Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
System Administrator
British Sky Broadcasting Ltd
Key Responsibilities:
- Maintain high uptime of comany's websites
- Installation/configuration, operation, monitoring, and maintenance of systems hardware and
software and related infrastructure in the datacentre
- Constantly work with developers on all projects to enforce technology and company standards including designing solutions
- Database Administration
- Out of hours IT support for the business
- Strive to improve the infrastructure technology including automating general tasks
- Capacity planning
- Maintain high uptime of comany's websites
- Installation/configuration, operation, monitoring, and maintenance of systems hardware and
software and related infrastructure in the datacentre
- Constantly work with developers on all projects to enforce technology and company standards including designing solutions
- Database Administration
- Out of hours IT support for the business
- Strive to improve the infrastructure technology including automating general tasks
- Capacity planning
Administrator Systemów Teleinformatycznych
- Administruje serwerami aplikacji oraz aplikacjami biznesowymi
- Administruje aplikacjami wspierającymi zainstalowanymi na systemie operacyjnym Debian Linux
- Administruje serwerem poczty elektronicznej MS Exchange
- Administruje serwerami baz danych PostgreSQL i MySQL
- Administruje systemami operacyjnymi Debian Linux oraz maszynami wirtualnymi Xen
- Administruje systemami operacyjnymi MS Windows Server oraz maszynami wirtualnymi HyperV i VMWare
- Wykonuje działania związane z archiwizacją danych oraz bezpieczną obsługą procesu przechowywania i dostępu do zarchiwizowanych danych biznesowych
- Konfiguruje reguły dopuszczalnego ruchu w sieci firmowej
- Zarządza adresacją
- Konfiguruje firewalla
- Konfiguruje urządzenia i oprogramowanie zapewniające łączność w sieci lokalnej, dostęp do internetu, dostęp zdalny, dostęp do serwisów internetowych spółki
- Współpracuje z zewnętrznym serwisem technicznym
- Administruje aplikacjami wspierającymi zainstalowanymi na systemie operacyjnym Debian Linux
- Administruje serwerem poczty elektronicznej MS Exchange
- Administruje serwerami baz danych PostgreSQL i MySQL
- Administruje systemami operacyjnymi Debian Linux oraz maszynami wirtualnymi Xen
- Administruje systemami operacyjnymi MS Windows Server oraz maszynami wirtualnymi HyperV i VMWare
- Wykonuje działania związane z archiwizacją danych oraz bezpieczną obsługą procesu przechowywania i dostępu do zarchiwizowanych danych biznesowych
- Konfiguruje reguły dopuszczalnego ruchu w sieci firmowej
- Zarządza adresacją
- Konfiguruje firewalla
- Konfiguruje urządzenia i oprogramowanie zapewniające łączność w sieci lokalnej, dostęp do internetu, dostęp zdalny, dostęp do serwisów internetowych spółki
- Współpracuje z zewnętrznym serwisem technicznym
Information Systems Support Officer
EMCC Software Ltd.
- To support and maintain laptop / desktop computers and peripherals in a networked environment for the office
- To handle problems raised by the users, ensuring that they are logged and prioritized, then handled efficently and effectively through to an agreed resolution
- To carry out network and desktop administration tasks which maintain availability of ICT resources for users whilst protecting data and system configuration
- To assist in specifying requirements for hardware and software which meet the company needs and which are compatible with EMCC standards. Sourcing and purchasing of hardware and software where required within approved guidelines.
- To handle problems raised by the users, ensuring that they are logged and prioritized, then handled efficently and effectively through to an agreed resolution
- To carry out network and desktop administration tasks which maintain availability of ICT resources for users whilst protecting data and system configuration
- To assist in specifying requirements for hardware and software which meet the company needs and which are compatible with EMCC standards. Sourcing and purchasing of hardware and software where required within approved guidelines.
Koordynator Usług HelpDesk
a) Administrowanie systemami IT:
- instalacja oprogramowania na stacjach klienckich oraz obsługa serwerów WIN 2000/2003,
- zarządzanie polisami bezpieczeństwa stacji roboczych
b) Administrowanie kontami użytkowników w Active Direktory i Microsoft Exchange 2003, Novell
c) Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki w TP S.A w ramach metodyki ITIL oraz Pionu Technologii Informatycznych w PTK Centertel
d) Diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem środowiska biurowego użytkownika
e) Udział w projekcie przejęcia kompetencji HelpDesk’u PTK Centertel
- instalacja oprogramowania na stacjach klienckich oraz obsługa serwerów WIN 2000/2003,
- zarządzanie polisami bezpieczeństwa stacji roboczych
b) Administrowanie kontami użytkowników w Active Direktory i Microsoft Exchange 2003, Novell
c) Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki w TP S.A w ramach metodyki ITIL oraz Pionu Technologii Informatycznych w PTK Centertel
d) Diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem środowiska biurowego użytkownika
e) Udział w projekcie przejęcia kompetencji HelpDesk’u PTK Centertel
Informatyk
ServiceDesk TP S.A.
a) Administrowanie systemami IT:
- instalacja oprogramowania na stacjach klienckich oraz obsługa serwerów WIN 2000/2003,
- zarządzanie polisami bezpieczeństwa stacji roboczych
b) Administrowanie kontami użytkowników w Active Direktory i Microsoft Exchange 2003
c) Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki w TP S.A w ramach metodyki ITIL
d) Diagnoza i rozwiązywanie problemów z działaniem środowiska biurowego użytkownika
e) Udział w projekcie przejęcia kompetencji HelpDesk’u PTK Centertel
- instalacja oprogramowania na stacjach klienckich oraz obsługa serwerów WIN 2000/2003,
- zarządzanie polisami bezpieczeństwa stacji roboczych
b) Administrowanie kontami użytkowników w Active Direktory i Microsoft Exchange 2003
c) Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki w TP S.A w ramach metodyki ITIL
d) Diagnoza i rozwiązywanie problemów z działaniem środowiska biurowego użytkownika
e) Udział w projekcie przejęcia kompetencji HelpDesk’u PTK Centertel
Szkolenia i kursy
- Microsoft Certified System Administrator
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
sport, żeglarstwo, fikcja naukowa, elektronika
Grupy
Cło i kłopoty z Urzędem Celnym
Informacje o prawie celnym .Kłopoty z Urzędem Celnym, Cła w imporcie do UE .
INTRASTAT
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Inwestorzy Finansowo.pl
Zamknięta grupa przeznaczona dla aktywnych pożyczkodawców z serwisu Finansowo.pl
Masaż w biurze
Korzyści płynące z masażu biurowego Work Site oraz porady związane z ergonomią i higieną pracy.