Umiejętności
Coaching
Zarządzanie
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Visual Merchandising
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
M&C Piotr Gryboś
- gwarantowanie bezpośredniej oraz pośredniej obsługi Klientów
- zarządzanie sprzedażą
- organizacja procesu rekrutacji,
- couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu, rozwój pracowników Marketu
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- zarządzanie zapasem, analiza marży, organizacja polityki cenowej
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Markecie
- organizacja specjalnych akcji handlowych
- zarządzanie sprzedażą
- organizacja procesu rekrutacji,
- couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu, rozwój pracowników Marketu
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- zarządzanie zapasem, analiza marży, organizacja polityki cenowej
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Markecie
- organizacja specjalnych akcji handlowych
Kierownik Elektromarketu
- gwarantowanie bezpośredniej oraz pośredniej obsługi Klientów
- zarządzanie sprzedażą usług komplementarnych- przedłużona ochrona sprzętów, sprzedaż usług Orange, sprzedaż ratalna, usługi instalacyjne oraz transportowe
- organizacja procesu rekrutacji,
- couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu, rozwój pracowników Salonu
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- cotygodniowa analiza konkurencji
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Salonie
- organizacja specjalnych akcji handlowych
- zarządzanie sprzedażą usług komplementarnych- przedłużona ochrona sprzętów, sprzedaż usług Orange, sprzedaż ratalna, usługi instalacyjne oraz transportowe
- organizacja procesu rekrutacji,
- couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu, rozwój pracowników Salonu
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- cotygodniowa analiza konkurencji
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Salonie
- organizacja specjalnych akcji handlowych
Kierownik Sklepu
- gwarantowanie bezpośredniej oraz pośredniej obsługi Klientów
- zarządzanie sprzedażą usług komplementarnych- przedłużona ochrona sprzętów, sprzedaż usług Orange, sprzedaż ratalna, usługi instalacyjne oraz transportowe
- organizacja procesu rekrutacji,
- couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu, rozwój pracowników Salonu
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- cotygodniowa analiza konkurencji
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Salonie
- organizacja specjalnych akcji handlowych
- zarządzanie sprzedażą usług komplementarnych- przedłużona ochrona sprzętów, sprzedaż usług Orange, sprzedaż ratalna, usługi instalacyjne oraz transportowe
- organizacja procesu rekrutacji,
- couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu, rozwój pracowników Salonu
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- cotygodniowa analiza konkurencji
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Salonie
- organizacja specjalnych akcji handlowych
Handlowiec / Account Manager
P.H.U. Konkret Sp.J.
- zarządzanie sprzedażą świadczonych usług– reklama, administracja stroną WWW, przetargi, kontakty B2B
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- rekrutacja, couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i administracji oraz zarządzanie kosztami
- budowanie relacji z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- rekrutacja, couching, mentoring, leadership oraz ocena pracy zespołu
- gwarantowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i administracji oraz zarządzanie kosztami
Store Manager
- zarządzanie sklepem zgodnie z wartościami H&M
- zarządzanie zapasem
- gwarantowanie bezpośredniej i pośredniej obsługi Klientów
- rekrutacja, couching, mentoring, leadership
- administracja i zarządzanie kosztami sklepu
- zarządzanie zapasem
- gwarantowanie bezpośredniej i pośredniej obsługi Klientów
- rekrutacja, couching, mentoring, leadership
- administracja i zarządzanie kosztami sklepu
Kierownik Działu
- Zagwarantowanie profesjonalnej obsługi Klientów na sali sprzedaży, w przymierzalniach i przy kasach.
- Zarządzanie zespołem w celu maksymalizacji sprzedaży.
- Administrowanie działem zgodnie z potrzebami.
- Rekrutacja, szkolenia, rozwój i ocena pracowników zespołu
- Zarządzanie zespołem w celu maksymalizacji sprzedaży.
- Administrowanie działem zgodnie z potrzebami.
- Rekrutacja, szkolenia, rozwój i ocena pracowników zespołu
Szkolenia i kursy
2002 - Wychowawca placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży – Polskie Towarzystwo Schronisk Młodzieżowych
2003-2007 Szkolenia / AmRest
# ABC strategie zarządzania zespołem
# Zarządzanie kryzysem
# Finansowe i poza finansowe sposoby motywacji
# Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności w pracy z obsługą Klienta oraz zarządzaniem dużą grupą pracowników
2006 – Ratownictwo przedmedyczne- Polski Czerwony Krzyż
2008-2009 Szkolenia / Decathlon
# Szkolenie z zarządzania zapasem
# Proces rekrutacji i wprowadzenie nowego pracownika
# Szkolenia z zarządzania grupą pracowników
2010-2013 Szkolenia / H&M
# Controlling & BMT Managment
# Feedback for All
# Visual merchandising
# Leadership & Coaching
# Recruitment Workshop
2014 Szkolenia / Inditex
# Gra Managerska
# Store zoning
# Customer service
2003-2007 Szkolenia / AmRest
# ABC strategie zarządzania zespołem
# Zarządzanie kryzysem
# Finansowe i poza finansowe sposoby motywacji
# Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności w pracy z obsługą Klienta oraz zarządzaniem dużą grupą pracowników
2006 – Ratownictwo przedmedyczne- Polski Czerwony Krzyż
2008-2009 Szkolenia / Decathlon
# Szkolenie z zarządzania zapasem
# Proces rekrutacji i wprowadzenie nowego pracownika
# Szkolenia z zarządzania grupą pracowników
2010-2013 Szkolenia / H&M
# Controlling & BMT Managment
# Feedback for All
# Visual merchandising
# Leadership & Coaching
# Recruitment Workshop
2014 Szkolenia / Inditex
# Gra Managerska
# Store zoning
# Customer service
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- sport: kick boxing, sporty siłowe, snowboarding,
- podróże
- motoryzacja i wszystko z nią związane :)
- podróże
- motoryzacja i wszystko z nią związane :)
Inne
email: piotr.grybos@poczta.fm
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Ethereum
Wszystko o rewolucyjnej platformie dla aplikacji zdecentralizowanych, które mogą zmienić oblicze internetu i świata.
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i