Umiejętności
Zarządzanie produktem
wycenianie
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Zakupów
• Zarządzanie produktami Toshiba, Fujitsu-Siemens Computers, Asus
• Wprowadzanie nowych produktów do oferty, ustalanie cen i marży, negocjowanie cen z dostawcami
• Tworzenie oraz realizacja planów sprzedażowych
• Opracowanie działań zakupowych dostosowanych do polityki jakości firmy
• Przygotowywanie i wdrażanie nowych koncepcji zwiększających udział firmy w rynku
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji
• Kontrolowanie procesu zakupów i sprzedaży
• Budowanie silnej pozycji firmy na rynku IT
• Wprowadzanie nowych produktów do oferty, ustalanie cen i marży, negocjowanie cen z dostawcami
• Tworzenie oraz realizacja planów sprzedażowych
• Opracowanie działań zakupowych dostosowanych do polityki jakości firmy
• Przygotowywanie i wdrażanie nowych koncepcji zwiększających udział firmy w rynku
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji
• Kontrolowanie procesu zakupów i sprzedaży
• Budowanie silnej pozycji firmy na rynku IT
Produkt Manager
• Zarządzanie produktami Toshiba i Fujitsu-Siemens Computers
• Kontrola realizacji zamówień
• Weryfikacja planów sprzedaży
• Kontrola i miesięczne analizy stanów magazynowych: plan/wykonanie
• Tworzenie ofert, prezentacji, raportów na bazie aktualnych planów sprzedaży
• Współpraca przy tworzeniu prognoz cash flow
• Monitorowanie polityki cenowej wybranych produktów
• Kalkulacja rzeczywistych kosztów zakupów
• Koordynacja logistyczna nowych produktów wchodzących do oferty
• Kontrola realizacji zamówień
• Weryfikacja planów sprzedaży
• Kontrola i miesięczne analizy stanów magazynowych: plan/wykonanie
• Tworzenie ofert, prezentacji, raportów na bazie aktualnych planów sprzedaży
• Współpraca przy tworzeniu prognoz cash flow
• Monitorowanie polityki cenowej wybranych produktów
• Kalkulacja rzeczywistych kosztów zakupów
• Koordynacja logistyczna nowych produktów wchodzących do oferty
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Inne
Prawo jazy kat. B (od 1991r.), kat. C (od 1998r.)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Ciechanów i okolice
Grupa dla byłych i obecnych mieszkańców Ciechanowa i jego okolic oraz wszystkich wielbicieli Ciechanowszczyzny i tych, którzy jej nie lubią.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Laptop. Notebook.
Grupa dla posiadaczy przenośnych komputerów, jak i dla osób noszących się z tym zamiarem. Hardware, producenci, modele, opinie.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania