Umiejętności
FMCG
Marketing
Negocjacje
Public Relations
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu Tradycyjnego na terenie Krapkowic, Kędzierzyna-Koźla i okolic
* wprowadzanie nowych produktów Grupy Żywiec na rynek,
* negocjacje handlowe w punktach sprzedaży detalicznej,
* zagwarantowanie dostępności oferowanych produktów Grupy Żywiec we wszystkich podległych punktach sprzedaży detalicznej,
* rozwijanie marek firmy w kanale sprzedaży detalu tradycyjnego,
* wdrażanie w życie wszelkich akcji promocyjnych, zarówno tych skierowanych do obsługiwanych klientów, jak i tych nastawionych na konsumenta,
* dystrybucja materiałów POSM do dedykowanych punktów sprzedaży detalicznej,
* zapewnienie prawidłowej ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej,
* bieżące badanie rynku oraz analiza konkurencji,
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
* budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami,
* realizacja planów sprzedaży na podległym obszarze,
* pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów firmy,
* systematyczne raportowanie wyników pracy,
* dbałość o odpowiedni zapas produktów u klienta.
* negocjacje handlowe w punktach sprzedaży detalicznej,
* zagwarantowanie dostępności oferowanych produktów Grupy Żywiec we wszystkich podległych punktach sprzedaży detalicznej,
* rozwijanie marek firmy w kanale sprzedaży detalu tradycyjnego,
* wdrażanie w życie wszelkich akcji promocyjnych, zarówno tych skierowanych do obsługiwanych klientów, jak i tych nastawionych na konsumenta,
* dystrybucja materiałów POSM do dedykowanych punktów sprzedaży detalicznej,
* zapewnienie prawidłowej ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej,
* bieżące badanie rynku oraz analiza konkurencji,
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
* budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami,
* realizacja planów sprzedaży na podległym obszarze,
* pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów firmy,
* systematyczne raportowanie wyników pracy,
* dbałość o odpowiedni zapas produktów u klienta.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu Tradycyjnego na terenie Namysłowa, Kluczborka i okolic
* sprzedaż produktów Grupy Żywiec,
* sprzedaż szerokiej gamy win i alkoholi mocnych,
* monitoring należności obsługiwanych klientów.
* wprowadzanie nowych produktów Grupy Żywiec na rynek,
* zagwarantowanie dostępności oferowanych produktów Grupy Żywiec we wszystkich podległych punktach sprzedaży detalicznej,
* rozwijanie marek firmy w kanale sprzedaży detalu tradycyjnego,
* wdrażanie w życie wszelkich akcji promocyjnych, zarówno tych skierowanych do obsługiwanych klientów, jak i tych nastawionych na konsumenta,
* dystrybucja materiałów POSM do dedykowanych punktów sprzedaży detalicznej,
* zapewnienie prawidłowej ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej,
* bieżące badanie rynku oraz analiza konkurencji,
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
* budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami,
* realizacja planów sprzedaży na podległym obszarze,
* pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów firmy,
* systematyczne raportowanie wyników pracy,
* dbałość o odpowiedni zapas produktów u klienta.
* sprzedaż szerokiej gamy win i alkoholi mocnych,
* monitoring należności obsługiwanych klientów.
* wprowadzanie nowych produktów Grupy Żywiec na rynek,
* zagwarantowanie dostępności oferowanych produktów Grupy Żywiec we wszystkich podległych punktach sprzedaży detalicznej,
* rozwijanie marek firmy w kanale sprzedaży detalu tradycyjnego,
* wdrażanie w życie wszelkich akcji promocyjnych, zarówno tych skierowanych do obsługiwanych klientów, jak i tych nastawionych na konsumenta,
* dystrybucja materiałów POSM do dedykowanych punktów sprzedaży detalicznej,
* zapewnienie prawidłowej ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej,
* bieżące badanie rynku oraz analiza konkurencji,
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
* budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami,
* realizacja planów sprzedaży na podległym obszarze,
* pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów firmy,
* systematyczne raportowanie wyników pracy,
* dbałość o odpowiedni zapas produktów u klienta.
Opiekun Handlowy ds. klientów kluczowych na terenie woj. Opolskiego
* budowanie relacji handlowych,
* przygotowywanie ofert,
* prowadzenie przetargów,
* nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi,
* obsługa klienta detalicznego, oraz instytucjonalnego,
* doradztwo klienta w zakresie technicznym.
* przygotowywanie ofert,
* prowadzenie przetargów,
* nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi,
* obsługa klienta detalicznego, oraz instytucjonalnego,
* doradztwo klienta w zakresie technicznym.
Opiekun Handlowy na terenie miasta Opola
* budowanie relacji handlowych,
* przygotowywanie ofert,
* nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi,
* obsługa klienta detalicznego,
* doradztwo klienta w zakresie technicznym.
* przygotowywanie ofert,
* nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi,
* obsługa klienta detalicznego,
* doradztwo klienta w zakresie technicznym.
Szkolenia i kursy
Techniki sprzedaży - TERRA Szkolenia i Doradztwo
04.01.2014 - 12.04.2014 r.
Kreatywna marka - Systema Sp. z o.o.
08.01.2014 - 10.02.2014 r.
Nowoczesny marketing - Systema Sp. z o.o.
08.01.2014 - 10.02.2014 r.
Kreacja sukcesu w biznesie - Fundacja Harmonia Życia
5.10.2012 - 12.10.2012 r.
Warsztaty efektywnej komunikacji międzyludzkiej - Illustro Szkolenia Doradztwo
14.11.2011 - 15.11.2011 r.
Trening umiejętności i kompetencji społecznych - Mirosława Olszewska
27.06.2011 - 01.07.2011 r.
04.01.2014 - 12.04.2014 r.
Kreatywna marka - Systema Sp. z o.o.
08.01.2014 - 10.02.2014 r.
Nowoczesny marketing - Systema Sp. z o.o.
08.01.2014 - 10.02.2014 r.
Kreacja sukcesu w biznesie - Fundacja Harmonia Życia
5.10.2012 - 12.10.2012 r.
Warsztaty efektywnej komunikacji międzyludzkiej - Illustro Szkolenia Doradztwo
14.11.2011 - 15.11.2011 r.
Trening umiejętności i kompetencji społecznych - Mirosława Olszewska
27.06.2011 - 01.07.2011 r.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Zainteresowania
Turystyka rowerowa
Caravaning
Caravaning
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Turystyka rowerowa
Rower i turystyka na rowerze. Dla tych co rowerem z sakwami po świecie, ale i dla tych co wokół domu... :]
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.