Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Project Management
Audyty jakości
Zarządzanie jakością
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Procurement Manager for international Projects
Ludwig Pfeiffer Hoch- und Tiefbau GmbH & Co.KG
- Odpowiedzialny za zakupy i dostawy materiałów i urządzeń dla Projektów realizowanych na Bałkanach (Albania, Serbia, Czarnogóra) w Armenii, w Azerbejdżania, Bangladeszu.
- Odpowiedzialny za stworzenie a następnie wdrożenie koncepcji funkcjonowania logistyki i działu zakupów firmy, w tym zaprojektowanie struktury, określenie wymagań dla poszczególnych stanowisk, nadzór nad rekrutacją osób na stanowiska kluczowe
- Odpowiedzialny za opracowanie procesów zarządczych, operacyjnych oraz sprawozdawczych i ich ciągłe doskonalenie oraz optymalizowanie
- Poszukiwanie i negocjacje z klientami i dostawcami
- Odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie procesu monitorowania Supply Chain na rzecz projektach strategicznych
- Opracowanie i wdrożenie standardów supply chain od zbierania informacji od klientów, wewnętrznych, analizę ich zapotrzebowania, zakupy materiałów i usług oraz optymalizacja kosztów supply chain.
- Opracowanie systemu zbierania informacji i projektowania supply chain oraz ich optymalizacji
- Opracowanie i wdrożenie procesu oraz narzędzi zarządzania projektami w tym projektami logistycznymi
- Opracowywanie ekspertyz i projektów supply chain służących terminowej realizacji transportów oraz optymalizacji kosztów logistycznych.
-Prowadzenie negocjacji ze zleceniodawcami oraz dostawcami usług
- Odpowiedzialny za stworzenie a następnie wdrożenie koncepcji funkcjonowania logistyki i działu zakupów firmy, w tym zaprojektowanie struktury, określenie wymagań dla poszczególnych stanowisk, nadzór nad rekrutacją osób na stanowiska kluczowe
- Odpowiedzialny za opracowanie procesów zarządczych, operacyjnych oraz sprawozdawczych i ich ciągłe doskonalenie oraz optymalizowanie
- Poszukiwanie i negocjacje z klientami i dostawcami
- Odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie procesu monitorowania Supply Chain na rzecz projektach strategicznych
- Opracowanie i wdrożenie standardów supply chain od zbierania informacji od klientów, wewnętrznych, analizę ich zapotrzebowania, zakupy materiałów i usług oraz optymalizacja kosztów supply chain.
- Opracowanie systemu zbierania informacji i projektowania supply chain oraz ich optymalizacji
- Opracowanie i wdrożenie procesu oraz narzędzi zarządzania projektami w tym projektami logistycznymi
- Opracowywanie ekspertyz i projektów supply chain służących terminowej realizacji transportów oraz optymalizacji kosztów logistycznych.
-Prowadzenie negocjacji ze zleceniodawcami oraz dostawcami usług
Konsultant / Trener / Właścicel
współpracuję z jednostką CERTYFIKUJĄCĄ Quality Austria jako Auditor ISO9001 jak i SCC - SCC: Safety Certificate Contractors/SCP: Safety Certificate Personnel Leasing ,EN ISO 50001:2011 - System zarządzania energią oraz ISO 31000:2009 – „Zarządzanie ryzykiem” (Standard ten integruje zagadnienia zarządzania ryzykiem związanego ze wszystkimi aspektami działalności przedsiębiorstwa)
Own commercial activity - Consulting
Cooperation with Certification Unit Quality Austria as Auditor ISO9001 and SCC - SCC: Safety Certificate Contractors/SCP: Safety Certificate Personnel Leasing ,EN ISO 50001:2011 – energy management systems and ISO 31000:2009 – „Risk management” (provides principles of risk management for all areas of company’s activities)
Chief of Internal Audit and Compliance Department
1. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie koncepcji funkcjonowania Biura Audytu Wewnętrznego i Bezpieczeństwa, w Grupie Polimex
2. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie Systemu Zarządzania Ryzykiem w Grupie Polimex-Mostostal
3. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie Polityki Bezpieczeństwa w Grupie Polimex Mostostal
4. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie zasad postępowania w sytuacjach kryzysowych w Grupie Polimex Mostostal
5. Realizacja zadań audytowych na zlecenie Komitetu Audytu Rady Nadzorczej lub Prezesa Zarządu
6. Odpowiedzialny za zapewnienie skutecznego instrumentu wspomagającego Zarząd Polimex Mostostal S.A. oraz Komitet Audytu Rady Nadzorczej w procesach zarządzania, który w sposób profesjonalny i obiektywny ocenia efektywność systemu kontroli wewnętrznej i procesów zarządzania ryzykiem, efektywność prowadzenia wszelkich operacji i czynności w Grupie PXM, ich poprawne, jednolite przetwarzanie, rejestrowanie i raportowanie, oraz który przynosi wartość dodaną przez ujawnianie zagrożeń, wad i słabości oraz przez wskazywanie potencjałów i sposobów podniesienia jakości i wydajności pracy
7. Odpowiedzialny za weryfikację oraz przekazywanie raportów bezpośrednio do Prezesa Zarządu oraz Komitetu Audytu Rady Nadzorczej
8. Odpowiedzialny za stworzenie mechanizmów kontroli przestrzegania ładu korporacyjnego
9. Udział w zespołach roboczych związanych z restrukturyzacją Grupy Polimex-Mostostal
10. Nadzór nad kontrolą realizacji projektów Bloków Energetycznych w Elektrowni Opole i Kozienice
11. Odpowiedzialny za nad Systemem Ochrony Informacji Niejawnych
12. Odpowiedzialny za nad Systemem Ochrony Danych Osobowych
2. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie Systemu Zarządzania Ryzykiem w Grupie Polimex-Mostostal
3. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie Polityki Bezpieczeństwa w Grupie Polimex Mostostal
4. Odpowiedzialny za stworzenie, a następnie wdrożenie zasad postępowania w sytuacjach kryzysowych w Grupie Polimex Mostostal
5. Realizacja zadań audytowych na zlecenie Komitetu Audytu Rady Nadzorczej lub Prezesa Zarządu
6. Odpowiedzialny za zapewnienie skutecznego instrumentu wspomagającego Zarząd Polimex Mostostal S.A. oraz Komitet Audytu Rady Nadzorczej w procesach zarządzania, który w sposób profesjonalny i obiektywny ocenia efektywność systemu kontroli wewnętrznej i procesów zarządzania ryzykiem, efektywność prowadzenia wszelkich operacji i czynności w Grupie PXM, ich poprawne, jednolite przetwarzanie, rejestrowanie i raportowanie, oraz który przynosi wartość dodaną przez ujawnianie zagrożeń, wad i słabości oraz przez wskazywanie potencjałów i sposobów podniesienia jakości i wydajności pracy
7. Odpowiedzialny za weryfikację oraz przekazywanie raportów bezpośrednio do Prezesa Zarządu oraz Komitetu Audytu Rady Nadzorczej
8. Odpowiedzialny za stworzenie mechanizmów kontroli przestrzegania ładu korporacyjnego
9. Udział w zespołach roboczych związanych z restrukturyzacją Grupy Polimex-Mostostal
10. Nadzór nad kontrolą realizacji projektów Bloków Energetycznych w Elektrowni Opole i Kozienice
11. Odpowiedzialny za nad Systemem Ochrony Informacji Niejawnych
12. Odpowiedzialny za nad Systemem Ochrony Danych Osobowych
Procurement Manager
Ludwig Pfeiffer Hoch- und Tiefbau GmbH & Co.KG
1. Responsible for purchasing and logistics in PFEIFFER Group carrying out projects in Balkan, Afghanistan, Armenia, Aserbajdschan, Bangladesh, Tunisia – all international Projects
2. Responsible for creating and implementing the functioning concept of purchasing and logistics for International Projects
3. Searching for and negotiating with international customers and suppliers
4. Responsible for creating and implementing monitoring system for supply chain for all international projects
5. Developing and implementing standards of supply chain from gathering information form internal customers, over analyzing their needs, purchasing materials and services, to optimization of costs in the supply chain.
6. Developing information gathering and development system for supply chain and it’s optimization
7. Developing and implementing project management tools and processes for logistic
8. In charge of financial performance
2. Responsible for creating and implementing the functioning concept of purchasing and logistics for International Projects
3. Searching for and negotiating with international customers and suppliers
4. Responsible for creating and implementing monitoring system for supply chain for all international projects
5. Developing and implementing standards of supply chain from gathering information form internal customers, over analyzing their needs, purchasing materials and services, to optimization of costs in the supply chain.
6. Developing information gathering and development system for supply chain and it’s optimization
7. Developing and implementing project management tools and processes for logistic
8. In charge of financial performance
Członek Zarzadu ds. Operacyjnych
BLT sp. z. o.o. (Grupa STRABAG SE)
1. Odpowiedzialny za stworzenie od podstaw (od pomysłu) i rozwój działu logistyki obsługującego firmy koncernu STRABAG SE realizujące kontrakty w Polsce, w Niemczech, na Węgrzech, w Czechach i w Bułgarii
2. Odpowiedzialny za stworzenie a następnie wdrożenie koncepcji funkcjonowania firmy, w tym zaprojektowanie struktury firmy, określenie wymagań dla poszczególnych stanowisk, nadzór nad rekrutacją osób na stanowiska kluczowe
3. Odpowiedzialny za opracowanie procesów zarządczych, operacyjnych oraz sprawozdawczych i ich ciągłe doskonalenie oraz optymalizowanie
4. Przygotowanie i prowadzenie coachingu pracowników firmy
5. Bezpośrednie zarządzanie zespołem pod 30 osób oraz nadzór i koordynacja pracy kolejnych 40 osób
6. Odpowiedzialny za wyniki operacyjne firmy działającej na terenie Polski
7. Poszukiwanie i negocjacje z klientami i dostawcami
8. Wypracowanie oszczędności na poziomie ca.8% kosztów realizacji łańcuchów dostaw
9. przejęcie nadzoru nad realizacją ponad 80% dostaw materiałów masowych wraz z procesem Zakupów
10. Odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie procesu monitorowania Supply Chain na rzecz projektach strategicznych
11. Opracowanie i wdrożenie standardów supply chain od zbierania informacji od klientów, wewnętrznych, analizę ich zapotrzebowania, zakupy materiałów i usług oraz optymalizacja kosztów supply chain.
12. Opracowanie systemu zbierania informacji i projektowania supply chain oraz ich optymalizacji
13. Opracowanie i wdrożenie procesu oraz narzędzi zarządzania projektami w tym projektami logistycznymi
14. Wdrażanie zasad LEAN MANUFACTURING w procesach logistycznych oraz w procesach budowlanych
15. Opracowywanie ekspertyz i projektów supply chain służących terminowej realizacji transportów oraz optymalizacji kosztów logistycznych.
16. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu logistyki oraz Lean managementu
17. przygotowanie i przeprowadzenie transportów materiałów masowych, transportem samochodowym i kolejowym:
17.1. 2008 - ponad 600.000 ton
17.2. 2009 - ponad 2.000.000 ton
17.3. 2010 - ponad 3.500.000 ton - obrót ponad 100 mln PLN z wynikiem dodatnim
17.4. plan 2011 - 4.500.000 ton
18. Opracowanie i nadzór nad wdrożeniem standardów realizacji usług logistycznych
19. Współpraca z firmami transportowymi oraz administracją
20. Prowadzenie negocjacji ze zleceniodawcami oraz dostawcami usług
21. prowadzenie uzgodnień z administracją na szczeblu ogólnokrajowym jak i lokalnym.
22. Zarządzanie projektem wdrażania rozwiązań telemetrycznych
2. Odpowiedzialny za stworzenie a następnie wdrożenie koncepcji funkcjonowania firmy, w tym zaprojektowanie struktury firmy, określenie wymagań dla poszczególnych stanowisk, nadzór nad rekrutacją osób na stanowiska kluczowe
3. Odpowiedzialny za opracowanie procesów zarządczych, operacyjnych oraz sprawozdawczych i ich ciągłe doskonalenie oraz optymalizowanie
4. Przygotowanie i prowadzenie coachingu pracowników firmy
5. Bezpośrednie zarządzanie zespołem pod 30 osób oraz nadzór i koordynacja pracy kolejnych 40 osób
6. Odpowiedzialny za wyniki operacyjne firmy działającej na terenie Polski
7. Poszukiwanie i negocjacje z klientami i dostawcami
8. Wypracowanie oszczędności na poziomie ca.8% kosztów realizacji łańcuchów dostaw
9. przejęcie nadzoru nad realizacją ponad 80% dostaw materiałów masowych wraz z procesem Zakupów
10. Odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie procesu monitorowania Supply Chain na rzecz projektach strategicznych
11. Opracowanie i wdrożenie standardów supply chain od zbierania informacji od klientów, wewnętrznych, analizę ich zapotrzebowania, zakupy materiałów i usług oraz optymalizacja kosztów supply chain.
12. Opracowanie systemu zbierania informacji i projektowania supply chain oraz ich optymalizacji
13. Opracowanie i wdrożenie procesu oraz narzędzi zarządzania projektami w tym projektami logistycznymi
14. Wdrażanie zasad LEAN MANUFACTURING w procesach logistycznych oraz w procesach budowlanych
15. Opracowywanie ekspertyz i projektów supply chain służących terminowej realizacji transportów oraz optymalizacji kosztów logistycznych.
16. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu logistyki oraz Lean managementu
17. przygotowanie i przeprowadzenie transportów materiałów masowych, transportem samochodowym i kolejowym:
17.1. 2008 - ponad 600.000 ton
17.2. 2009 - ponad 2.000.000 ton
17.3. 2010 - ponad 3.500.000 ton - obrót ponad 100 mln PLN z wynikiem dodatnim
17.4. plan 2011 - 4.500.000 ton
18. Opracowanie i nadzór nad wdrożeniem standardów realizacji usług logistycznych
19. Współpraca z firmami transportowymi oraz administracją
20. Prowadzenie negocjacji ze zleceniodawcami oraz dostawcami usług
21. prowadzenie uzgodnień z administracją na szczeblu ogólnokrajowym jak i lokalnym.
22. Zarządzanie projektem wdrażania rozwiązań telemetrycznych
Krajowy Pełnomocnik Zarządu Koncernu ds. Systemów Zarządzania
STRABAG Sp. z o.o. – Firma grupy STRABAG SE
oodpowiedzialny za Systemy Zarządzanie tj. Zarządzania Jakością, Zarządzania Bezpieczeństwem, AQAP funkcjonujących w firmach koncernowych.
1. ustalanie z Zarządem zakresu funkcjonowania Systemu Zarządzania
2. opracowanie procedur i instrukcji w ramach systemów zarządzania w tym standaryzacja procesu zakupów materiałów i usług na potrzeby działalności operacyjnej grupy STRABAG SE w Polsce
3. wdrożenie systemów zarządzania i ich certyfikacja
4. Przygotowanie i prowadzenie Management Review
5. współudział przy tworzeniu oraz nadzór przy wdrażaniu Planów Jakości i Systemów Zarządzania na kontraktach
6. Zarządzanie projektami restrukturyzacyjnymi firm przejmowanych przez koncern
7. Przygotowanie i wdrażanie strategii reengineeringu firm i procesów
8. Wdrożenie podstaw zarzadzania ryzykiem przy wycenie, planowaniu i realizacji kontraktów budowlanych
1. ustalanie z Zarządem zakresu funkcjonowania Systemu Zarządzania
2. opracowanie procedur i instrukcji w ramach systemów zarządzania w tym standaryzacja procesu zakupów materiałów i usług na potrzeby działalności operacyjnej grupy STRABAG SE w Polsce
3. wdrożenie systemów zarządzania i ich certyfikacja
4. Przygotowanie i prowadzenie Management Review
5. współudział przy tworzeniu oraz nadzór przy wdrażaniu Planów Jakości i Systemów Zarządzania na kontraktach
6. Zarządzanie projektami restrukturyzacyjnymi firm przejmowanych przez koncern
7. Przygotowanie i wdrażanie strategii reengineeringu firm i procesów
8. Wdrożenie podstaw zarzadzania ryzykiem przy wycenie, planowaniu i realizacji kontraktów budowlanych
Kierownik finansowy kontraktów
STRABAG Sp. z o.o. – Firma grupy STRABAG SE
odpowiedzialny za finansową realizację oraz za stworzenie i wdrożenie Planów Zapewnienia Jakości następujących projektów
„BSV”- sieć supermarketów „M1” dla Koncernu METRO
„MAHLER” – obiekt biurowy w Warszawie
1.Współudział przy zarzadzaniu kontraktem i jego koordynacji
2. Przygotwanie budżetu kontraktu i nadzór nad jego realizacją
3. Współudział przy wycenie ofert składanych do inwestorów z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
4. Opracowanie standardów umów i procesu negocjacji z podwykonawcami
5. Prowadzenie negocjacji z Inwestorem oraz podwykonawcami
„BSV”- sieć supermarketów „M1” dla Koncernu METRO
„MAHLER” – obiekt biurowy w Warszawie
1.Współudział przy zarzadzaniu kontraktem i jego koordynacji
2. Przygotwanie budżetu kontraktu i nadzór nad jego realizacją
3. Współudział przy wycenie ofert składanych do inwestorów z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
4. Opracowanie standardów umów i procesu negocjacji z podwykonawcami
5. Prowadzenie negocjacji z Inwestorem oraz podwykonawcami
Kierownik finansowy kontraktów
Bilfinger+Berger Polska Sp. z o.o.
odpowiedzialny za finansową realizację oraz za stworzenie i wdrożenie Planów Zapewnienia Jakości następujących projektów
„Świat Książki”- siedziba koncernu Bertelsmann Media w Warszawie
„Eckes - Aronia” – zakład produkcji soków w Łęczycy
„Lafrage-Kujawy” – silos na klinkier w cementowni KUJAWY
1. Współudział przy zarzadzaniu kontraktem i jego koordynacji
2. Przygotwanie budżetu kontraktu i nadzór nad jego realizacją
3. Współudział przy wycenie ofert składanych do inwestorów z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
4. Opracowanie standardów umów i procesu negocjacji z podwykonawcami
5. Prowadzenie negocjacji z Inwestorem oraz podwykonawcami
„Świat Książki”- siedziba koncernu Bertelsmann Media w Warszawie
„Eckes - Aronia” – zakład produkcji soków w Łęczycy
„Lafrage-Kujawy” – silos na klinkier w cementowni KUJAWY
1. Współudział przy zarzadzaniu kontraktem i jego koordynacji
2. Przygotwanie budżetu kontraktu i nadzór nad jego realizacją
3. Współudział przy wycenie ofert składanych do inwestorów z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
4. Opracowanie standardów umów i procesu negocjacji z podwykonawcami
5. Prowadzenie negocjacji z Inwestorem oraz podwykonawcami
Developement Manager - Prokurent
Norymberga Warszawa Invest S.A.
odpowiedzialny za politykę inwestycyjną firmy i zarządzanie jakością, analizy ekonomiczne projektów, następnie jako Prokurent
1. Opracowywanie studiów wstępnych zagospodarowania terenu
2. Opracowywanie prognoz rentowności planowanych projektów
3. Opracowywanie procedur i instrukcji
4. Wyszukiwanie potencjalnych projektów inwestycyjnych
5. Negocjacje z urzędami i właścicielami terenów
6. Współpraca z biurami architektonicznymi przy opracowywaniu koncepcji architektonicznych palnowanych inwestycji w celu zapewnienia rentowności tych inwestycji
1. Opracowywanie studiów wstępnych zagospodarowania terenu
2. Opracowywanie prognoz rentowności planowanych projektów
3. Opracowywanie procedur i instrukcji
4. Wyszukiwanie potencjalnych projektów inwestycyjnych
5. Negocjacje z urzędami i właścicielami terenów
6. Współpraca z biurami architektonicznymi przy opracowywaniu koncepcji architektonicznych palnowanych inwestycji w celu zapewnienia rentowności tych inwestycji
Developement Manager
GESELLSCHAFT FÜR EINKAUFSZENTRUM UND GEWERBEEINSIEDLUNG - EUROINVEST
Opracowywanie studiów wstępnych zagospodarowania działek wraz z prognozowaniem ich rentowności
1. Opracowywanie studiów wstępnych zagospodarowania terenu
2. Opracowywanie prognoz rentowności planowanych projektów
3. Opracowywanie procedur i instrukcji
4. Wyszukiwanie potencjalnych projektów inwestycyjnych
negocjacje z urzędami i właścicielami terenów
5. Współpraca z biurami architektonicznymi przy opracowywaniu koncepcji architektonicznych palnowanych inwestycji w celu zapewnienia rentowności tych inwestycji
1. Opracowywanie studiów wstępnych zagospodarowania terenu
2. Opracowywanie prognoz rentowności planowanych projektów
3. Opracowywanie procedur i instrukcji
4. Wyszukiwanie potencjalnych projektów inwestycyjnych
negocjacje z urzędami i właścicielami terenów
5. Współpraca z biurami architektonicznymi przy opracowywaniu koncepcji architektonicznych palnowanych inwestycji w celu zapewnienia rentowności tych inwestycji
Asystent kierownika budowy
ROTBUD SA
Na budowie hali produkcyjno-magazynowej dla PROCTER&GAMBLE
1. Współudział przy zarzadzaniu kontraktem i jego koordynacji
2. Przygotwanie budżetu kontraktu i nadzór nad jego realizacją
3. Współudział przy wycenie ofert składanych do inwestorów z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
4. Opracowanie standardów umów i procesu negocjacji z podwykonawcami
5. Tworzenie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją
6. Nadzór nad podwykonawcami w zakresie robót ziemnych i fundamentowych
7. Tworzenie procedur i nadzór nad ich realizacją
1. Współudział przy zarzadzaniu kontraktem i jego koordynacji
2. Przygotwanie budżetu kontraktu i nadzór nad jego realizacją
3. Współudział przy wycenie ofert składanych do inwestorów z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
4. Opracowanie standardów umów i procesu negocjacji z podwykonawcami
5. Tworzenie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją
6. Nadzór nad podwykonawcami w zakresie robót ziemnych i fundamentowych
7. Tworzenie procedur i nadzór nad ich realizacją
Inżynier statyk - rzeczoznawca
EURO ENERGIA Warszawa
współpraca z firmą HANSEATISCHE AG. Niederlassung Berlin
1. Analiza statyczna konstrukcji elektrociepłowni Plessau
2. Analiza statyczna konstrukcji oraz analiza fundamentowania w elektrociepłowni w Erfurcie
3. Opracowanie wstępnej analizy opłacalności farm wiatrowach w okolicach Kołobrzegu
4. Określenie zakresu rzeczowego planowanych projektów farm wiatrowach
5. Wycena okreslonego zakresu robót
6. Przygotowywanie ofert z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
7. Wyszukiwanie potencjalnych terenów pod planowane projekty farm wiatrowych
8. Negocjacje z urzędami i właścicielami terenów
1. Analiza statyczna konstrukcji elektrociepłowni Plessau
2. Analiza statyczna konstrukcji oraz analiza fundamentowania w elektrociepłowni w Erfurcie
3. Opracowanie wstępnej analizy opłacalności farm wiatrowach w okolicach Kołobrzegu
4. Określenie zakresu rzeczowego planowanych projektów farm wiatrowach
5. Wycena okreslonego zakresu robót
6. Przygotowywanie ofert z uwzglednieniem wystepujacych rodzajów ryzyka
7. Wyszukiwanie potencjalnych terenów pod planowane projekty farm wiatrowych
8. Negocjacje z urzędami i właścicielami terenów
Asystent
Praca w nadzorze geotechnicznym na budowie lotniska Warszawa Okęcie przy realizacji robót ziemnych i fundamentowych nowego Terrminala pasażerskiego, dworca CARGO oraz pasów postojowych
Współnadzorowanie studenckich praktyk geotechnicznych
Wprowadzanie techniki komputerowej do dydaktyki „Mechaniki gruntów i fundamentowania”
10.91 - 03.92 Praktyka w firmie HOCHTIEF w Essen
Praca przy drążeniu tunelu metra w Essen od stacji Uniwersytet do Stacji Altenessen jako inżynier zmianowy (Tunel drążono w technologii tarczy zawiesinowej oraz Nową Metodą Austriacką w podciśnieniu)
Współnadzorowanie studenckich praktyk geotechnicznych
Wprowadzanie techniki komputerowej do dydaktyki „Mechaniki gruntów i fundamentowania”
10.91 - 03.92 Praktyka w firmie HOCHTIEF w Essen
Praca przy drążeniu tunelu metra w Essen od stacji Uniwersytet do Stacji Altenessen jako inżynier zmianowy (Tunel drążono w technologii tarczy zawiesinowej oraz Nową Metodą Austriacką w podciśnieniu)
Szkolenia i kursy
Egzamin RWTÜV na „Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością“ – Certyfikat
Egzamin RWTÜV na “Managera Jakości” – Certyfikat
Studium podyplomowe „Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higeną Pracy” - Politechnika Warszawska
Egzamin RWTÜV na “Managera Jakości” – Certyfikat
Studium podyplomowe „Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higeną Pracy” - Politechnika Warszawska
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
* Mind Mapping
* Fotografia
* Fotografia
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
BUDOWNICTWO porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży BUDOWNICTWO. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Drogi - budowa, projektowanie, nadzór
Grupa ludzi związanych w każdy możliwy sposób z budowaniem/ modernizowaniem sieci polskich dróg.
DROGOWNICTWO
Projektowanie i wykonastwo dróg. Grupa ma na celu wymianę doświadczeń z tej ciekawej dziedziny budownictwa.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Mindmapping
Grupa dla zainteresowanych MindMappingiem (ang. mind map, pol. mapa myśli), techniką interaktywnego notowania, nauki oraz myślenia wielokierunkowego.
Dla osób które szukają inspiracji na temat map m