Piotr Jarmusz

Key Account Manager, Digital Vision
Gdańsk, pomorskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Digital Vision
Key Account Manager
Odpowiedzialny w Digital Vision za analizę potrzeb klientów biznesowych i zastosowania nowych technologii do osiągania celów strategicznych. Lubi wyzwania, dlatego często operuje tam, gdzie technologie mobilne jeszcze nie dotarły, edukując firmy w zakresie potencjalnych korzyści z ich wdrożenia.

Szkolenia i kursy

Ukończone kursy AGP:
- „Podstawy finansów dla Przedsiębiorców”,
- „Metod wywierania wpływu w biznesie”,
- „Techniki skutecznej prezentacji firmy z elementami autoprezentacji”.
Certyfikat Państwowy Komisji Nadzoru Finansowego (Ubezpieczenia)

Zainteresowania

Fundusze Inwestycyjne, Marketing, Psychologia, Socjologia, Bieganie, Rower, Boks,

Grupy

25 wszystkich wypowiedzi
23 plusy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Czas na mobi
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Design aRT
Design aRT
Główna tematyką jest grafika 2D, webdesign, fotografia cyfrowa.
Digital Vision
Digital Vision
Digital Vision to nowy miesięcznik sprzętowy skierowany do kobiet i mężczyzn ciekawych trendów i nowości w naszej cyfrowej rzeczywistości. Znajdziecie tu silny dział fotograficzny i wiele więcej: tech
Gdańsk/Trójmiasto
Gdańsk/Trójmiasto
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujaych w Trójmieście
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
M Marketing czyli o marketingu mobilnym
M Marketing czyli o marketingu mobilnym
Grupa poświęcona marketingowi mobilnemu i możliwościom, które daje w działaniach promocyjnych.
Marketing Mobilny w Praktyce
Marketing Mobilny w Praktyce
Praktyczne informacje związane ze stosowaniem Marketingu Mobilnego
Mobile Marketing & Interactive
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski
MobilnyMarketing.biz
MobilnyMarketing.biz
Grupa dla użytkowników branżowego serwisu MobileMarketing.pl - opisującego nowości na rynku, gotowe strategie i pomysły na wykorzystanie marketingu mobilnego w praktyce.