Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Odpowiedzialny w Digital Vision za analizę potrzeb klientów biznesowych i zastosowania nowych technologii do osiągania celów strategicznych. Lubi wyzwania, dlatego często operuje tam, gdzie technologie mobilne jeszcze nie dotarły, edukując firmy w zakresie potencjalnych korzyści z ich wdrożenia.
Szkolenia i kursy
Ukończone kursy AGP:
- „Podstawy finansów dla Przedsiębiorców”,
- „Metod wywierania wpływu w biznesie”,
- „Techniki skutecznej prezentacji firmy z elementami autoprezentacji”.
Certyfikat Państwowy Komisji Nadzoru Finansowego (Ubezpieczenia)
- „Podstawy finansów dla Przedsiębiorców”,
- „Metod wywierania wpływu w biznesie”,
- „Techniki skutecznej prezentacji firmy z elementami autoprezentacji”.
Certyfikat Państwowy Komisji Nadzoru Finansowego (Ubezpieczenia)
Zainteresowania
Fundusze Inwestycyjne, Marketing, Psychologia, Socjologia, Bieganie, Rower, Boks,
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Digital Vision
Digital Vision to nowy miesięcznik sprzętowy skierowany do kobiet i mężczyzn ciekawych trendów i nowości w naszej cyfrowej rzeczywistości. Znajdziecie tu silny dział fotograficzny i wiele więcej: tech
M Marketing czyli o marketingu mobilnym
Grupa poświęcona marketingowi mobilnemu i możliwościom, które daje w działaniach promocyjnych.
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski
MobilnyMarketing.biz
Grupa dla użytkowników branżowego serwisu MobileMarketing.pl - opisującego nowości na rynku, gotowe strategie i pomysły na wykorzystanie marketingu mobilnego w praktyce.