Piotr Jóźwiak

Digital Platfroms Lead, MEC
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Zakup Mediów Planowanie mediów Microsoft Office Marketing Mobilny Office 2010 Reklama online Marketing internetowy Performance Based Marketing SEM Social Media Marketing Planowanie strategiczne

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

MEC
Digital Platforms Lead
MEC
● team management
● preparing and supervising digital communication strategies
● active participation in pitches
● multiple media plans and projects management
● preparing and conducting digital trainings for clients
● control over the budget inside the team
● client service (e.g. Visa, Wawel, DHL, Aegon, Biedronka, Mlekpol, Kompania Piwowarska, Colgate, H&M and others)
● implementations of strategies
● preparing media plans according to the brief
● preparing PostBuy anaysis
● tactical negotiatons with publishers
● media buying and documents archivization
● active participation in meetings with publishers and businness partners
Logo
Praktykant
Kanelaria Radcy Prawnego
● preparing drafts of lawsuits, appeals and other law documents
● preparing analysis of assigned projects
● preparing drafts of agreements
● office management (meetings calendar management, budget control, supplies control etc.)

Szkolenia i kursy

DOOR – “Kluczowe rozmowy” (Crucial Conversations)
FCE – First Certificate in English
European Advertising Certificate

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej