Piotr Kaczmarek
Dyrektor/Menager, K-EX Sp. z o.o
Zielona Góra,
lubuskie
Umiejętności
Microsoft Office
Optymalizacja procesów
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor/Menager
Organizacja i planowanie prac podległego personelu, bardzo dobra znajomość programu operacyjnego, gospodarowanie powierzonymi środkami materiałowymi,
nadzór nad planowaniem operacji w oddziałach, bezpośrednie zarządzanie Spedytorami, Handlowcami oraz Kierownikami w oddziałach, kierowanie całą flotą przewoźników, organizacja logistyczna podległych tras, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy z klientami, koordynowanie i nadzór prac Przedstawicieli Handlowych oraz ich rozliczanie, szczegółowa analiza finansowa oddziałów na tle wyników ogólnopolskich, nabycie doświadczenia w sprzedaży B2B
nadzór nad planowaniem operacji w oddziałach, bezpośrednie zarządzanie Spedytorami, Handlowcami oraz Kierownikami w oddziałach, kierowanie całą flotą przewoźników, organizacja logistyczna podległych tras, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy z klientami, koordynowanie i nadzór prac Przedstawicieli Handlowych oraz ich rozliczanie, szczegółowa analiza finansowa oddziałów na tle wyników ogólnopolskich, nabycie doświadczenia w sprzedaży B2B
Pełnomocnik Zarządu Ds. Logistyki
Kierowanie zespołem 9-osobowym w zakresie zaopatrzenia, negocjacji handlowych, zakupów towarów i usług w firmie, kierowanie działalnością Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów, dbałość o cały system prawidłowego funkcjonowania zakładu oraz pomnażania zysków finansowych .
Oficer, Szef Logistyki
Kierowanie zespołem 50-osobowym w zakresie zaopatrzenia, negocjacji handlowych, zakupów w jednostce towarów i usług. Organizowanie i czynny udział w przetargach zgodnych z ustawą o zamówieniach publicznych (ukończony kurs w zakresie systemu zamówień publicznych i późniejszych nowelizacji).
Doradztwo techniczne, zarządzanie zespołem, negocjowanie kontraktów, zarządzanie i koordynowanie finansów, planowanie i raportowanie obrotów, tworzenie wewnętrznych procedur, kontakty z kluczowymi klientami, tworzenie strategii i planów zakupów
Doradztwo techniczne, zarządzanie zespołem, negocjowanie kontraktów, zarządzanie i koordynowanie finansów, planowanie i raportowanie obrotów, tworzenie wewnętrznych procedur, kontakty z kluczowymi klientami, tworzenie strategii i planów zakupów
Szkolenia i kursy
"Zwiększenie Efektywności Zespołów”
"Podejmowanie decyzji"
"Zarządzanie zmianą”
"Zamówienia publiczne"
"Podejmowanie decyzji"
"Zarządzanie zmianą”
"Zamówienia publiczne"
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Nurkowanie, narty, film