Piotr Hildebrandt

Regionalny koordynator sprzedaży
Ostrowo, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Tarpan Fabryka Likierów Sp. z o.o.
- rozwój i maksymalizację sprzedaży produktów firmy
- realizację celów oraz planów sprzedażowych
- efektywne zarządzanie podległym terenem (odpowiedzialność za rynek detaliczny,
hurtowy oraz nowoczesny)
- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami oraz utrzymywanie wzorowych relacji z
istniejącymi partnerami handlowymi
- analizowanie wyników sprzedaży, planowanie i realizacja działań zwiększających
sprzedaż
- raportowanie bieżących wyników pracy
- dbanie o wizerunek firmy
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel handlowy
- aktywna sprzedaż produktów w kanale detalicznym,
- prezentowanie oferty handlowej w oparciu o analizę potrzeb klientów oraz posiadane
narzędzia,
- realizacja założonego planu sprzedaży,
- przyjmowanie zamówień podczas wizyt handlowych,
- egzekucję ustaleń promocyjnych i handlowych,
- właściwą ekspozycję produktów i materiałów promocyjnych, zgodnie ze standardami
firmy,
- monitorowanie zapasów i poziomu należności u klientów,
- analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji,
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży w podległym obszarze.
Kompania Piwowarska S.A.
Przedstawiciel handlowy
zwiększanie udziałów firmy poprzez sprzedaż produktów Kompanii Piwowarskiej,
- właściwy merchandising produktów oraz wprowadzanie promocji w punktach sprzedaży
detalicznej,
- rozwijanie dystrybucji na powierzonym terenie.
UPC Polska
Przedstawiciel Handlowy
- aktywna sprzedaż produktów i usług UPC Polska,
- udzielanie informacji obecnym i potencjalnym Klientom na temat oferty programowej,
cennika oraz obowiązujących promocji,
- przyjmowanie zamówień i zawieranie umów abonenckich, wprowadzanie danych
Klientów oraz ich bieżąca aktualizacja w systemie, otwieranie i finalizowanie zleceń typu
podłączenia, odłączenia i zmiany pakietu.

Szkolenia i kursy

04/2014 "Wygrywanie w detalu" w ramach projektu Sales Capabilities Building Program
Organizator: Grupa Żywiec
10/2013 Akademia Sprzedaży
Organizator: Grupa Żywiec

Edukacja

Logo
Towaroznawstwo, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Polskie kino; filmy Quentina Tarantino; sport, w szczególności piłka nożna (Liga
Hiszpańska, Liga Mistrzów) i Formuła 1; muzyka (elektroniczna, alternatywna, rap).