Piotr Jarzębowski

Specjalista do spraw sprzedaży - InsERT S.A.

Wypowiedzi

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na tablicy
    100 lat :)
    • 2.04.2015, 15:41
  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie CRM - pytania i odpowiedzi
    10.11.2008, 22:37

    Małgorzata Burek:
    Ale ja juz napisalam prace magisterska, obronilam sie i pracuje :)
    Szkoda ze tak pozno, bo widze ze bylaby ciekawa rozmowa :)


    Moje gratulacje i życzę powodzenia! :D

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie CRM - pytania i odpowiedzi
    10.11.2008, 14:49

    Święta prawda, CRM to filozofia zarządzania kontaktami z klientami, natomiast systemy informatyczne to narzędzia, które mają ją wspierać.

    Narzędzia te jednak noszą miano systemów informatycznych klasy CRM.

    Pozdrawiam i dziękuję za cenną uwagę Panie Rafale.

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie Humor i ciekawostki CRM
    7.11.2008, 15:04

    Ciekawe rozwiązanie w sprzedaży oprogramowania pokazała ostatnio firmaClix Software. Na ich stronie można porozmawiać z wirtualnym sprzedawcą http://www.okaycrm.com/index.php Ale nie chce umówić się na randkę bo jest zapracowana :D
    Obrazek
    Piotr Jarzębowski edytował(a) ten post dnia 08.11.08 o godzinie 20:53

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Marketing w temacie szukam pracy w marketingu Warszawa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie Humor i ciekawostki CRM
    16.07.2008, 20:56

    Przeglądając odmęty Internetu trafiłem na ciekawy CRM. Program ZAKONNIK jest kartotekową bazą danych. Program ma na celu usprawnianie działania... UWAGA... parafii!
    Program można zobaczyć i przetestować na stronie http://www.idg.pl/ftp/pc_12311/Zakonnik.pl.html

    Obrazek

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie Humor i ciekawostki CRM
    16.07.2008, 20:41

    Chciałbym aby w tym dziale były zamieszczane ciekawe lub śmieszne informacje dotyczące programów CRM.

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie Poszukuję CRM-a co wybrać??
    3.07.2008, 20:33

    Witam

    Warto spróbować kilka aplikacji. Nie wiem, czy Vtiger jest aplikacją akurat dla Pana firmy, więc nie warto inwestować w coś co nie będzie spełniało Pana oczekiwań.
    Nie chcę negatywnie oceniać tego programu ale to co mi się rzuciło w oczy, to nie można działać w tym programie w szybki sposób. Poruszanie się po programie jest trochę uciążliwe. Poza tym nie mogłem odnaleźć modułu administracji i ustawień profilu użytkownika, gdzie jest możliwość przekazywania zadań innym pracownikom? Powstrzymam się od dalszych sądów, bo testowałem web'ową wersję demo. Pełną wersję Demo przetestuję na firmowym sprzęcie ;)

    Z doświadczenia wiem, że warto sprawdzić program przed zakupem. Istotne jest również to, czy system sprzedażowy i magazynowy będzie współpracował z CRM.

    Warto również zainteresować się samą firmą i opieka posprzedażną, systemem aktualizacji oprogramowania. Warto sprawdzić, czy zakup programu to jednorazowa opłata przy zakupie, czy stałe opłaty za korzystanie z programu.

    Warto uzyskać te wszystkie informacje, bo CRM ma Panu pomagać, usprawnić pracę, "zarabiać" dla Pana firmy a nie być kulą u nogi.

    Pozdrawiam

    PS. W tej chwili nie handluję CRM, ale jeśli będzie miał Pan kilka pytań zapraszam na PRV.Piotr Jarzębowski edytował(a) ten post dnia 03.07.08 o godzinie 20:39

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie CRM - pytania i odpowiedzi
    12.10.2007, 12:03

    Witam serdecznie

    Niestety nie dysponuję takimi materiałami. System CRM, którym się zajmuję nie wymaga skomplikowanego i długotrwałego wdrożenia. Jest to program pudełkowy do samodzielnej instalacji.
    Dobrym rozwiązaniem jest przeprowadzenie wywiadu z dużą firmą lub firmami posiadającymi systemy CRM. Kontakt z użytkownikami będzie dobrym rozwiązaniem, ponieważ każdy producent swoje chwali ;-) dzięki temu będziesz miała obraz tego jak system CRM sprawdza się w firmie i jak się z nim pracuje. Informacje kontaktowe do firm posiadających takie systemy można bardzo łatwo znaleźć w internecie.

    Życzę powodzenia w pisaniu pracy i sukcesów :-)

    Pozdrawiam

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie CRM - pudełko czy wdrożenie?
    3.10.2007, 13:02

    Zamysłem tego forum jest rozwiązanie problemu, z jakim obecnie spotykają się firmy. Czy wybrać duży i drogi system CRM wymagający wdrożeń, budowany na miarę, czy wybrać tanie rozwiązania pudełkowe do samodzielnej implementacji? Jakie są plusy i minusy obu rozwiązań?

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie CRM - pytania i odpowiedzi
    3.10.2007, 12:55

    Rzeczywiście zainteresowanie systemami CRM zaczyna wzrastać. Coraz więcej firm zaczyna skłaniać się w kierunku rozwiązań wspierających kontakty z klientami. Przekonanie do systemów tej klasy rodzi się z chęci uporządkowania kontaktów w jednej przejrzystej bazie, nadzoru nad działami handlowców i sprawnej koordynacji ich pracy. Managerowie firmy są coraz bardziej przekonani do korzystania z CRM bo system daje im kontrolę nad działaniem pracowników i wspiera podejmowanie decyzji (jeśli system posiada narzędzia analityczne). Na rynku pracy można zaobserwować niezwykły wzrost zapotrzebowania na handlowców, telemarketerów, to jest sygnał, że systemy wspomagające kontakty z klientami zaczną się cieszyć się dużą popularnością. Oczywiście w obecnych czasach liczy się szybkość i pewność działania handlowców, buduje to pozytywny wizerunek firmy i wzmacnia pozycję na rynku. Systemy CRM to skuteczne narzędzia, które mają na celu zdobycie przewagi nad konkurencją a umiejętne wykorzystanie systemu tej klasy przynosi pozytywne skutki.

    Niestety polskie firmy nadal mają tendencję do oszczędzania na wszystkim, dlatego też CRMy są przesuwane za margines. W pierwszej kolejności są systemy sprzedażowe, księgowe itd. na szarym końcu znajduje się CRM. Wydaje mi się, że nadal świadomość istnienia CRMów, wiedza na ich temat jest niska. Pewnego rodzaju sceptycyzm do nowych rozwiązań jest barierą dla systemów CRM w Polsce. Ale bądźmy dobrej myśli, bo zainteresowanie rośnie i może systemy CRM staną się wreszcie podstawą w budowaniu sprawnie działającej firmy!!! :)

  • Piotr Jarzębowski
    Wpis na grupie Zarządzanie kontaktami z klientami w temacie CRM - pytania i odpowiedzi
    26.07.2007, 14:33

    Czy CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw jest dobrym pomysłem rozwoju dla firmy?Piotr Jarzębowski edytował(a) ten post dnia 03.10.07 o godzinie 12:56

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do