Piotr Iwaniuk

Piotr Iwaniuk

Kierownik ds. Analiz Biznesowych i Raportowania
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Analiz Biznesowych i Raportowania
Odpowiedzialność za przygotowanie informacji zarządczych dla kierowników działów i członków zarządu mających na celu wsparcie prowadzonych przez nich projektów. Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczanie w podległym obszarze systemów premiowych, promocji i innych systemów rozliczeniowych zarówno dla Klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.
Odpowiedzialność merytoryczna za integrację (w podległym obszarze) baz danych i systemów informa-tycznych spółki z rozwiązaniami hurtowni danych, wdrażanie zmian i nowych funkcjonalności.
Aktywne poszukiwanie źródeł danych, inicjowanie oraz aktywny udział w procesie wdrażania nowych sposobów ich wykorzystania.
Samodzielne prowadzenie projektów dotyczących Biura i Departamentu.
Odpowiedzialność za terminowe i jakościowe przygotowanie raportów operacyjnych na zlecenie kierowników działów i zarządu w zakresie wszystkich procesów operacyjnych spółki w podległych obszarach.
Zapewnienie danych do prawidłowego rozliczania systemów premiowych i promocyjnych oraz odpowie-dzialność za terminowe i jakościowe przeprowadzenie tych wyliczeń. Nadzór nad procesem rozliczenio-wym oraz aktywne wsparcie biznesu w procesie zmiany systemów rozliczeniowych.
Odpowiedzialność za pozyskiwanie niezbędnych danych oraz narzędzi raportowo analitycznych.
Proaktywne zarządzanie relacjami i oczekiwaniami Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Odpowiedzialność za efektywna prace podległego zespołu poprzez zarządzanie oraz nadzorowanie pracy zespołu, motywowanie i dbanie o rozwój podległych pracowników.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Koordynator ds. Analiz Biznesowych i Raportowania
Przygotowywanie spójnej koncepcji i koordynowanie procesu raportowania całej Spół-ki, jej oddziałów oraz poszczególnych produktów.
Tworzenie modeli procesów biznesowych.
Budowa oraz rozwój mechanizmów raportowych (SQL, Excel, SSIS, VBA, raporty w postaci SMS).
Wdrożenie narzędzi do zarządzania zadaniami i monitoringu dystrybucji raportów.
Wsparcie analityczne projektów ogólnokorporacyjnych.
Projektowanie przepływów danych, utrzymanie baz danych (w tym DWH)
Opracowanie od podstaw koncepcji nowych obszarów biznesowych w DWH (CRM, systemy CallCenter) – wdrożenie w istniejącej DWH.
Wsparcie sprzedaży poprzez stworzenie nowej linii raportów/ekstraktów na ta-blet/telefon.
Opracowanie narzędzi monitoringu poprawności danych w poszczególnych systemach informatycznych Spółki.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Koordynator ds. Rozwoju Działu Obsługi Klienta
Identyfikowanie potrzeb i wdrazanie nowych technologicznych i procesowych rozwiązań dla DOK
Przygotowanie specyfikacji potrzeb systemowych dla DOK i spółki oraz przeprowadzanie kontroli wdrożeń
Rekomendowanie, branie udziału w wyborze dostawców, niezbędnego sprzętu i oprogramowania
Monitorowanie oraz kontrola sprawnego działania wszystkich systemów produkcyjnych w DOK
Zapewnienie sprawnej współpracy z firmami i instytucjami zewnętrznymi w celu utrzymania efektywnego funkcjonowania COK
Przygotowanie technicznego wsparcia do rozliczania bonusów konsultantów DOK.
Budowa narzędzi na potrzeby raportowania cyklicznego i Ad-hoc.
Monitorowanie i raportowanie wyników pracy konsultantów zgodnie z opracowana procedura
Analiza i ocena parametrów ilościowych pracy DOK, analiza raportów i procesów oraz wprowadzanie zmian jako reakcja na obserwowane parametry(jakościowe, ilościowe), procesy w celu zapewnienia lepszej efektywności pracy CC.
Przygotowanie raportow cyklicznych i AdHoc(ilościowych/jakościowych) o roznej cyklicznosci na potrzeby wspołpracujaych działów oraz zarządu Spółki.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Specjalista ds. Analiz i Raportów.
Wspieranie kierowników oraz Zarządu Spółki w procesie podejmowania decyzji poprzez dostarczanie informacji zarządczej/rozwój systemu informacji zarządczej.
Analiza i projektowanie systemów Spółki, definiowanie nowych potrzeb, przygotowanie wymagań biznesowych i specyfikacji dla dostawców.
Analiza biznesowa i modelowanie procesów funkcjonowania Contact Center (CC) – rekomendowanie i inicjowanie działań usprawniających pracę CC.
Projektowanie i rozwój istniejących relacyjnych baz danych SQL na potrzeby CC. Wprowadzanie zmian poprawiających jakość danych.
Analiza i definiowanie rozwiązań wymiany danych miedzy systemami i bazami danych w firmie oraz rozwiązań wymiany danych z firmami zewnętrznymi.
Prowadzenie i współpraca przy projektach obejmujących wiele systemów informatycznych.
Testowanie i wsparcie w etapach odbioru nowych funkcjonalności systemów informatycznych.
Unilever Polska S.A.
Analityk Sprzedaży
Monitorowanie i dostosowywanie systemów sprzedaży do wymaganych potrzeb biznesowych.
Przygotowywanie analiz i raportów: - sprzedaży i otwartych zamówień, danych rynkowych, egzekucji promocji, stanów magazynowych i odsprzedaży dystrybutorów, skuteczności przedstawicieli handlowych wg różnych parametrów, itp.- SAP MD, SAP BW, Bussines Objects, AC Nielsen, EBI, SDR, Inside-MEMRB, moduły własne.
Optymalizacja i automatyzacja procesów analizy i raportowania przy pomocy Bussines Objects, MS Access, MS Excel, PDR, SDR.
Konsolidacja danych z wielu systemów – moduły własne.
Definiowanie wymagań i koordynacja procesu pozyskiwania danych odsprzedażowych.
Unilever Polska S.A.
Mł. Administrator Systemów Sprzedaży
Koordynowanie działań w zakresie rozwoju, optymalizacji i wdrażania systemów wymiany danych u dystrybutorów.
Administracja oraz współuczestnictwo w korporacyjnym podnoszeniu możliwości funkcjonalnych i analitycznych repozytorium SDR.
Kontrola poprawności harmonogramów dostaw vs SAP.
Udział we wdrażaniu SAP BW na potrzeby Algidy.
Eliminacja błędów realizacji zamówień i realizacja zmian w SAP.
Administracja modułu Centrum Informacji o Kliencie dla działu Biura Obsługi Klienta.
Unilever Polska S.A.
Operator Danych
Kontrola i koordynowanie działań w zakresie rozwoju i wdrażania projektu „Translator 2004”.
Administracja repozytorium SDR.
Analiza błędów SAP MD klientów wg różnych kryteriów, tworzenie zestawień zmian w danych klientów.
Przygotowanie, export i kontrola przepływu danych: Dystrybutor – Translator – Repozytorium SDR.

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat