Umiejętności
B2B
procesy biznesowe
Call Center
Zarządzanie zmianą
Coaching
Contact Center Management
CRM
Doświadczenia klienta
Zadowolenie klienta
GSM
Integracja
ITIL
Przywództwo
LTE
Zarządzanie
Komunikacja mobilna
Urządzenia mobilne
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie usługami
Strategia
Zarządzanie technologią
Telecom BSS
Telekomunikacja
UMTS
Usługa dodana
3G
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Zarządzania Usługami
Polkomtel S.A.
Kierowanie podległą komórką organizacyjną. Zapewnienie prawidłowego utrzymania usług i realizacja OLA dla usług biznesowych Polkomtel S.A. Obsługa zgłoszeń Klientów wszystkich segmentów. Eskalacja awarii zewnętrznych usług Polkomtel S.A. w organizacji. Zapewnienie prawidłowego procesu odbierania usług do eksploatacji oraz rozwój w tym obszarze we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. Zarządzanie usługami rynku biznesowego i masowego. Zarządzanie usługami świadczonymi we współpracy z podmiotami zewnętrznymi; Monitorowanie jakości serwisów sieciowych i klienckich. Koordynacja świadczenia OLA. Odbiory serwisów do eksploatacji. Udział w projektowaniu parametrów OLA/SLA, narzędzi i systemów pomiarowych.
wystawiono
Piotr jest bardzo kreatywną osobą, niezwykle zaangażowaną, jest dobrym organizatorem, osobą umiejącą zaplanować i wdrożyć w organizacji procesy, które są niezawodne i pozwalają na rozwój pracowników i organizacji. Potrafi współpracować nawet w trudnych sytuacjach wzbudzających duże emocje i bardzo wysokie wymagania.
Customer Service Supervisor
Polkomtel SA
Odpowiedzialność za proces obsługi klienta Plus Internet w DOK. Kierowanie sekcją technicznego wsparcia Plus Internet w DOK. Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych i ilościowych. Współtworzenie narzędzi oceny pracy Konsultantów. Współtworzenie procedur ISO. Udział w projektach związanych z obsługą klientów. Praca w zespołach wdrażających usługi. Bieżąca współpraca przy tworzeniu produktów. Udział w rozwijaniu narzędzi IT wy-korzystywanych w CC. Członkostwo w komisji przetargowej na zakup narzędzi IT. Długotrwała, operacyjna współpraca z Techniką i IT w ramach procesu obsługi zgłoszeń.
Szkolenia i kursy
Luty 2009 – „Zarządzania projektami PMI PMBOK”- KDK Info Sp. z o.o. - szkolenie przygotowujące do certyfikacji PMP®
Sierpień́ 2006 - „Menedżer Trenerem i Coachem”
Styczeń́ 2006 – „Profesjonalna Sprzedaż̇ Telefoniczna”
Październik 2005 – „Komunikacja zespołowa”
Styczeń́ 2004 – „Zmiana czyli szansa na efektywniejsze działanie”
Październik 2003 – „Automotywacja – Doskonalenie własnej motywacji”
Listopad 2001 – „Rozwijanie umiejętności przywódczych”
Sierpień́ 2006 - „Menedżer Trenerem i Coachem”
Styczeń́ 2006 – „Profesjonalna Sprzedaż̇ Telefoniczna”
Październik 2005 – „Komunikacja zespołowa”
Styczeń́ 2004 – „Zmiana czyli szansa na efektywniejsze działanie”
Październik 2003 – „Automotywacja – Doskonalenie własnej motywacji”
Listopad 2001 – „Rozwijanie umiejętności przywódczych”
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Technologia, muzyka, literatura.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Chcę pracować
Jesteś aktualnie bez pracy lub możesz jej niedługo poszukiwać, ta grupa jest więc dla Ciebie. Dołącz do nas! Podziel się swoimi problemami i spostrzeżeniami!
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.