Umiejętności
Negocjacje kontraktu
Doświadczenie zawodowe
Lider Obsługi Biznesu ds. Klientów Korporacyjnych
Aktywne pozyskiwanie klientów segmentu Bussines oraz CORPO,
Sprzedaż kompleksowych oraz niestandardowych rozwiązań telekomunikacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów - Opiekun Biznesowy,
Negocjacje nowych oraz re-negocjacje istniejących kontraktów,
Wsparcie sprzedaży partnerskiej dla rynku CORPO poprzez współpracę z Kierownikiem Sprzedaży Pośredniej
Sprzedaż kompleksowych oraz niestandardowych rozwiązań telekomunikacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów - Opiekun Biznesowy,
Negocjacje nowych oraz re-negocjacje istniejących kontraktów,
Wsparcie sprzedaży partnerskiej dla rynku CORPO poprzez współpracę z Kierownikiem Sprzedaży Pośredniej
Koordynator sprzedaży, rejon: cała Polska
Pozyskiwanie klientów
Kontakt z odbiorcami
Aktywna sprzedaż z wykorzystaniem kanałów internetowych.
Kontakt z odbiorcami
Aktywna sprzedaż z wykorzystaniem kanałów internetowych.
Szkolenia i kursy
09.2006 – 06.2007 Towarzystwo Edukacji Bankowej,
Studium Projektowania i Reklamy,
Kierunek: Dekorator Wnętrz.
Studium Projektowania i Reklamy,
Kierunek: Dekorator Wnętrz.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Inne
Prawo jazdy : status czynny, kat. B od 21 września 2005r.
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
HANDLOWCY
Handlowcy, doradcy, managerowie. Zwał jak zwał. Grupa dla wszystkich sprzedających i budujących relacje z klientem.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość