Piotr Grzędziński

Regionalny Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej, PTK Centertel Sp.z o.o.

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Działalność
Orange Polska S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej B2B
Orange Polska S.A.
Kierownik Sprzedaży Produktów Strategicznych
- zarządzanie procesem sprzedaży produktów strategicznych grupy TP w sektorze biznesowym,
- planowanie zadań operacyjnych mających na celu wzrost wartości portfela, budowanie trwałych relacji z Klientami,
- rozwijanie umiejętności podległych handlowców (coaching, szkolenia),
- analiza SIWZ i wsparcie w przetargach,
- prowadzenie negocjacji z klientami strategicznymi Grupy TP
Orange Polska S.A.
Kierownik ds.Klientów Strategicznych
- zarządzanie procesem sprzedaży w sektorze biznesowym,
- prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami Grupy TP,
- analiza biznesowa ofert handlowych,
- rozwijanie umiejętności podległych handlowców (coaching, szkolenia),
- uczestnictwo w przetargach.
Orange Polska S.A.
Manager ds. Sprzedaży
- zarządzanie zespołem sprzedawców i kierowników punktów sprzedaży,
- coaching, rozwój kompetencji pracowników w zakresie zarządzania, znajomości produktów, systemów, procedur i standardów sprzedaży,
- prowadzenie negocjacji z Autoryzowanymi Przedstawicielami,
- wdrażanie nowych strategii marketingowych zgodnych z polityką firmy,
- szkolenie kierowników i handlowców,
- rekrutacja,
- planowanie, raportowanie oraz prowadzenie wielowymiarowych analiz.
Logo
Kierownik Punktów Sprzedaży
P.H.U.i P. Protekt sp. zo.o.
- zarządzanie zespołem,
- koordynowanie pracy w salonach sprzedaży,
- promocja podległych salonów,
- tworzenie akcji marketingowych,
- negocjacje, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- kontrola standardów obsługi klienta.
Logo
Z-ca Kierownika Punktu Sprzedaży
P.H.U.i P. Protekt Sp. zo.o.
- zarządzanie zespołem,
- tworzenie akcji marketingowych,
- sprzedaż bezpośrednia,
- maksymalizacja sprzedaży,
- kontrola standardów obsługi klienta.
Logo
Konsultant ds. Sprzedaży
P.H.U.i P. Protekt Sp. zo.o.
- sprzedaż bezpośrednia,
- dbanie o właściwy obieg dokumentów,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- praca zgodna ze standardem obsługi klienta.

Szkolenia i kursy

- „Zarządzanie sprzedażą pośrednią – coaching” - szkolenie prowadzone przez House of Skills,
- uczestnictwo w seminarium „Zwycięska Sztuka Sprzedaży”, prowadzący Richard Denny,
- „Prawo zamówień publicznych dla Kierowników ds. Klientów strategicznych PTK Centertel Sp. Zo.o.” – szkolenie prowadzone przez Serwis Zamówień Publicznych Olszewski & Kunikowski Sp. J.,
- „Orange dla Firm – Standardy Sprzedaży” - szkolenie prowadzone przez: PTK Centertel Sp z.o,
- „Skuteczne Zarządzanie Zespołem Zadaniowym” – szkolenie prowadzone przez: PTK Centertel Sp z.o.o.,
- „Rola lidera we wdrażaniu nowych standardów pracy” – szkolenie prowadzone przez: House of Skills,
- „Sztuka prezentacji” – szkolenie prowadzone przez: PTK Centertel Sp z.o.o.,
- „Wdrażanie ofensywnych technik sprzedaży” – szkolenie prowadzone przez House of Skills,
- „Wspieram i pomagam w procesie coachingu” – szkolenie prowadzone przez: House of Skills.

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- tenis ziemny, piłka nożna

Inne

- nominacja do nagrody „Gwiazda Biznesu 2007 Grupy TP”,
- Mikołajki: udział w biciu rekordu Guinessa.

Grupy

Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość