Piotr Dębkowski

specjalista d/s kluczowych klientów, POSNET POLSKA S.A.
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

POSNET POLSKA S.A.
specjalista d/s kluczowych klinetów
 Opieka nad kluczowymi klientami w powierzonym rejonie – woj. Pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodnio-pomorskie
 Prowadzenie bieżącej sprzedaży dla dealerów.
 Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez częste wizyty, organizowanie szkoleń, udział w spotkaniach.
 Organizowanie prezentacji i szkoleń dla dealerów w celu podniesienia jakości świadczonych przez nich usług.
 Udział w targach i pokazach..
 Prowadzenie analiz rynku, prognozowanie i monitorowanie.
 Przygotowywanie promocji i akcji reklamowych.
QSI Products
Kierownik ds. handlowych
Branża: Sprzęt komputerowy specjalistyczny oraz sprzęt RTV.

• Zarządzanie oraz nadzorowanie pracy działów: Sprzedaży, Magazynu i Logistyki.
• Wprowadzanie zintegrowanych metod rozwoju biznesu, planowanie i rozwój strategii sprzedaży spójnej z ogólnymi celami QSI Europe
• Organizacja od podstaw nowych lokalizacji
• Współpraca z agencjami nieruchomości
• Negocjacje i podpisywanie umów krajowych i międzynarodowych
• Prowadzenie analiz rynku, przygotowywanie raportów z badań, prognozowanie i monitorowanie
• Organizacja działalności nowych punktów od podstaw
• Działania HR w celu pozyskania pracowników
• Implementacja programów motywacyjnych
• Bieżąca kontrola i raportowanie wyników do dyrektora generalnego QSIEurope
• Szkolenia na temat produktów i sprzedażowe dla pracowników
• Udział w planowaniu długofalowego rozwoju firmy
• Nadzór nad importem i exportem towarów i usług

Szkolenia i kursy

Szkolenia
1. Roczne Studium Menedżerskie tzw mini MBA
2. Techniki Perswazji
Seminaria:
1. "Klient jako partner" -
2. "Skuteczna reklama - przerost formy nad treścią"

Edukacja

Logo
Budownictwo Ogólne, licencjackie
Policealne Studium Zawodowe

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą