Piotr Borowiak
"80% sukcesu to pokazywanie się" Woody Allen
Doświadczenie zawodowe
Kierujący Centrum Usług Finansowych
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oddziału; Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku; Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i istniejących klientów przy wykorzystaniu możliwości rynku lokalnego
Dyrektor Oddziału
• zarządzanie sprzedażą i obsługą w podległej jednostce ze szczególnym naciskiem na realizację wyznaczonych celów krótkookresowych i długookresowych
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów zorientowane na osiąganie założonych celów sprzedażowych
• współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku oraz z jednostkami zewnętrznymi w celu efektywnego wsparcia sprzedaży
• spotkania z klientami Banku i udział w prezentacjach dla grup klientów
• organizowanie akcji mikromarketingowych
• analizowanie badań satysfakcji klientów i dobór narzędzi mających na celu poprawę jakości obsługi klienta
• nadzór nad zgodnością wszelkich działań z aktualnie obowiązującymi procedurami Banku
• dostrzeganie i rozwiązywanie problemów obniżających jakość oferowanych usług
• kontrola kosztowa jednostki i analiza dochodowości oraz planowanie budżetu podległej jednostki
• przeprowadzanie okresowych ocen podległych pracowników oraz motywowanie
• rozwój umiejętności i kompetencji pracowników, planowanie i przeprowadzanie szkoleń w oddziale
• przeprowadzanie coachingów sprzedażowych
• nadzór i realizacja podstawowych procesów kadrowych (planowanie potrzeb, rekrutacja, zatrudnianie, zwalnianie, ocena kwalifikacji)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów zorientowane na osiąganie założonych celów sprzedażowych
• współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku oraz z jednostkami zewnętrznymi w celu efektywnego wsparcia sprzedaży
• spotkania z klientami Banku i udział w prezentacjach dla grup klientów
• organizowanie akcji mikromarketingowych
• analizowanie badań satysfakcji klientów i dobór narzędzi mających na celu poprawę jakości obsługi klienta
• nadzór nad zgodnością wszelkich działań z aktualnie obowiązującymi procedurami Banku
• dostrzeganie i rozwiązywanie problemów obniżających jakość oferowanych usług
• kontrola kosztowa jednostki i analiza dochodowości oraz planowanie budżetu podległej jednostki
• przeprowadzanie okresowych ocen podległych pracowników oraz motywowanie
• rozwój umiejętności i kompetencji pracowników, planowanie i przeprowadzanie szkoleń w oddziale
• przeprowadzanie coachingów sprzedażowych
• nadzór i realizacja podstawowych procesów kadrowych (planowanie potrzeb, rekrutacja, zatrudnianie, zwalnianie, ocena kwalifikacji)
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial