Umiejętności
Zarządzanie klientami
Sprzedaż reklam
Raporty wydatków
reklama interaktywna
Media interaktywne
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Excel
Negocjacje
Marketing internetowy
Tabele przestawne
Raportowanie i analizy
Social Media
Social Media Marketing
sprzedaż agencyjna
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Key Account Manager, Team Leader
Senior Key Account Manager, Team Leader w Dziale Agencyjnym Online
Zakres obowiązków:
- współpraca z kluczowymi domami mediowymi
- prezentacja i sprzedaż wszystkich produktów IDMnet (display, video, performance, mobile)
- zarządzanie kampaniami (monitoring, optymalizacja)
- promocja i utrwalanie wizerunku Grupy ZPR Media jako jednej z najbardziej multimedialnych grup w Polsce
- przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych dla Dyrektora Handlowego i/lub Zarządu
- koordynowanie, motywowanie oraz monitorowanie pracy zespołu sprzedaży agencyjnej w porozumieniu z Dyrektorem Handlowym
Zakres obowiązków:
- współpraca z kluczowymi domami mediowymi
- prezentacja i sprzedaż wszystkich produktów IDMnet (display, video, performance, mobile)
- zarządzanie kampaniami (monitoring, optymalizacja)
- promocja i utrwalanie wizerunku Grupy ZPR Media jako jednej z najbardziej multimedialnych grup w Polsce
- przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych dla Dyrektora Handlowego i/lub Zarządu
- koordynowanie, motywowanie oraz monitorowanie pracy zespołu sprzedaży agencyjnej w porozumieniu z Dyrektorem Handlowym
Key Account Manager
adQuota Poland
Zakres obowiązków:
- sprzedaż i promocja rozwiązań z segmentu reklamy mobile
- obsługa bieżąca klientów spółki (domy mediowe oraz klienci bezpośredni)
- nawiązywanie nowych relacji B2B
- raportowanie sprzedaży polskiego oddziału do głównej siedziby firmy
- przygotowywanie kreacji mobilnych na potrzeby ofert handlowych
- sprzedaż i promocja rozwiązań z segmentu reklamy mobile
- obsługa bieżąca klientów spółki (domy mediowe oraz klienci bezpośredni)
- nawiązywanie nowych relacji B2B
- raportowanie sprzedaży polskiego oddziału do głównej siedziby firmy
- przygotowywanie kreacji mobilnych na potrzeby ofert handlowych
Senior Client Consultant
Senior Client Consultant w dziale Klientów Kluczowych
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów kluczowych (głównie domy mediowe, jak również klienci bezpośredni i agencje reklamowe)
- obsługa kampanii od etapu idei/planowania do zakończenia i jej podsumowania
- prezentacja i sprzedaż produktów nk.pl
- raportowanie i przygotowywanie analiz sprzedażowych całego działu
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów kluczowych (głównie domy mediowe, jak również klienci bezpośredni i agencje reklamowe)
- obsługa kampanii od etapu idei/planowania do zakończenia i jej podsumowania
- prezentacja i sprzedaż produktów nk.pl
- raportowanie i przygotowywanie analiz sprzedażowych całego działu
Account Manager
Account Manager w dziale obsługi klientów agencyjnych
(do 09/2008 jako Junior Account Manager)
Zakres obowiązków:
- kompleksowe przygotowanie oferty reklamowej
- obsługa, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych
- obsługa klientów agencyjnych
- doszkalanie junior account managerów do przyszłej samodzielnej pracy
(do 09/2008 jako Junior Account Manager)
Zakres obowiązków:
- kompleksowe przygotowanie oferty reklamowej
- obsługa, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych
- obsługa klientów agencyjnych
- doszkalanie junior account managerów do przyszłej samodzielnej pracy
Szkolenia i kursy
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.
Kreatywność a efektywność - innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej.
Kreatywność a efektywność - innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- symulacje komputerowe
- motoryzacja
- nowe technologie
- fizyka kwantowa
- bilard (snooker)
- fotografia
- felinologia w praktyce
- turystyka rowerowa
- motoryzacja
- nowe technologie
- fizyka kwantowa
- bilard (snooker)
- fotografia
- felinologia w praktyce
- turystyka rowerowa
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów