Piotr Gontarz
Specjalista ds. Marketingu Internetowego, Branding Bears
Kołobrzeg,
zachodniopomorskie
Umiejętności
Analytical Instruments
Axure
E-commerce
E-commerce Optimization
E-commerce SEO
Facebook
Google Adwords
Google Adwords Professional
Google Analytics
Google Docs
Google Maps
Google Trends
Google Webmaster Tools
HTML
Architektura informacji
Projektowanie interakcji
Joomla
Link Building Campaigns
PPC
SEO
SEO Audits
Pisanie tekstów SEO
Użyteczność
Web Analytics
Web Design
Web Developers
Wordpress
E-mail marketing
Sublime Text
Google Tag Manager
SEO/SEM
e-commerce Managament
Gulp
OctoberCMS
Języki
angielski
biegły
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Branding Bears
Obsługa klienta - ustalanie warunków współpracy, ustalanie terminów realizacji zlecenia.
Użycie różnych kanałów komunikacji z klientem do promocji ofert agencji.
Prowadzenie działań SEO poprzez content marketing oraz linkbuilding. Prowadzenie profilu społecznościowego
Użycie różnych kanałów komunikacji z klientem do promocji ofert agencji.
Prowadzenie działań SEO poprzez content marketing oraz linkbuilding. Prowadzenie profilu społecznościowego
Front-end Developer - Social Media Marketing
Landersen
Budowanie relacji z klientami sklepu poprzez media społecznościowe. Dbanie o aktualność oferty w sklepie. Tworzenie promocji w obrębie strony sklepu. Tworzenie akcji promocyjnych oraz publikowanie ich w sieci z użyciem wielu kanałów promocji
- e-mail marketing
- adwords
- social media
- e-mail marketing
- adwords
- social media
Szkolenia i kursy
Kurs adwords - poziom zaawansowany -MaxRoy
Szkolenie SEO + Content Marketing- poziom zaawansowany - MaxRoy
Certyfikat "TELC" poziom B2 - język angielski
Szkolenie SEO + Content Marketing- poziom zaawansowany - MaxRoy
Certyfikat "TELC" poziom B2 - język angielski
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Zainteresowania
Podróże, media społecznościowe, sporty zimowe oraz wodne, sporty drużynowe, literatura kryminalna, fizyka kwantowa ludzkich zachowań
Grupy
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?