Piotr Gorski

Manager PwC - Microsoft Dynamics 365 (CRM)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Agile Zarządzanie projektem metodą Agile BPMN Analiza biznesowa Microsoft CRM Microsoft Dynamics MS CRM 2011 PMBOK PMI PRINCE2 Project Management Zarządzanie projektami programistycznymi UML Zarządzanie zespołem CRM Dynamics SureStep

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PwC Polska
Manager - Sales Lead CEE PwC
Sii sp. z o.o.
Practice Manager - Microsoft Dynamics CRM
Intersys sp. z o.o.
Kierownik Projektu/Kierownik Działu Architektów CRM i Sharepoint
Zarządzanie projektami w zakresie wdrożeń:
- Microsoft Dynamics CRM,
- Microsoft Sharepoint,
- dedykowanych rozwiązań opartych o .Net bazujących na MS SQL,
- serwisów internetowych, intranetowych w technologiach opensource.
Zarządzanie działem CRM/Sharepoint, m.in. w zakresie:
- oceny pracy, integracji zespołu, motywowania, dostosowywania zadań celem osiągnięcia optymalnych wyników,
- kreowania strategią działu – raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
Analiza procesów biznesowych, audyt istniejących rozwiązań informatycznych w zakresie produktów Microsoft Dynamics CRM i konkurencyjnych.
Logo
Koordynator Zarządzania Infrastrukturą Informatyczną
Wojskowe TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Koordynacja projektów związanych z informatyzacją (w zakresie rozwiązań softwarowych) i promocją spółki.
Szkolenie personelu w zakresie wykorzystania aplikacji, m.in. Microsoft Project, Microsoft Excel.
Zaprojektowanie, wykonanie (HTML, PHP, MySQL) i administracja portalem firmowym.
Logo
Koordynator/analityk/programista
Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Departament Informatyki
Koordynacja projektów softwarowych, m.in. w zakresie:
- analiza, przygotowanie wymagań,
- bezpośredni udział w wyborze dostawcy,
- weryfikacja poprawności merytorycznej,
- weryfikacja stanu realizacji.
Tworzenie serwisów internetowych i intranetowych w oparciu o opensource.

Edukacja

Logo
IT w Biznesie, studia podyplomowe
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
inżynieria jakości, magisterskie
Politechnika Warszawska, wydział Mechatroniki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Inne

Posiadane certyfikaty:
Microsoft Dynamics® CRM 2011 Applications (MB2-868)
Microsoft Dynamics® CRM 2011 Customization and Configuration (MB2-866)
Microsoft Dynamics™ CRM 4.0 Applications (MB2-632)
Managing Microsoft Dynamics Implementations (MB5-858)
TS: Microsoft® SQL Server™ 2005 - Implementation and Maintenance (MB2-431)
Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 Installation & Configuration (MB2-421)
Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 Customization (MB2-422)
Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 Applications (MB2-423)

Grupy

21 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Analityk Biznesowy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
IPMA
IPMA
Grupa członków International Project Management Association.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Michael Jackson FANS:D
Michael Jackson FANS:D
Dla tych, którzy słuchając starych kawałków Króla mają dreszcze i chcą jeszcze i jeszcze ;)
PIENIĄDZ W CENIE
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość