Wypowiedzi
-
Proszę jeszcze o jedną podpowiedź.
Czy jest możliwość, bym z problemem poradził sobie poprzez nową instalację programu. Skopiowałbym sobie odpowiednie pliki ( i tu proszę o listę tych plików), odinstalował wfmaga, zainstalował go ponownie i podmienił/przekopiował uprzednio zachowane pliki.
Normalnie po nowej instalacji zrobiłbym dearchiwizację z ostatniego pliku- obecnie plik taki był zrobiony 2 tygodnie temu więc dearchiwizacja nie wchodzi w grę.
Aktualnie by skorzystać z serwisu musiałbym wykupić aktualizację. Okres darmowej pomocy serwisowej minął mi w tamtym miesiącu.
Pozdrawiam -
- Alt+Tab nie pomaga, brak ukrytego okna
- plik wapro_log.ldf 1024kB
- plik wapro.mdf 1 024 256KB - 1GB
PS. przeskanowany cały HDD- wirusów brak
Tworzone codziennie wcześniej pliki archiwizacyjne zip ( za pomocą archiwizatora WAPRO) miały rozmiary około 130MB każdy. Stopień kompresji 6, defragmentacja baz danych 3 miesiące temu.
Obecnie defragmentacja taka usunie problem z archiwizowaniem?
Nie robię jej narazie, bo zalecane jest wcześniej wykonanie archiwizacji (sic!) Piotr Gogłoza edytował(a) ten post dnia 05.02.12 o godzinie 15:44 -
Witam
Korzystam z WFMAG 7.60.2
Od tygodnia mam problem z wykonaniem archiwizacji.
Poprzednio zawsze było OK.
Sam program sprzedaży działa i nie mam z nim problemów.
Podczas archiwizacji łączę się z serwerem, pojawia się okno z obracającymi się trybikami i tu, po około 1minucie zawsze pojawiało się okienko z paskiem postępu i licznikiem czasu potrzebnego na wykonanie pliku arch. Pojawiało się, a teraz się nie pojawia i się nie pojawi nawet po całej nocy.
Mogę tylko nacisnąć: Przerwij
Podczas tej próby archiwizacji HDD cały czas intensywnie pracuje.
Gdy: CTRL+Alt+Del to nigdzie nie mam komunikatu( Brak odpowiedzi), Windows się nie zawiesza.
Czy wykonanie defragmentacji baz danych pomoże?
Proszę o ewentualne inne możliwości wybrnięcia z problemu.