Umiejętności
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionu Sprzedaży
Zakres obowiązków:
• analiza realizacji planów sprzedażowych;
• inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
• nawiązywanie kontaktów i budowa więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi
klientami firmy: dealerami, firmami budowlanymi, instytucjami;
• identyfikacja potrzeb rozwojowych sieci sprzedaży;
• zapewnienie doradztwa technicznego dotyczącego produktów, usług, serwisu;
• monitorowanie rynku i działania konkurencji w celu rekomendowania zmian w
produktach oraz strategii działań handlowych;
• przeprowadzanie szkoleń technicznych;
• reprezentacja firmy na podległym terenie.
• analiza realizacji planów sprzedażowych;
• inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
• nawiązywanie kontaktów i budowa więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi
klientami firmy: dealerami, firmami budowlanymi, instytucjami;
• identyfikacja potrzeb rozwojowych sieci sprzedaży;
• zapewnienie doradztwa technicznego dotyczącego produktów, usług, serwisu;
• monitorowanie rynku i działania konkurencji w celu rekomendowania zmian w
produktach oraz strategii działań handlowych;
• przeprowadzanie szkoleń technicznych;
• reprezentacja firmy na podległym terenie.
Kierownik regionalny
Zakres obowiązków:
• zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży produktów grupy DAKO (okna, drzwi, bramy garażowe, rolety);
• nawiązywanie kontaktów i budowa więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy: dealerami, firmami budowlanymi, instytucjami;
• identyfikacja potrzeb klientów i dostarczanie informacji na temat technicznych, parametrów produktów;
• zapewnienie doradztwa technicznego dotyczącego produktów, usług, serwisu;
• monitorowanie rynku i działania konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
• wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
• przeprowadzanie szkoleń technicznych;
• reprezentacja firmy na podległym terenie.
• zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży produktów grupy DAKO (okna, drzwi, bramy garażowe, rolety);
• nawiązywanie kontaktów i budowa więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy: dealerami, firmami budowlanymi, instytucjami;
• identyfikacja potrzeb klientów i dostarczanie informacji na temat technicznych, parametrów produktów;
• zapewnienie doradztwa technicznego dotyczącego produktów, usług, serwisu;
• monitorowanie rynku i działania konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
• wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
• przeprowadzanie szkoleń technicznych;
• reprezentacja firmy na podległym terenie.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
Zakres obowiązków:
• współtworzenie koncepcji zmiany wizerunku obiektu;
• nowe określenie grupy docelowej;
• współtworzenie oferty produktowej;
• kształtowanie polityki cenowej firmy;
• organizacja imprez kulturalnych, koncertów;
• kompleksowa obsługa partnerów handlowych;
• negocjacje handlowe;
• sporządzanie kosztorysów, ofert handlowych oraz umów;
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby obiektu;
• obsługa działu handlowego.
• współtworzenie koncepcji zmiany wizerunku obiektu;
• nowe określenie grupy docelowej;
• współtworzenie oferty produktowej;
• kształtowanie polityki cenowej firmy;
• organizacja imprez kulturalnych, koncertów;
• kompleksowa obsługa partnerów handlowych;
• negocjacje handlowe;
• sporządzanie kosztorysów, ofert handlowych oraz umów;
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby obiektu;
• obsługa działu handlowego.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
Zakres obowiązków:
• wprowadzenie spółki na rynek mazowiecki;
• organizacja od podstaw oddziału handlowego w Warszawie;
• zarządzanie praca podległych pracowników handlowych;
• zarządzanie praca podległych ekip serwisowych i montażowych;
• współpraca z warszawskimi laboratoriami badawczymi (ITB, IMP) i
reprezentacja firmy podczas badan;
• inicjowanie nowych procedur i wzorów dokumentów dotyczących obsługi
klienta;
• inicjowanie nowych procedur i wzorów dokumentów dotyczących standardów
oceny jakości produktu (na podstawie dokumentów normatywnych oraz wiedzy
zdobytej przy pracach badawczych);
• inicjowanie wprowadzania nowych produktów i rozwiązań technologicznych;
• regionalne przekierowanie działań marketingowych firmy na inna grupę
docelowa;
• analiza oferty produktowej firmy wobec zapotrzebowania rynku;
• obsługa zamówień publicznych woj. mazowieckiego;
• monitorowanie rynku inwestycji budowlanych;
• kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy;
• sporządzanie kosztorysów, ofert handlowych oraz umów;
• doradztwo techniczne;
• negocjacje handlowe;
• współpraca z projektantami i architektami;
• reprezentowanie firmy w trakcie odbiorów technicznych zrealizowanych
inwestycji;
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby biura i działu handlowego
spółki;
• ocena i analiza zgłoszeń reklamacyjnych.
• wprowadzenie spółki na rynek mazowiecki;
• organizacja od podstaw oddziału handlowego w Warszawie;
• zarządzanie praca podległych pracowników handlowych;
• zarządzanie praca podległych ekip serwisowych i montażowych;
• współpraca z warszawskimi laboratoriami badawczymi (ITB, IMP) i
reprezentacja firmy podczas badan;
• inicjowanie nowych procedur i wzorów dokumentów dotyczących obsługi
klienta;
• inicjowanie nowych procedur i wzorów dokumentów dotyczących standardów
oceny jakości produktu (na podstawie dokumentów normatywnych oraz wiedzy
zdobytej przy pracach badawczych);
• inicjowanie wprowadzania nowych produktów i rozwiązań technologicznych;
• regionalne przekierowanie działań marketingowych firmy na inna grupę
docelowa;
• analiza oferty produktowej firmy wobec zapotrzebowania rynku;
• obsługa zamówień publicznych woj. mazowieckiego;
• monitorowanie rynku inwestycji budowlanych;
• kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy;
• sporządzanie kosztorysów, ofert handlowych oraz umów;
• doradztwo techniczne;
• negocjacje handlowe;
• współpraca z projektantami i architektami;
• reprezentowanie firmy w trakcie odbiorów technicznych zrealizowanych
inwestycji;
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby biura i działu handlowego
spółki;
• ocena i analiza zgłoszeń reklamacyjnych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie