Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Wydziału Sprzedaży ds. Klientów Korporacyjnych
Pekao Faktoring Sp. z o.o.
Zakres czynności na moim stanowisku to m.in.:
- Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki, negocjowanie warunków zawieranych umów
- Inicjowanie oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów Spółki
- Osobisty, bezpośredni nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych przez podległych pracowników
- Zawieranie umów faktoringowych oraz dopilnowanie ich właściwego podpisania oraz pobierania stosownych dokumentów i zabezpieczeń
- Osobiste prowadzenie szkoleń i spotkań z podległymi pracownikami
- Stała analiza rynku usług faktoringowych
- Budowanie relacji z Klientami zgodnie z ustaloną polityką Spółki
- Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki, negocjowanie warunków zawieranych umów
- Inicjowanie oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów Spółki
- Osobisty, bezpośredni nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych przez podległych pracowników
- Zawieranie umów faktoringowych oraz dopilnowanie ich właściwego podpisania oraz pobierania stosownych dokumentów i zabezpieczeń
- Osobiste prowadzenie szkoleń i spotkań z podległymi pracownikami
- Stała analiza rynku usług faktoringowych
- Budowanie relacji z Klientami zgodnie z ustaloną polityką Spółki
Dyrektor Regionu Środkowo-Wschodniego
Pekao Faktoring Sp. z o.o.
Do głównych zadań należą:
- Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki na terenie podległego Regionu oraz koordynacja działań
- Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych pracowników, osobista kontrola kosztów, czasu pracy i czynności zawodowych
- Współpraca przy opracowaniu projektów umów dla Klientów
- Udział w tworzeniu planów i strategii marketingowych Spółki
- Inicjowanie oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów Spółki
- Prowadzenie szkoleń z podległymi pracownikami
- Współpraca w przygotowaniu wniosków przedkładanych Komitetowi Faktoringowemu i Zarządowi Spółki
- Koordynowanie całości działań wszystkich komórek Spółki wobec Klienta na etapie jego pozyskiwania
- Opieka nad portfelem Klientów zlokalizowanych w zarządzanym Regionie
- Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki na terenie podległego Regionu oraz koordynacja działań
- Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych pracowników, osobista kontrola kosztów, czasu pracy i czynności zawodowych
- Współpraca przy opracowaniu projektów umów dla Klientów
- Udział w tworzeniu planów i strategii marketingowych Spółki
- Inicjowanie oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów Spółki
- Prowadzenie szkoleń z podległymi pracownikami
- Współpraca w przygotowaniu wniosków przedkładanych Komitetowi Faktoringowemu i Zarządowi Spółki
- Koordynowanie całości działań wszystkich komórek Spółki wobec Klienta na etapie jego pozyskiwania
- Opieka nad portfelem Klientów zlokalizowanych w zarządzanym Regionie
Regionalny Menedżer Sprzedaży
Pekao Faktoring Sp. z o.o.
Do głównych zadań należą:
- Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki na terenie podległego Regionu oraz koordynacja działań
- Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych pracowników, osobista kontrola kosztów, czasu pracy i czynności zawodowych
- Współpraca przy opracowaniu projektów umów dla Klientów
- Udział w tworzeniu planów i strategii marketingowych Spółki
- Inicjowanie oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów Spółki
- Prowadzenie szkoleń z podległymi pracownikami
- Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki na terenie podległego Regionu oraz koordynacja działań
- Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych pracowników, osobista kontrola kosztów, czasu pracy i czynności zawodowych
- Współpraca przy opracowaniu projektów umów dla Klientów
- Udział w tworzeniu planów i strategii marketingowych Spółki
- Inicjowanie oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów Spółki
- Prowadzenie szkoleń z podległymi pracownikami
Szkolenia i kursy
Listopad 2008 – Szkolenie „Podstawy inwestowania na giełdzie” – organizowane przez GPW i SGH
Sierpień 2008 – Szkolenie „Jak ugryźć fundusze? Sztuka pisania wniosków unijnych” – organizowane przez firmę PricewaterhouseCoopers
Sierpień 2008 – Szkolenie „Komunikacja z elementami asertywności” – prowadzone przez EduPartners
Sierpień 2008 – Szkolenie „Jak ugryźć fundusze? Sztuka pisania wniosków unijnych” – organizowane przez firmę PricewaterhouseCoopers
Sierpień 2008 – Szkolenie „Komunikacja z elementami asertywności” – prowadzone przez EduPartners
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
sport, marketing, finanse,
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sport moim życiem.
Aktywność w naszym życiu - sport, rozrywka, kształtowanie naszej osobowości. Sport w ujęciu całościowym, rozwój intelektualny, dążenie do poszerzenia horyzontów.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.