Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Executive
- Przedstawiciel handlowy dla 6 największych klientów Multi-brand-owych
- Account Executive dla 2 Multi-brand-owych klientów kluczowych:
1. InterSport (Europejski partner strategiczny Nike)
2. City Sport
- obsługa klienta w pełnym zakresie, włączając:
1. Negocjacje warunków handlowych (włączając rabaty),
2. Sezonowe prezentacje produktowe,
3. Wprowadzanie zamówień,
4. Reklamacje,
5. Analiza i zarządzanie należnościami klientów (Współpraca z Działem Finansów),
6. Analiza zasobów produktowych klienta oraz polityki cenowej,
7. Zarządzanie dostawami (współpraca z działem Customer Operations),
8. Tworzenie asortymentów produktowych dla konkretnych punktów retail-owych klienta,
9. Współodpowiedzialność za marketing i prezentację marki Nike w sklepach klienów (współpraca z działem Retail Brand Developmnet)
- negocjacje wewnętrzne dotyczące selekcji produktów
- tworzenie i wprowadzanie selektywnej polityki dystrybucji produktów
- pośrednie i bezpośrednie zarządzanie kategoriami produktowymi Nike:
1. Running
2. Women Training
3. Basketball
4. Tennis
- osiąganie wartościowych i jakościowych cełów sprzedażowych
- Account Executive dla 2 Multi-brand-owych klientów kluczowych:
1. InterSport (Europejski partner strategiczny Nike)
2. City Sport
- obsługa klienta w pełnym zakresie, włączając:
1. Negocjacje warunków handlowych (włączając rabaty),
2. Sezonowe prezentacje produktowe,
3. Wprowadzanie zamówień,
4. Reklamacje,
5. Analiza i zarządzanie należnościami klientów (Współpraca z Działem Finansów),
6. Analiza zasobów produktowych klienta oraz polityki cenowej,
7. Zarządzanie dostawami (współpraca z działem Customer Operations),
8. Tworzenie asortymentów produktowych dla konkretnych punktów retail-owych klienta,
9. Współodpowiedzialność za marketing i prezentację marki Nike w sklepach klienów (współpraca z działem Retail Brand Developmnet)
- negocjacje wewnętrzne dotyczące selekcji produktów
- tworzenie i wprowadzanie selektywnej polityki dystrybucji produktów
- pośrednie i bezpośrednie zarządzanie kategoriami produktowymi Nike:
1. Running
2. Women Training
3. Basketball
4. Tennis
- osiąganie wartościowych i jakościowych cełów sprzedażowych
Regional Performance Sales Representative
– przedstawiciel handlowy dla 10 klientów z kanału Sporting Goods Better oraz klienta Running Specialty i Young Athletes Specialty oraz wielu klientów posiadających sklepy Nike Only Stores)
– obsługa klientów z kanału Wholesale.com (klienci prowadzący sprzedaży detaliczną wyłącznie poprzez strony internetowe)
– obsługa klienta w pełnym zakresie, włączając: negocjacje warunków handlowych, wygląd sklepów, reklamacje, analizę należności
– wyszukiwanie i prowadzenie rozmów handlowych z perspektywicznymi nowymi klientami
– współpraca z Działem Finansowym związana z spłatami zobowiązań i akceptacji nowych klientów
– współpraca z Działem Customer Operations związana z zarządzaniem dostawami
– prowadzenie prezentacji produktowych podczas sprzedaży zamówień terminowych nowych kolekcji
– kreowanie i wprowadzanie selektywnej polityki dystrybucji produktów
– negocjowanie selekcji produktowych w obrębie Zespołów Kategorii Nike
– wprowadzanie nowych rozwiązań w procesie sprzedażowym firmy Nike wraz z grupą powołaną do tego celu
– obsługa klientów z kanału Wholesale.com (klienci prowadzący sprzedaży detaliczną wyłącznie poprzez strony internetowe)
– obsługa klienta w pełnym zakresie, włączając: negocjacje warunków handlowych, wygląd sklepów, reklamacje, analizę należności
– wyszukiwanie i prowadzenie rozmów handlowych z perspektywicznymi nowymi klientami
– współpraca z Działem Finansowym związana z spłatami zobowiązań i akceptacji nowych klientów
– współpraca z Działem Customer Operations związana z zarządzaniem dostawami
– prowadzenie prezentacji produktowych podczas sprzedaży zamówień terminowych nowych kolekcji
– kreowanie i wprowadzanie selektywnej polityki dystrybucji produktów
– negocjowanie selekcji produktowych w obrębie Zespołów Kategorii Nike
– wprowadzanie nowych rozwiązań w procesie sprzedażowym firmy Nike wraz z grupą powołaną do tego celu
E-rep & nike.net Specialist
– zarządzanie stroną nike.net, czyli internetowym portalem dla klientów Nike Poland (współpraca z Europejską Centralą podczas wprowadzania międzynarodowych kampanii sprzedażowych, współpraca z całym Działem Sprzedaży w celu zapewnienia najwyższej jakości usług dla klientów na stronie nike.net)
– przedstawiciel handlowy dla 120 klientów z kanału Small Value Account
– prowadzenie prezentacji produktowych podczas sprzedaży zamówień terminowych nowych kolekcji
– tworzenie prognoz, analiz i porównań, aby antycypować zmiany zachodzące na rynku Sporting Goods
– współpraca z Działem Finansowym związana z spłatami zobowiązań i akceptacją współpracy z nowymi klientami
– współpraca z Działem Customer Operations związana z zarządzaniem dostawami
– przedstawiciel handlowy dla 120 klientów z kanału Small Value Account
– prowadzenie prezentacji produktowych podczas sprzedaży zamówień terminowych nowych kolekcji
– tworzenie prognoz, analiz i porównań, aby antycypować zmiany zachodzące na rynku Sporting Goods
– współpraca z Działem Finansowym związana z spłatami zobowiązań i akceptacją współpracy z nowymi klientami
– współpraca z Działem Customer Operations związana z zarządzaniem dostawami
Category Manager - Team Sports
- tworzenie oferty Kategorii zgodnie z potrzebami klientów
- analiza ilościowa i jakościowa wyników handlowych na podstawie analizy minionego sezonu oraz innych wskaźników ekonomicznych i pozaekonomicznych
- zbieranie informacji dotyczących podległych rynków
- optymalizacja poziomu i jakości zapasów
- monitorowanie i projekcje stanów magazynowych
- selekcja produktów, negocjacje i kontakty z dostawcami
- składanie zamówień
- współtworzenie strategii promocyjnej na podlagłych rynkach
- współudział w tworzeniu budżetu zakupów
- zaopatrywanie magazynu centralnego oraz sklepów
- wspólpraca z działem Marketingu w zakresie działań promocyjnych
- wspólpraca z działem Merchandisingu w zakresie ekospozycji towarów w sklepach
- przewodniczenie grupie projektowej "Go to Euro 2012" (koordynacja pracy działów Marketingu, Zakupów, Merchandisingu i Operacyjnego)
- odpowiedzialność za strategiczne strefy sprzedaży: "Go Foot" oraz częściowo "Go Run"
W okresie 08.2010-04.2011 równoczesna praca na stanowisku Category Manager - Running
- analiza ilościowa i jakościowa wyników handlowych na podstawie analizy minionego sezonu oraz innych wskaźników ekonomicznych i pozaekonomicznych
- zbieranie informacji dotyczących podległych rynków
- optymalizacja poziomu i jakości zapasów
- monitorowanie i projekcje stanów magazynowych
- selekcja produktów, negocjacje i kontakty z dostawcami
- składanie zamówień
- współtworzenie strategii promocyjnej na podlagłych rynkach
- współudział w tworzeniu budżetu zakupów
- zaopatrywanie magazynu centralnego oraz sklepów
- wspólpraca z działem Marketingu w zakresie działań promocyjnych
- wspólpraca z działem Merchandisingu w zakresie ekospozycji towarów w sklepach
- przewodniczenie grupie projektowej "Go to Euro 2012" (koordynacja pracy działów Marketingu, Zakupów, Merchandisingu i Operacyjnego)
- odpowiedzialność za strategiczne strefy sprzedaży: "Go Foot" oraz częściowo "Go Run"
W okresie 08.2010-04.2011 równoczesna praca na stanowisku Category Manager - Running
Stażysta w dziale finansowym
- wyceny samochodów z uwzględnieniem cenników, taryf oraz innych kosztów produkcji i sprzedaży
- uaktualnianie baz danych klientów
- wprowadzenie programu Direct Debit dla klientów sieciowych (projektowanie poleceń zapłaty, szukanie informacji na temat klientów również podczas rozmów telefonicznych, kontakty z centralą RTP)
- tworzenie kart klientów bezpośrednich
- wiekowanie należności oraz monitowanie zadłużonych klientów
- przygotowywanie prezentacji dotyczących redukcji wielkośći należności
- prowadzenie analiz finansowych zadłużonych klientów na podstawie rachunku zysków i strat oraz bilansu
- uaktualnianie baz danych klientów
- wprowadzenie programu Direct Debit dla klientów sieciowych (projektowanie poleceń zapłaty, szukanie informacji na temat klientów również podczas rozmów telefonicznych, kontakty z centralą RTP)
- tworzenie kart klientów bezpośrednich
- wiekowanie należności oraz monitowanie zadłużonych klientów
- przygotowywanie prezentacji dotyczących redukcji wielkośći należności
- prowadzenie analiz finansowych zadłużonych klientów na podstawie rachunku zysków i strat oraz bilansu
Praktykant w Dziale Marketingu
- aktualizalizacje baz danych klientów, docieranie do osób decyzyjnych lub kontaktowych w firmach partnerskich
- zbieranie danych i analizy porównawcze ofert handlowych konkurencji
- organizacja eventów marketingowych dla kanału sprzedaży oraz sieci handlowych (organizacja stanowiska na targach Media-Markt)
- tłumaczenie ulotek marketingowych
- zbieranie danych i analizy porównawcze ofert handlowych konkurencji
- organizacja eventów marketingowych dla kanału sprzedaży oraz sieci handlowych (organizacja stanowiska na targach Media-Markt)
- tłumaczenie ulotek marketingowych
Szkolenia i kursy
Kurs negocjacji handlowych dla profesjonalistów - poziom zaawansowany - organizowane przez INFOR Training
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
Sport - piłka nożna, siatkówka, narciarstwo
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.