Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista d/s kluczowych klinetów
Opieka nad kluczowymi klientami w powierzonym rejonie – woj. Pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodnio-pomorskie
Prowadzenie bieżącej sprzedaży dla dealerów.
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez częste wizyty, organizowanie szkoleń, udział w spotkaniach.
Organizowanie prezentacji i szkoleń dla dealerów w celu podniesienia jakości świadczonych przez nich usług.
Udział w targach i pokazach..
Prowadzenie analiz rynku, prognozowanie i monitorowanie.
Przygotowywanie promocji i akcji reklamowych.
Prowadzenie bieżącej sprzedaży dla dealerów.
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez częste wizyty, organizowanie szkoleń, udział w spotkaniach.
Organizowanie prezentacji i szkoleń dla dealerów w celu podniesienia jakości świadczonych przez nich usług.
Udział w targach i pokazach..
Prowadzenie analiz rynku, prognozowanie i monitorowanie.
Przygotowywanie promocji i akcji reklamowych.
Kierownik ds. handlowych
Branża: Sprzęt komputerowy specjalistyczny oraz sprzęt RTV.
• Zarządzanie oraz nadzorowanie pracy działów: Sprzedaży, Magazynu i Logistyki.
• Wprowadzanie zintegrowanych metod rozwoju biznesu, planowanie i rozwój strategii sprzedaży spójnej z ogólnymi celami QSI Europe
• Organizacja od podstaw nowych lokalizacji
• Współpraca z agencjami nieruchomości
• Negocjacje i podpisywanie umów krajowych i międzynarodowych
• Prowadzenie analiz rynku, przygotowywanie raportów z badań, prognozowanie i monitorowanie
• Organizacja działalności nowych punktów od podstaw
• Działania HR w celu pozyskania pracowników
• Implementacja programów motywacyjnych
• Bieżąca kontrola i raportowanie wyników do dyrektora generalnego QSIEurope
• Szkolenia na temat produktów i sprzedażowe dla pracowników
• Udział w planowaniu długofalowego rozwoju firmy
• Nadzór nad importem i exportem towarów i usług
• Zarządzanie oraz nadzorowanie pracy działów: Sprzedaży, Magazynu i Logistyki.
• Wprowadzanie zintegrowanych metod rozwoju biznesu, planowanie i rozwój strategii sprzedaży spójnej z ogólnymi celami QSI Europe
• Organizacja od podstaw nowych lokalizacji
• Współpraca z agencjami nieruchomości
• Negocjacje i podpisywanie umów krajowych i międzynarodowych
• Prowadzenie analiz rynku, przygotowywanie raportów z badań, prognozowanie i monitorowanie
• Organizacja działalności nowych punktów od podstaw
• Działania HR w celu pozyskania pracowników
• Implementacja programów motywacyjnych
• Bieżąca kontrola i raportowanie wyników do dyrektora generalnego QSIEurope
• Szkolenia na temat produktów i sprzedażowe dla pracowników
• Udział w planowaniu długofalowego rozwoju firmy
• Nadzór nad importem i exportem towarów i usług
Szkolenia i kursy
Szkolenia
1. Roczne Studium Menedżerskie tzw mini MBA
2. Techniki Perswazji
Seminaria:
1. "Klient jako partner" -
2. "Skuteczna reklama - przerost formy nad treścią"
1. Roczne Studium Menedżerskie tzw mini MBA
2. Techniki Perswazji
Seminaria:
1. "Klient jako partner" -
2. "Skuteczna reklama - przerost formy nad treścią"
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą