Piotr Górski

Starszy Specjalista ds. performance marketingu / e-commerce
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

RTV EURO AGD
Starszy Specjalista ds. Reklamy Internetowej
Do moich obowiązków należy optymalizacja kampanii reklamowych dla sklepów Euro.com.pl i oleole.pl.
W następujących kanałach pozyskania ruchu;
- porównywarki cenowe
- programy afiliacyjne
- serwisy społecznościowe
- systemy re-marketingowe
- serwisy kontent-owe
- wydawcy strategiczni
Oraz poszukiwanie nowych źródeł ruchu i sprzedaży.
Logo
Specjalista ds. Performance Marketingu
Mastermind Media
Do moich obowiązków należy

Prowadzenie i koordynacja realizacji kampanii Internetowych w różnych modelach rozliczeń cpl, cpa, cpc, cpm.
Prowadzenie kampanii Performance.
Prowadzenie kampanii SEM .
Koordynacja projektów SEO.
Zakup mediów, przygotowywanie media planów.
Obsługa klienta biznesowego.
Logo
Internet Traffic Manager
PMPG SA - Platforma Mediowa Point Group
Jestem odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na stronach należących do PMPG
zadania:
- weryfikacja kreacji reklamowych
- definiowanie i kontrolę kampanii reklamowych
- analizę skuteczności kampanii
- przygotowywanie raportów kampanii
- nadzorowanie systemów automatyzacji przychodów na stronach
- optymalizacja celów przychodowych z powierzchni reklamowych
- współpraca z sieciami reklamowymi i kontentowymi
ClickAd Sp. z o.o.
Account Manager
Do moich obowiązków należało

- Obsługa kluczowych klientów biznesowych agencji w obszarze kampanii SEM, Performance, VOD.
- Tworzenie długofalowych relacji z klientami
- Realizowanie w działaniach operacyjnych strategii i politykę zakupu mediów przyjętą przez ClickAd (planowanie, negocjacje, realizacja umów) w celu zapewnienia rentowności oferty.
- Tworzenie oraz prowadzenie prezentacji handlowych
- Rozliczanie kampanii poprzez fakturowanie i raportowanie do klienta
- Współpraca i koordynowanie pracy działów SEM, performance, graficzny agencji oraz podmiotów zewnętrznych.
-Wybrani klienci: Eurozet, Vectra, edoktor24,
Wirtualna Polska Media
Koordynator ds. marketingu wyszukiwarek
- Obsługa klientów biznesowych, agencji marketingowych i domów mediowych.
- Tworzenie długofalowych relacji z klientami
- Negocjowanie umów z klientami
- Przygotowywanie lub koordynacja przygotowywania wszystkich ofert handlowych przechodzących przez Biuro Reklamy WP i Adtotal związanych z produktami AdWords, Siecią reklamową Google,
You Tube i Adkontekst.
- Prowadzenie lub koordynacja prowadzenia kampanii dla klientów Biura Reklamy WP i Adtotal związanych produktami z AdWords, Sieć reklamowa Google, You Tube Adkontekstem
- Rozliczenie prowadzonych kampanii: raporty, faktury, opracowanie nowych strategii.
- Prowadzenie warsztatów i szkoleń z Adwords, Sieci reklamowej Google, Adkontekst.
Performance Media
Doradca Klienta ds. Reklamy w wyszukiwarkach
-Obsługa Kliena Biznesowego
-Tworzenie oraz prowadzenie kampanii SEM
-Sprzedaż usług SEM i SEO
Broker FM
Specjalista ds. reklamy
Kontakt z klientem sprzedaż czasu reklamowego, doradztwo reklamowe
Bielański Ośrodek Kultury
Instruktor kulturalno-oświatowy

Edukacja

Logo
Socjologia Media i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Inne

Zdany egzamin Adwords
Posiadam Certyfikat:
Kwalifikowanego Specjalisty Google Adwords