Piotr Gontarz

Piotr Gontarz

Specjalista ds. Marketingu Internetowego, Branding Bears
Kołobrzeg, zachodniopomorskie

Umiejętności

Analytical Instruments Axure E-commerce E-commerce Optimization E-commerce SEO Facebook Google Adwords Google Adwords Professional Google Analytics Google Docs Google Maps Google Trends Google Webmaster Tools HTML Architektura informacji Projektowanie interakcji Joomla Link Building Campaigns PPC SEO SEO Audits Pisanie tekstów SEO Użyteczność Web Analytics Web Design Web Developers Wordpress E-mail marketing Sublime Text Google Tag Manager SEO/SEM e-commerce Managament Gulp OctoberCMS

Języki

angielski
biegły
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Branding Bears
Obsługa klienta - ustalanie warunków współpracy, ustalanie terminów realizacji zlecenia.
Użycie różnych kanałów komunikacji z klientem do promocji ofert agencji.
Prowadzenie działań SEO poprzez content marketing oraz linkbuilding. Prowadzenie profilu społecznościowego
Logo
Specjalista ds Marketingu - obsługa klienta
Histudio
Dbanie o rozwój firmy, pozyskiwanie nowych klientów. Promowanie strony www na rynku lokalnym oraz ogólnopolskim. Kontakt oraz obsługa klienta.
Logo
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Polidomes
Budowa wizerunku marki w internecie, tworzenie, kontrola i analiza kampanii adwords, analiza rynku oraz tworzenie nowych produktów, Optymalizacja SEO stron www, poprawa pozycji w wyszukiwarce google.pl oraz .com
Logo
Front-end Developer - Social Media Marketing
Landersen
Budowanie relacji z klientami sklepu poprzez media społecznościowe. Dbanie o aktualność oferty w sklepie. Tworzenie promocji w obrębie strony sklepu. Tworzenie akcji promocyjnych oraz publikowanie ich w sieci z użyciem wielu kanałów promocji
- e-mail marketing
- adwords
- social media
Logo
Projekt Manager
Winobranie
Dbanie o rozwój marki na rynku lokalnym. Pozyskiwanie nowych oraz dbanie o aktualnych klientów.
Tworzenie oraz zarządzanie sklepem internetowym.

Szkolenia i kursy

Kurs adwords - poziom zaawansowany -MaxRoy
Szkolenie SEO + Content Marketing- poziom zaawansowany - MaxRoy
Certyfikat "TELC" poziom B2 - język angielski

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe

Zainteresowania

Podróże, media społecznościowe, sporty zimowe oraz wodne, sporty drużynowe, literatura kryminalna, fizyka kwantowa ludzkich zachowań

Grupy

Social Media Manager
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?