Umiejętności
Afiliacja
Google Adwords
Google Analytics
Marketing
Media
Microsoft Excel
Microsoft Office
Programmatic
RTB
SEM
Social Media
Performance
Microsoft PowerPoint
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Reklama
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
media społecznościowe
Zakup mediów
Performance marketing
media eletroniczne
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
Reklama Online
Doubleclick for Advertisers
Analiza mediów
Doubleclick Bid Manager
Media interaktywne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Digital Communication Manager
L'Oreal Poland & Baltic
- kierowanie zespołem Precision odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii programmatic, PPC, paid social
- dbanie o rozwój kompetencji i wsparcie zespołów Communications w tematach digitalowych
- codzienna współpraca z Head of Digital i Digital Managerami po stronie L'Oreal
- kierowanie zespołem Precision odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii programmatic, PPC, paid social
- dbanie o rozwój kompetencji i wsparcie zespołów Communications w tematach digitalowych
- codzienna współpraca z Head of Digital i Digital Managerami po stronie L'Oreal
Business Integration Manager
Performics / Starcom
T-Mobile Polska Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii e-commerce, których głównym jest generowanie leadów i zamówień dla sklepu internetowego dla klientów B2C i B2B, promowanie value added services w kanałach digitalowych - affiliacja, display (direct i programmatic), PPC, paid social.
- stała współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie kreacji oraz stron internetowych w celu poprawy wskaźników konwersji
- stała współpraca z zespołem po stronie T-Mobile nad tworzeniem najlepiej konwertujących ofert
- współpraca z zespołem odpowiedzialnym za kampanie wizerunkowe w celu poprawy jakości dostarczanego ruchu na stronię i budowania synergii między działaniami wizerunkowymi i sprzedażowymi
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii e-commerce, których głównym jest generowanie leadów i zamówień dla sklepu internetowego dla klientów B2C i B2B, promowanie value added services w kanałach digitalowych - affiliacja, display (direct i programmatic), PPC, paid social.
- stała współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie kreacji oraz stron internetowych w celu poprawy wskaźników konwersji
- stała współpraca z zespołem po stronie T-Mobile nad tworzeniem najlepiej konwertujących ofert
- współpraca z zespołem odpowiedzialnym za kampanie wizerunkowe w celu poprawy jakości dostarczanego ruchu na stronię i budowania synergii między działaniami wizerunkowymi i sprzedażowymi
Communications Manager
T-Mobile Polska Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki T-Mobile - voice/data/kampanie wizerunkowe (od strategii przez planowanie i zakup wszystkich mediów - TV, internet, radio, prasa, outdoor, kino, po raportowanie wyników)
- koordynowanie działań mediowych w radio, nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor/ambient) oraz kinie dla wszystkich rynków T-Mobile Polska Sp. z o.o. (T-Mobile + Heyah). Odpowiedzialność za merytoryczne wspieranie członków zespołu i szerzenie wiedzy z obszaru tych mediów, weryfikacja i donegocjowanie kosztów oraz parametrów jakościowych kampanii, przygotowanie analiz i podsumowań rocznych.
- współpraca z komórkami i agencjami specjalistycznymi po stronie klienta oraz agencji odpowiedzialnymi min. za działania w mediach społecznościowych, e-commerce, SEM/SEO, badania, agencją kreatywną, interaktywną.
UNICEF Polska
- doradztwo mediowe
- kampanie efektywnościowe, których celem jest pozyskanie datków
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki T-Mobile - voice/data/kampanie wizerunkowe (od strategii przez planowanie i zakup wszystkich mediów - TV, internet, radio, prasa, outdoor, kino, po raportowanie wyników)
- koordynowanie działań mediowych w radio, nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor/ambient) oraz kinie dla wszystkich rynków T-Mobile Polska Sp. z o.o. (T-Mobile + Heyah). Odpowiedzialność za merytoryczne wspieranie członków zespołu i szerzenie wiedzy z obszaru tych mediów, weryfikacja i donegocjowanie kosztów oraz parametrów jakościowych kampanii, przygotowanie analiz i podsumowań rocznych.
- współpraca z komórkami i agencjami specjalistycznymi po stronie klienta oraz agencji odpowiedzialnymi min. za działania w mediach społecznościowych, e-commerce, SEM/SEO, badania, agencją kreatywną, interaktywną.
UNICEF Polska
- doradztwo mediowe
- kampanie efektywnościowe, których celem jest pozyskanie datków
Szkolenia i kursy
Prowadzenie skutecznych rekrutacji (6th Sense)
Komunikacja interpersonalna z elementami asertywności (6th Sense)
Motywacja i motywowanie pracowników (6th Sense)
Fierce Conversations - OdWażne rozmowy
Techniki efektywnych burz mózgów
Negocjacje dla kupujących (Akademia Zarządzania – Koźmiński)
Prowadzenie i pisanie prezentacji (OMD, Starcom)
Zarządzanie czasem (Franklin Covey)
Komunikacja interpersonalna z elementami asertywności (6th Sense)
Motywacja i motywowanie pracowników (6th Sense)
Fierce Conversations - OdWażne rozmowy
Techniki efektywnych burz mózgów
Negocjacje dla kupujących (Akademia Zarządzania – Koźmiński)
Prowadzenie i pisanie prezentacji (OMD, Starcom)
Zarządzanie czasem (Franklin Covey)
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Nowoczesne technologie, telekomunikacja, motoryzacja, podróże, squash
Inne
Software:
- Pakiet Office
- narzędzia mediowe - AdExpert, TGI, Net Track, ZKDP, PBC, panel telemetryczny NAM, Expert, Megapanel, GDE, Double Click, Analytics, Adwords
- Pakiet Office
- narzędzia mediowe - AdExpert, TGI, Net Track, ZKDP, PBC, panel telemetryczny NAM, Expert, Megapanel, GDE, Double Click, Analytics, Adwords
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht