Umiejętności
Osiąganie wyników
Umiejętności analityczne
Organizowanie
Komunikacja
Pisanie tekstów
Zdolności interpersonalne
Marketing
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Badania
Zarządzanie usługami
Social Media
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie projektami
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Media Manager
TheStory
Zadania:
-obsługa PR konferencji Special Edition of World Communication Forum in Davos,
-redakcja materiałów prasowych i treści social media,
-relacje z dziennikarzami i monitoring mediów,
-animowanie kanałów social media,
-budowa i negocjowanie ofert partnerskich,
-współpraca z redakcjami partnerskimi,
-współpraca z dziennikarzami akredytowanymi do prowadzenia paneli tematycznych,
-doradztwo komunikacyjne.
-obsługa PR konferencji Special Edition of World Communication Forum in Davos,
-redakcja materiałów prasowych i treści social media,
-relacje z dziennikarzami i monitoring mediów,
-animowanie kanałów social media,
-budowa i negocjowanie ofert partnerskich,
-współpraca z redakcjami partnerskimi,
-współpraca z dziennikarzami akredytowanymi do prowadzenia paneli tematycznych,
-doradztwo komunikacyjne.
Brand Manager
Zadania:
-budowa świadomości marki Wheel Systems,
-analiza konkurencji i rynku bezpieczeństwa IT,
-wprowadzanie nowych produktów na rynek,
-praca nad wizerunkiem firmy w internecie i materiałach promocyjnych,
-przygotowywanie akcji promocyjnych,
-współorganizacja eventów firmowych,
-współpraca z agencją PR i działem sprzedaży,
-reprezentowanie firmy na wydarzeniach zewnętrznych.
-budowa świadomości marki Wheel Systems,
-analiza konkurencji i rynku bezpieczeństwa IT,
-wprowadzanie nowych produktów na rynek,
-praca nad wizerunkiem firmy w internecie i materiałach promocyjnych,
-przygotowywanie akcji promocyjnych,
-współorganizacja eventów firmowych,
-współpraca z agencją PR i działem sprzedaży,
-reprezentowanie firmy na wydarzeniach zewnętrznych.
Manager inwestycyjny
AIP Seed Capital
Zadania:
-odpowiedzialność za nadzór nad rekrutacją i selekcją pomysłów,
-odpowiedzialność za proces preinkubacji i procesy inwestycyjne,
-nadzór nad przygotowywaną dokumentacją finansową projektów,
-nadzór nad przebiegiem inwestycji kapitałowych,
-rekomendowanie i udział w wyborze pomysłów, które zostaną dokapitalizowane,
-zarządzanie wejściem kapitałowym oraz rozwojem firm,
-zarządzanie wyjściem kapitałowym z dokonanych inwestycji.
-odpowiedzialność za nadzór nad rekrutacją i selekcją pomysłów,
-odpowiedzialność za proces preinkubacji i procesy inwestycyjne,
-nadzór nad przygotowywaną dokumentacją finansową projektów,
-nadzór nad przebiegiem inwestycji kapitałowych,
-rekomendowanie i udział w wyborze pomysłów, które zostaną dokapitalizowane,
-zarządzanie wejściem kapitałowym oraz rozwojem firm,
-zarządzanie wyjściem kapitałowym z dokonanych inwestycji.
PR Manager
AIP Seed Capital
Zadania:
-planowanie i wdrażanie strategii komunikacji funduszu,
-media relations,
-kontakt z partnerami biznesowymi (start-upami, inwestorami, korporacjami, administracją publiczną),
-reprezentowanie funduszu na wydarzeniach zewnętrznych,
-redagowanie materiałów informacyjno-promocyjnych,
-administrowanie stroną internetową i profilem społecznościowym,
-organizowanie posiedzeń komitetu inwestycyjnego,
-doradzanie spółkom portfelowym w zakresie PR.
-planowanie i wdrażanie strategii komunikacji funduszu,
-media relations,
-kontakt z partnerami biznesowymi (start-upami, inwestorami, korporacjami, administracją publiczną),
-reprezentowanie funduszu na wydarzeniach zewnętrznych,
-redagowanie materiałów informacyjno-promocyjnych,
-administrowanie stroną internetową i profilem społecznościowym,
-organizowanie posiedzeń komitetu inwestycyjnego,
-doradzanie spółkom portfelowym w zakresie PR.
Project Manager
Obsługiwani klienci:
-Agencja Rozwoju Przemysłu,
-Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości,
-PGE EJ1,
-Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego,
-Władza Wdrażająca Programy Europejskie,
-Centrum Unijnych Projektów Transportowych,
-Instytut Techniki Budowlanej,
-Instytut Badań Edukacyjnych.
Zadania:
-planowanie i realizacja kampanii w mediach,
-organizowanie wydarzeń,
-media relations,
-redagowanie tekstów i prezentacji,
-prowadzenie profili społecznościowych,
-opracowywanie ofert, budżetów, harmonogramów.
-Agencja Rozwoju Przemysłu,
-Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości,
-PGE EJ1,
-Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego,
-Władza Wdrażająca Programy Europejskie,
-Centrum Unijnych Projektów Transportowych,
-Instytut Techniki Budowlanej,
-Instytut Badań Edukacyjnych.
Zadania:
-planowanie i realizacja kampanii w mediach,
-organizowanie wydarzeń,
-media relations,
-redagowanie tekstów i prezentacji,
-prowadzenie profili społecznościowych,
-opracowywanie ofert, budżetów, harmonogramów.
Specjalista ds. szkoleń
Zadania:
-opracowywanie planu szkoleń;
-wybór i zakup usług szkoleniowych;
-organizowanie szkoleń dla klientów wewnętrznych.
-opracowywanie planu szkoleń;
-wybór i zakup usług szkoleniowych;
-organizowanie szkoleń dla klientów wewnętrznych.
Szkolenia i kursy
-Praktyczne elementy zarządzania projektami informatycznymi w oparciu o metodykę PMBOK lub IPMA, Eurofinance Training, 2011
-Założenia praktyczne w zarządzaniu projektami informatycznymi zgodnie z metodyką PMBOK, Eurofinance Training, 2011
-Modelowanie procesów biznesowych w Inkubatorach i AIP Business Link, 2010
-Zarządzanie szkoleniami, Prointelia, 2010
-Zarządzanie zespołem projektowym, Instytut Analiz Europejskich, 2009
-Rozliczanie, monitoring i kontrola projektów dofinansowanych z funduszy europejskich, Instytut Analiz Europejskich, 2009
-Założenia praktyczne w zarządzaniu projektami informatycznymi zgodnie z metodyką PMBOK, Eurofinance Training, 2011
-Modelowanie procesów biznesowych w Inkubatorach i AIP Business Link, 2010
-Zarządzanie szkoleniami, Prointelia, 2010
-Zarządzanie zespołem projektowym, Instytut Analiz Europejskich, 2009
-Rozliczanie, monitoring i kontrola projektów dofinansowanych z funduszy europejskich, Instytut Analiz Europejskich, 2009
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Zainteresowania
DJ-ing, technika estradowa, bieganie.
Inne
W semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015 prowadziłem wykłady w Akademii Leona Koźmińskiego. Tematyką spotkań były fundusze kapitału zalążkowego oraz sposoby aplikowania o środki inwestycyjne.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
Innowacyjne Mazowsze
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo – Informacyjnych w zakresie innowacji / www.msodi.mazovia.pl
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
NGO'sy
NGO'sy to grupa dla tych wszystkich którzy związani są z III sektorem czyli organizacjami pozarządowymi....
PR w sektorze publicznym
Specyfika public relations w administracji publicznej. Dla rzeczników prasowych, specjalistów PR, wszystkich tych, którzy interesują się zmianą wizerunku urzędów, chcą dzielić się doświadczeniem, sukc
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.