Piotr Bura
.
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Dobra organizacja pracy
Łatwość nawiązywania kontaktów
umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnie
umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Łatwość adaptacji do zmiennych warunków
Analityczne myślenie oraz łatwość podejmowania decyzji
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
FF Fracht Sp. z o.o.
- Zarządzanie procesem przetargowym, w tym: analiza warunków współpracy/umów pod kątem operacyjnym (możliwości, kompetencje, komplementarność przepływów, etc.), odpowiedzialności prawnej, sytuacji rynkowej oraz prognoz; koordynacja wycen, ich weryfikacja, współudział w negocjacjach i wdrożeniu nowego klienta do współpracy oraz monitorowanie realizacji kontraktu;
- Szkody, reklamacje, roszczenia (pracownik dedykowany): merytoryczne wsparcie dla działu handlowego oraz operacji przy wystąpieniu szkody lub wpłynięcia roszczenia, w tym ocena jego zasadności, zakresu odpowiedzialności FF Fracht, wymaganej dokumentacji, planu postępowania z klientem oraz przewoźnikiem, a także drogi likwidacji szkody, itd.; Autor procesu reklamacyjnego w FF Fracht, w tym procedury, layout'y pism, moduł w TMS (przy technicznym współudziale dostawcy oprogramowania) i jego instrukcji;
- Szkolenie pracowników FF Fracht z zakresu zagadnień transportowych oraz odpowiedzialności, w tym Konwencja CMR, Prawo Przewozowe, polisy OCP/OCS/CARGO, odpowiedzialność z tytułu złożonych ofert, etc.;
- Współudział w projektach wewnętrznych o istotnym znaczeniu dla organizacji, m.in.: członek zespołu wdrożeniowego nowego TMS; współ/autor narzędzi prowadzenia badań jakości danych, satysfakcji klientów oraz poziomu wiedzy pracowników organizacji, analizy ich wyników oraz raportowania, etc.;
- Audytor Wewnętrzny ISO 9001;
- Do roku 2019 aktywna obsługa operacyjna klientów i współpraca z przewoźnikami;
- Szkody, reklamacje, roszczenia (pracownik dedykowany): merytoryczne wsparcie dla działu handlowego oraz operacji przy wystąpieniu szkody lub wpłynięcia roszczenia, w tym ocena jego zasadności, zakresu odpowiedzialności FF Fracht, wymaganej dokumentacji, planu postępowania z klientem oraz przewoźnikiem, a także drogi likwidacji szkody, itd.; Autor procesu reklamacyjnego w FF Fracht, w tym procedury, layout'y pism, moduł w TMS (przy technicznym współudziale dostawcy oprogramowania) i jego instrukcji;
- Szkolenie pracowników FF Fracht z zakresu zagadnień transportowych oraz odpowiedzialności, w tym Konwencja CMR, Prawo Przewozowe, polisy OCP/OCS/CARGO, odpowiedzialność z tytułu złożonych ofert, etc.;
- Współudział w projektach wewnętrznych o istotnym znaczeniu dla organizacji, m.in.: członek zespołu wdrożeniowego nowego TMS; współ/autor narzędzi prowadzenia badań jakości danych, satysfakcji klientów oraz poziomu wiedzy pracowników organizacji, analizy ich wyników oraz raportowania, etc.;
- Audytor Wewnętrzny ISO 9001;
- Do roku 2019 aktywna obsługa operacyjna klientów i współpraca z przewoźnikami;
FTL Manager
- Kreowanie strategii rozwoju działu oraz budowanie wizerunku rzetelnego partnera biznesowego.
- Zarządzanie podległym zespołem tj. utrzymywanie wysokiej motywacji, podnoszenie kwalifikacji pracowników, rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników, dbałość o właściwą atmosferę w zespole, etc.
- Rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami zarówno mniejszymi jak i strategicznymi (polsko-, niemiecko- i anglojęzycznymi).
- Pozyskiwanie i rozwój współpracy z kluczowymi przewoźnikami.
- Odpowiedzialność za wynik finansowy działu, jego kontrola, budżetowanie.
- Aktywne wsparcie Działu Handlowego w pozyskiwaniu nowych klientów, tj. przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach handlowych, wsparcie merytoryczne, negocjowanie warunków współpracy, etc.
- Wsparcie operacyjne działu, tj. obsługa klientów działu, prowadzenie aut flotowych, etc.
- Czynności administracyjne, tj. akceptacja faktur, windykacja należności klientów działu, wstępne rozpatrywanie reklamacji, etc.
- Zarządzanie podległym zespołem tj. utrzymywanie wysokiej motywacji, podnoszenie kwalifikacji pracowników, rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników, dbałość o właściwą atmosferę w zespole, etc.
- Rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami zarówno mniejszymi jak i strategicznymi (polsko-, niemiecko- i anglojęzycznymi).
- Pozyskiwanie i rozwój współpracy z kluczowymi przewoźnikami.
- Odpowiedzialność za wynik finansowy działu, jego kontrola, budżetowanie.
- Aktywne wsparcie Działu Handlowego w pozyskiwaniu nowych klientów, tj. przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach handlowych, wsparcie merytoryczne, negocjowanie warunków współpracy, etc.
- Wsparcie operacyjne działu, tj. obsługa klientów działu, prowadzenie aut flotowych, etc.
- Czynności administracyjne, tj. akceptacja faktur, windykacja należności klientów działu, wstępne rozpatrywanie reklamacji, etc.
Spedytor Międzynarodowy FTL
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi spedycyjno-transportowej klientów (polsko-, niemiecko- i anglojęzycznych) , a tym samym budowanie wizerunku rzetelnego partnera biznesowego.
- Merytoryczne wsparcie Działu Handlowego przy pozyskiwaniu nowych klientów oraz przygotowywanie ofert cenowych.
- Pozyskiwanie nowych oraz rozwój współpracy z dotychczasowymi przewoźnikami.
- Odpowiedzialność za osiągane wyniki finansowe na obsługiwanych klientach.
- Prowadzenie aut flotowych, tj. pozyskiwanie ładunków na powierzone mi auta, rozliczanie przewoźników, kontrola kierowców etc.
- Czynności administracyjne, tj. akceptacja i alokacja faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, wstępne rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, windykacja należności, etc.
- Merytoryczne wsparcie Działu Handlowego przy pozyskiwaniu nowych klientów oraz przygotowywanie ofert cenowych.
- Pozyskiwanie nowych oraz rozwój współpracy z dotychczasowymi przewoźnikami.
- Odpowiedzialność za osiągane wyniki finansowe na obsługiwanych klientach.
- Prowadzenie aut flotowych, tj. pozyskiwanie ładunków na powierzone mi auta, rozliczanie przewoźników, kontrola kierowców etc.
- Czynności administracyjne, tj. akceptacja i alokacja faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, wstępne rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, windykacja należności, etc.
Szkolenia i kursy
* Certyfikaty Dekra: Auditor Wewnętrzny oraz Pełnomocnik do sp. Jakości ISO 9001
* FIATA Diploma in Freight Forwarding
* Szkolenia z zakresu ubezpieczeń w transporcie/spedycji.
* Szkolenia z zakresu przepisów prawnych obowiązujących w transporcie (konwencja CMR, prawo przewozowe)
* Szkolenia z zakresu czasu pracy kierowcy
* Szkolenia ADR
* Szkoła Giełdowa 2005 rok, organizowana przez GPW oraz Akademię Ekonomiczną.
* FIATA Diploma in Freight Forwarding
* Szkolenia z zakresu ubezpieczeń w transporcie/spedycji.
* Szkolenia z zakresu przepisów prawnych obowiązujących w transporcie (konwencja CMR, prawo przewozowe)
* Szkolenia z zakresu czasu pracy kierowcy
* Szkolenia ADR
* Szkoła Giełdowa 2005 rok, organizowana przez GPW oraz Akademię Ekonomiczną.
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Transport/Spedycja
Inne
Zakupy
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Literatura, muzyka, jazda konna, AIKIDO, Taiji, szachy,
Inne
* Systemy informatyczne klasy SAP / ERP
* Systemy informatyczne TMS
* MS Office, w tym Excel na poziomie zaawansowanym
* prawo jazdy kat. B
* Systemy informatyczne TMS
* MS Office, w tym Excel na poziomie zaawansowanym
* prawo jazdy kat. B