Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Członek Zarzadu d/s Detalu
Zarzadzanie detaliczną częścią działalności firmy (sprzedaż i operacje, zakupy, merchandising, dział wsparcia, rozwoju, nowych usług oraz utrzymania sieci). Odpowiedzialność za wypracowywanie strategii działania oraz operacyjne, komercyjne, prawne i finansowe funkcjonowanie sieci 1800 kiosków, salonów prasowych i c-store. Odpowiedzialność za wyniki finansowe: sprzedaż, marżę, P&L, cashflow i capex oraz KPI operacyjne funkcjonowania detalu. Kreowanie polityki personalnej oraz zasad współpracy z agentami. Tworzenie koncepcji nowych usług i formatów oraz strategii marketingowej i cenowej w sieci detalicznej.
Dyrektor Operacyjny
Stokrotka Sp. z o.o.
Zarządzanie ogólnopolską siecią ponad 230 sklepów - supermarketów spożywczych „Stokrotka” oraz delikatesów „Delima” (5700 osób). Wyznaczanie celów, KPI’ów, przygotowywanie forecastów sprzedaży oraz linii kosztowych. Efektywne zarządzanie budżetem operacyjnym oraz kontrola wyników finansowych sieci. Odpowiedzialność za otwarcia nowych sklepów oraz ocena propozycji nowych lokalizacji sklepów. Odpowiedzialny za centralizację i integrację procesów w ramach struktur operacyjnych. Bezpośrednie zarządzanie 4 Dyrektorami Makroregionów (którym podlegało 23 Operacyjnych Kierowników Regionalnych), Działem Komunikacji i Zarządzania Wiedzą oraz Działem Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju.
Dyrektor Operacyjny
Zarządzanie siecią 30 marketów budowlanych DIY (1600 pracowników) we współpracy z podległymi czterema dyrektorami regionalnymi. Cykliczna ocena sklepów oraz wspieranie dyrektorów regionalnych i kierowników sklepów w ich pracy. Przygotowywanie budżetu sprzedaży firmy oraz linii kosztowych sklepów i pozostałych jednostek organizacyjnych. Kontrolowanie i monitorowanie kosztów operacyjnych i sprzedaży w stosunku do budżetu firmy. Kontrola ubytków i wyników inwentaryzacji częściowych i całościowych. Współtworzenie procedur działu operacyjnego pod kątem uproszczenia procesów i dostosowania firmy do aktualnych potrzeb klientów. Współuczestniczenie w tworzeniu planów promocyjnych i marketingowych. Koordynacja planów pracowniczych i zatrudnienia. Przygotowywanie planów rozwoju oraz odpowiedzialność za otwarcia nowych sklepów. W okresie 11/2005-05/2007 dodatkowo odpowiedzialny za działy merchandisingu i personalny.
Dyrektor Hipermarketu
Zarządzanie sklepem. Rekrutacja personelu. Organizowanie, wspieranie i nadzorowanie pracy nowo zatrudnionego zespołu pracowników i menadżerów. Kontrolowanie i monitorowanie kosztów operacyjnych zgodnie z budżetem. Motywowanie, pomoc i wspieranie pracowników i menadżerów. Planowanie kampanii promocyjnych. Przez pewien czas w zastępstwie pełniący obowiązki Dyrektora Regionalnego.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Nurkowanie techniczne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
VIP CEOGROUP
Ceo, vip, prominenci, ambasadorzy, inwestorzy, biznesmeni, właściciele, prezesi, dyrektorzy, managerzy. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe. Inwestycje, Finanse, Giełda, Forex, Lifestyl