Piotr Gieryszewski

Jak praca to praca... jak zabawa to zabawa...
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Afiliacja Google Adwords Google Analytics Marketing Media Microsoft Excel Microsoft Office Programmatic RTB SEM Social Media Performance Microsoft PowerPoint Negocjacje Zarządzanie zespołem Reklama Strategia marketingowa Obsługa klienta Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa media społecznościowe Zakup mediów Performance marketing media eletroniczne Planowanie mediów Marketing Mobilny Reklama Online Doubleclick for Advertisers Analiza mediów Doubleclick Bid Manager Media interaktywne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Starcom Mediavest Group
Digital Communication Manager
L'Oreal Poland & Baltic
- kierowanie zespołem Precision odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii programmatic, PPC, paid social
- dbanie o rozwój kompetencji i wsparcie zespołów Communications w tematach digitalowych
- codzienna współpraca z Head of Digital i Digital Managerami po stronie L'Oreal
Logo
Business Integration Manager
Performics / Starcom
T-Mobile Polska Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii e-commerce, których głównym jest generowanie leadów i zamówień dla sklepu internetowego dla klientów B2C i B2B, promowanie value added services w kanałach digitalowych - affiliacja, display (direct i programmatic), PPC, paid social.
- stała współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie kreacji oraz stron internetowych w celu poprawy wskaźników konwersji
- stała współpraca z zespołem po stronie T-Mobile nad tworzeniem najlepiej konwertujących ofert
- współpraca z zespołem odpowiedzialnym za kampanie wizerunkowe w celu poprawy jakości dostarczanego ruchu na stronię i budowania synergii między działaniami wizerunkowymi i sprzedażowymi
Starcom Mediavest Group
Communications Manager
T-Mobile Polska Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki T-Mobile - voice/data/kampanie wizerunkowe (od strategii przez planowanie i zakup wszystkich mediów - TV, internet, radio, prasa, outdoor, kino, po raportowanie wyników)
- koordynowanie działań mediowych w radio, nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor/ambient) oraz kinie dla wszystkich rynków T-Mobile Polska Sp. z o.o. (T-Mobile + Heyah). Odpowiedzialność za merytoryczne wspieranie członków zespołu i szerzenie wiedzy z obszaru tych mediów, weryfikacja i donegocjowanie kosztów oraz parametrów jakościowych kampanii, przygotowanie analiz i podsumowań rocznych.
- współpraca z komórkami i agencjami specjalistycznymi po stronie klienta oraz agencji odpowiedzialnymi min. za działania w mediach społecznościowych, e-commerce, SEM/SEO, badania, agencją kreatywną, interaktywną.

UNICEF Polska
- doradztwo mediowe
- kampanie efektywnościowe, których celem jest pozyskanie datków
Starcom Mediavest Group
Media Manager
T-Mobile Polska Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Heyah i T-Mobile na kartę (planowanie i zakup wszystkich mediów)
- koordynowanie radia dla T-Mobile Polska Sp. z o.o. (T-Mobile + Heyah)
Starcom Mediavest Group
Media Manager
PTC Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Heyah (planowanie i zakup wszystkich mediów)
- koordynowanie radia dla PTC Sp. z o.o. (T-Mobile + Heyah)
Starcom Mediavest Group
Senior Media Planner/Buyer
PTC Sp. z o.o.
- kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Heyah (planowanie i zakup wszystkich mediów)
- wsparcie przy koordynacji i planowaniu TV dla calego PTC
- koordynowanie radia dla całego PTC (T-Mobile + Heyah)
Starcom Mediavest Group
Media Planner/Buyer
PTC Sp. z o.o. - ERA (Heyah) + TV PTC
Optimum Media OMD
Media Planner
Planowanie oraz zakup mediów (głownie TV), przygotowywanie analiz, kontakt z klientem.

Główni klienci: Henkel Polska, Sony Poland, Bank BGZ, HJ Heinz/Pudliszki

Szkolenia i kursy

Prowadzenie skutecznych rekrutacji (6th Sense)
Komunikacja interpersonalna z elementami asertywności (6th Sense)
Motywacja i motywowanie pracowników (6th Sense)
Fierce Conversations - OdWażne rozmowy
Techniki efektywnych burz mózgów
Negocjacje dla kupujących (Akademia Zarządzania – Koźmiński)
Prowadzenie i pisanie prezentacji (OMD, Starcom)
Zarządzanie czasem (Franklin Covey)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Nowoczesne technologie, telekomunikacja, motoryzacja, podróże, squash

Inne

Software:
- Pakiet Office
- narzędzia mediowe - AdExpert, TGI, Net Track, ZKDP, PBC, panel telemetryczny NAM, Expert, Megapanel, GDE, Double Click, Analytics, Adwords

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht