Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
Keying
Klucz (do zamka)
Managing Key Accounts
Marketing
Media
Negocjacje
Public Relations
Publikacje
Sales
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Junior Account Manager
- Prowadzenie obsługi klientów agencji w zakresie full service
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych klienta
- Zarządzanie projektami oraz koordynacja pracy podległego zespołu
- Współpraca z działem Strategii i innymi podwykonawcami
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych klienta
- Zarządzanie projektami oraz koordynacja pracy podległego zespołu
- Współpraca z działem Strategii i innymi podwykonawcami
Junior Strategic Planner
Poszukiwanie idei, insightów i trendów (TGI, google analytics, facebook insights, tworzenie strategii dla kampanii TTL, digital, BTL, ATL, briefingi kreacji, przygotowanie prezentacji do klienta, prowadzenie prezentacji przetargowych.
Obsługuwiwani klienci: Amway, Ministerstwo Finansów, FMCG, branża finansowa i ubezpieczeniowa.
Obsługuwiwani klienci: Amway, Ministerstwo Finansów, FMCG, branża finansowa i ubezpieczeniowa.
Szkolenia i kursy
1. "Ambient - Training based on cases"
2. "Creation of a Marketing Strategy"
3. Szkoła Strategii Marki - "Basic research, use of research in labor strategist"
4. Szkoła Strategii Marki - “Elements of the Communication Strategy I and II”
5. Szkoła Strategii Marki – “How PR affects brand building?”
6. Szkoła Strategii Marki – “How to write and present a good strategy”
7. Szkoła Strategii Marki – “The effectiveness of the advertising message”
8. Szkoła Strategii Marki – “Generation Brand Communication Idea. Implementation in integrated marketing.
9. Szkoła Strategii Marki – “Brand Design”
10.Szkoła Strategii Marki - "Gamification - a tool to build involvement and competitive advantage"
11.Szkoła Strategii Marki - "Storytelling&Webwritting"
12.Szkoła Strategii Marki - "The planning and the purchase of on-line media"
13.Szkoła Strategii Marki - "Online marketing part I"
14.Szkoła Strategii Marki - "Consumer Promotions"
15.Szkoła Strategii Marki - "Online marketing part II"
2. "Creation of a Marketing Strategy"
3. Szkoła Strategii Marki - "Basic research, use of research in labor strategist"
4. Szkoła Strategii Marki - “Elements of the Communication Strategy I and II”
5. Szkoła Strategii Marki – “How PR affects brand building?”
6. Szkoła Strategii Marki – “How to write and present a good strategy”
7. Szkoła Strategii Marki – “The effectiveness of the advertising message”
8. Szkoła Strategii Marki – “Generation Brand Communication Idea. Implementation in integrated marketing.
9. Szkoła Strategii Marki – “Brand Design”
10.Szkoła Strategii Marki - "Gamification - a tool to build involvement and competitive advantage"
11.Szkoła Strategii Marki - "Storytelling&Webwritting"
12.Szkoła Strategii Marki - "The planning and the purchase of on-line media"
13.Szkoła Strategii Marki - "Online marketing part I"
14.Szkoła Strategii Marki - "Consumer Promotions"
15.Szkoła Strategii Marki - "Online marketing part II"
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
Angielski - zaawansowany
Niemiecki - podstawowy
Niemiecki - podstawowy
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!