange Polska S.A.
Kierownik Projektu w obszarze Zarządzanie Relacjami z Klientami
• Zarządzanie poprawą percepcji klientów w ramach podejścia Macro2Micro
• Zarządzanie projektami strategicznymi w ramach Customer Excellence Strategy 2020
• Budowanie strategii firmy zorientowanej na klienta
• Zarządzanie portfelem badawczym realizowanym na potrzeby Orange Polska: badania percepcji oraz doświadczeń klientów na rynku telekomunikacyjnym
• Planowanie i realizacja badań satysfakcji klientów i NPS
• Analiza wyników badań w kontekście otoczenia biznesowego wewnątrz firmy oraz rynkowego
• Koordynacja projektów i inicjatyw mających wpływ na satysfakcję i lojalność klientów
• Definiowanie obszarów do poprawy oraz tworzenie rekomendacji dla działań naprawczych
• Wykorzystanie wiedzy w badaniach w mapowaniu customer journeys
• Animowanie działań mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
• Zaprojektowanie i wdrożenie badania satysfakcji klientów realizujących procesy na portalu
• Nagroda Prezesa Orange Polska za szczególne zasługi dla firmy
Orange Polska S.A.
Ekspert. Zarządzanie Wiedzą o Relacjach z Klientami
• Zarządzanie poprawą percepcji klientów przez koordynowanie, monitorowanie i zarządzanie portfelem projektów w ramach Must-Win Battles, czyli strategicznymi programami definiującymi bitwy do wygrania, które powinny wpłynąć na satysfakcję klientów Orange
• Realizacja oraz analiza badań marketingowych, projektów badawczych (ilościowe i jakościowe) dla Orange Polska w ramach wspierania Must-Win Battles
• Dostarczanie wiedzy na temat Customer Experience i przekładanie jej na język biznesu w celu podjęcia odpowiednich działań naprawczych
• Projektowanie skutecznej strategii do poprawy percepcji i doświadczeń klientów Orange Polska
• Koordynacja i zarządzanie projektami w ramach programów strategicznych
• Definiowanie na podstawie wyników badań obszarów do poprawy oraz tworzenie rekomendacji dla działań naprawczych
• Współpraca z jednostkami operacyjnymi w ramach działań naprawczych związanych z satysfakcją klienta w Grupie
• Koordynacja projektów w ramach Strategic Direction
• Odpowiadanie na potrzeby badawcze zespołom klienta wewnętrznego, poprzez dostarczanie rekomendacji z koordynowanych projektów badawczych
• Nadzorowanie i monitorowanie współpracy z firmami badawczymi realizującymi badania, m.in. satysfakcji klienta.
• Dostarczanie analiz i rekomendacji biznesowych na podstawie prowadzonych projektów
• Koordynowanie badań korporacyjnych
• Bieżące wsparcie dla projektów ogólnofirmowych
• Nagroda Prezesa Orange Polska za szczególne zasługi dla firmy
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Badań i Analiz Rynku
• Realizacja badań marketingowych, projektów badawczych (ilościowe i jakościowe) dla Grupy TP
• Analiza badań satysfakcji oraz badań oczekiwań i opinii klientów
• Definiowanie na podstawie wyników badań obszarów do poprawy oraz tworzenie rekomendacji dla działań naprawczych
• Raportowanie na potrzeby Zarządu TP
• Identyfikacja czynników wpływających na zadowolenie klientów GTP
• Analiza efektywności procesów
• Koordynacja projektów i inicjatyw mających wpływ na satysfakcję klientów
• Analiza informacji zewnętrznych (np. rynkowych, decyzji regulatora, działań konkurencji) oraz wewnętrznych celem zidentyfikowania ich wpływu na satysfakcję klienta
• Analiza informacji o najlepszych praktykach, zachowaniach, benchmarkach na rynkach telekomunikacyjnych w dziedzinie relacji z klientami
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp z o.o.
Starszy Specjalista ds. Jakości Procesów Obsługi Klienta w Wydziale Rozwoju Operacyjnego Pionu Obsłu
• Projektowanie i zarządzanie realizacją procesu pomiaru satysfakcji Klienta dla POK, w celu utrzymywania wysokich wskaźników satysfakcji Klientów z obsługi oraz zapewnienie maksymalizacji przychodów Spółki z obsługi.
• Analiza Wyników Badań - Przygotowywanie analiz wyników badań satysfakcji Klienta z obsługi POK w celu identyfikacji czynników niezadowolenia Klientów Orange. Rekomendowanie działań korygujących i naprawczych na podstawie wyników i dostarczonych analiz w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu Satysfakcji Klientów Indywidualnych i Biznesowych z obsługi w Orange oraz umożliwienia rozliczenia pracowników Pionu z celów MBO
• Projektowanie Badań - Rozpoznawanie i gromadzenie potrzeb biznesowych, projektowanie badań według zgromadzonych specyfikacji w zakresie pozyskania informacji na temat percepcji Klienta dotyczącej procesów obsługi w celu identyfikacji punktów kontrolnych procesów krytycznych dla Satysfakcji Klienta
• Zewnętrzny dostawca badań marketingowych - Zarządzanie realizacją badań satysfakcji klientów Indywidualnych i Biznesowych z obsługi (nadzorowanie jakości i metodologii realizacji) w celu zapewnienia jak najwyższej jakości i poprawności realizowanych usług zgodnie z umową i założeniami budżetowymi
• Bazy - Pozyskiwanie i weryfikacja poprawności baz do badań satysfakcji w celu zapewnienia jak najbardziej obiektywnych wyników realizowanego badania
• Szkolenia dla dostawcy zewnętrznego - Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników dostawcy realizujących badania marketingowe dla POK PTK Centertel w celu zapewnienia jak najlepszego merytorycznego przygotowania do wykonania usługi i przez zapewnianie zdolności realizacji z wybraną metodologią
• Zespoły robocze - Koordynowanie zespołów roboczych składających się z przedstawicieli obszarów obsługi Klienta w tematyce Satysfakcji Klienta (analizy badań, zapotrzebowania biznesu) w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi Klienta
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Jakości Obsługi w Wydziale Rozwoju Operacyjnego Pionu Obsługi Klienta, Dział
• Migracja badań satysfakcji z CKT Katowice do TPI Rawa Mazowiecka – zarządzanie realizacją, współpraca z IT TP i PTK, organizacja szkoleń, kontrola prawidłowego przebiegu migracji
• Unifikacja badań Orange/TP – projekt ujednolicenia badań satysfakcji z Telekomunikacją Polską
• Badania Satysfakcji Klientów – raportowanie wyników badań, tworzenie skryptów do badań, koordynacja i współpraca z Centrum Kampanii Telefonicznych w Katowicach w zakresie poprawnej metodologii prowadzenia badań, szkolenie doradców, kontrola jakości przeprowadzanych badań, współpraca ze wszystkimi obszarami POK
• Migracja badań satysfakcji z CKT Kraków do CKT Katowice – zaprojektowanie migracji, zarządzanie realizacją, współpraca z IT TP i PTK, organizacja szkoleń, nadzorowanie testów akceptacyjnych
• Wdrożenie badań satysfakcji do oceny MBO – zaprojektowanie nowej formy badań obejmujących wszystkie jednostki organizacyjne Pionu Obsługi Klienta (1800 osób), nadzór nad wdrożeniem, modernizacja regulaminu premii motywacyjnych
• „Co mówią do nas Klienci?” - koordynacja pracy zespołu zajmującego się monitorowaniem satysfakcji klienta w Pionie Obsługi, raportowanie wyników oraz przedstawianie tych wyników na Customer Satisfaction Forum.
• „Co mówią do nas Klienci?” – administracja biznesowa, specyfikacja wymagań na nowe funkcjonalności, koordynacja wdrożenia nowych funkcjonalności
• Raportowanie wyników badań satysfakcji Klientów dla zarządu spółki
• Akademia Orange – organizacja i zarządzanie procesem logistycznym wydawania aparatów telefonicznych konsultantom (1500 osób)
• Zarządzanie stronami intranetowymi - projektowanie i redagowanie stron intranetowych na potrzeby Działu Zarządzania Satysfakcją Klienta
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp z o.o.
Współpracownik Kontrahenta w Wydziale Rozwoju Operacyjnego Pionu Obsługi Klienta, Dział Obsługi Kore
• Nagroda dla najlepszego współpracownika wyłonionego w edycji programu motywacyjnego dla współpracowników firmy zewnętrznej Work Service
• Rejestrowanie, weryfikowanie, raportowanie i archiwizacja dokumentów
• Dekretowanie pism i dokumentów.
• Obsługa procesów reklamacyjnych Back Office

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Administracyjno - Społeczna w Warszawie
Logo
Transport, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH