Umiejętności
Testy akceptacyjne
Testy funkcjonalne
Contactless Payments
Elektronika
EMV
Bezpieczeństwo informacji
ISTQB Certified
JIRA
Maestro
Testowanie ręczne
Microsoft Office
NFC
PCI DSS
Zapewnienia Jakości
Redmine
Testy regresyjne
Testy systemowe
Technologia
Automatyzacja testów
Planowanie testów
TestLink
VTS
Autodesk Inventor
terminal płatniczy, kasa fiskalna
Visa
Zarządzanie zespołem specjalistów
niv
terminal POS
testy UAT
Karty płatnicze
Microsoft Excel zaawansowany
WAY4
ISO 8583
ADVT
M-TIP
ETEC&PayPass
qVSDC
Diners Club International Acquirer E2E
PCI PTS
Master Card
konfiguracja terminali
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Testowania Aplikacji w Zespole Projektowo-Wdrożeniowym
Przeprowadzanie testów akceptacyjnych aplikacji zintegrowanych;
Testy funkcjonalne;
Testy regresyjne;
Testy UAT;
Koordynacja działań wszystkich jednostek eService niezbędnych przy testach i wdrożeniu poszczególnych rozwiązań, kontakty z klientami i dostawcami;
Organizacja i prowadzenie szkoleń dotyczących testowanych rozwiązań;
Przygotowanie dokumentacji testowej( skrypty testowe, raporty z testów);
Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji związanej z obsługą produktów;
Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą urządzeń końcowych;
Czynny udział w pracach powołanych przez Zarząd grup projektowych;
Analiza wykrytych błędów we wdrożonych produktach. wyjaśienie ich i dostarczenie rozwiązań
Testy funkcjonalne;
Testy regresyjne;
Testy UAT;
Koordynacja działań wszystkich jednostek eService niezbędnych przy testach i wdrożeniu poszczególnych rozwiązań, kontakty z klientami i dostawcami;
Organizacja i prowadzenie szkoleń dotyczących testowanych rozwiązań;
Przygotowanie dokumentacji testowej( skrypty testowe, raporty z testów);
Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji związanej z obsługą produktów;
Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą urządzeń końcowych;
Czynny udział w pracach powołanych przez Zarząd grup projektowych;
Analiza wykrytych błędów we wdrożonych produktach. wyjaśienie ich i dostarczenie rozwiązań
Ekspert ds. Serwisu
1) Badanie trendów, projektowanie, rekomendowanie i wdrażanie działań zmierzających do usprawnienia procesów związanych z serwisem oraz obsługą klienta, w tym definiowanie koniecznosci zmian do systemów informatycznych, przygotowywanie przypadków testowych oraz tworzenie dokumentacji analitycznej.
2) Badanie opłacalności oraz efektywności wdrażanych zmian w działaniach serwisowych
3) Budowanie dla zespołów operacyjnych "baz wiedzy" dla urządzeń i aplikacji terminalowych.
4) Przygotowywanie raportów i analiz technicznych.
5) Planowanie i wdrażanie działań mających na celu przeciwdziałanie usterkom technicznym.
6) Nadzór nad poprawnością rejestrowania danych o urzadzeniach terminalowych przez komórki Spółki i Serwisantów.
7) Odpowiedzialność za pozyskiwanie informacji i wdrażanie w oparciu o nie rozwiązań do operacyjnego wdrożenia nowych produktów i zmian w istniejących już urządzeniach oraz w zakresie dostosowania działalności operacyjnej do wymogów Organizacji Płatniczej i inych.
8) Tworzenie długookresowych planów mających na celu podnoszenie efektywności działań serwisowych.
9) Udział w planowaniu budżetu wykorzystania urządzeń
10) Szkolenie Serwisantów i pracowników Departamentu Operacyjnego w zakresie użytkowania terminali.
2) Badanie opłacalności oraz efektywności wdrażanych zmian w działaniach serwisowych
3) Budowanie dla zespołów operacyjnych "baz wiedzy" dla urządzeń i aplikacji terminalowych.
4) Przygotowywanie raportów i analiz technicznych.
5) Planowanie i wdrażanie działań mających na celu przeciwdziałanie usterkom technicznym.
6) Nadzór nad poprawnością rejestrowania danych o urzadzeniach terminalowych przez komórki Spółki i Serwisantów.
7) Odpowiedzialność za pozyskiwanie informacji i wdrażanie w oparciu o nie rozwiązań do operacyjnego wdrożenia nowych produktów i zmian w istniejących już urządzeniach oraz w zakresie dostosowania działalności operacyjnej do wymogów Organizacji Płatniczej i inych.
8) Tworzenie długookresowych planów mających na celu podnoszenie efektywności działań serwisowych.
9) Udział w planowaniu budżetu wykorzystania urządzeń
10) Szkolenie Serwisantów i pracowników Departamentu Operacyjnego w zakresie użytkowania terminali.
Kierownik Zespołu Przygotowania Terminali POS
1.Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur wewnętrznych w Zespole
2.Odpowiedzialność za wykonywanie przez Zespół planów produkcyjnych oraz założonych celów
3.Planowanie i organizacja pracy w zespole
4.Kontrola stanów magazynowych
5.Odpowiedzialność za zapewnienie komponentów do kompletacji zestawów POS
6.Planowanie nowych dostaw
7.Bieżący kontakt z firmami zewnętrznymi (dostawcy sprzętu / firmy serwisujące) w celu ustalenia bieżących szczegółów operacyjnych
8.Ładowanie kluczy kryptograficznych do terminali i PINpadów
9.Budowanie dla zespołów operacyjnych bazy wiedzy dla urządzeń i aplikacji terminalowych.
10.Terminowe przygotowanie raportów opłacalności oraz efektywności wdrażanych rozwiązań.
11.Wspieranie procesów decyzyjnych poprzez zestawienia i analizę rejestrowanych urządzeń.
12.Tworzenie długookresowych planów mających na celu podnoszenie efektywności procesu obiegu urządzeń, a także udział w planowaniu budżetu wykorzystania urządzeń terminalowych.
13.Współpraca z Zespołem Produktowo – Wdrożeniowym w zakresie operacyjnego wdrożenia nowych produktów.
14.Współpraca z Ekspertem ds. Organizacji Płatniczych oraz Zespołem Zarządzania Ryzykiem i Bezpieczeństwem w zakresie zgodności wykorzystywanych urządzeń ze standardami Organizacji Płatniczych
2.Odpowiedzialność za wykonywanie przez Zespół planów produkcyjnych oraz założonych celów
3.Planowanie i organizacja pracy w zespole
4.Kontrola stanów magazynowych
5.Odpowiedzialność za zapewnienie komponentów do kompletacji zestawów POS
6.Planowanie nowych dostaw
7.Bieżący kontakt z firmami zewnętrznymi (dostawcy sprzętu / firmy serwisujące) w celu ustalenia bieżących szczegółów operacyjnych
8.Ładowanie kluczy kryptograficznych do terminali i PINpadów
9.Budowanie dla zespołów operacyjnych bazy wiedzy dla urządzeń i aplikacji terminalowych.
10.Terminowe przygotowanie raportów opłacalności oraz efektywności wdrażanych rozwiązań.
11.Wspieranie procesów decyzyjnych poprzez zestawienia i analizę rejestrowanych urządzeń.
12.Tworzenie długookresowych planów mających na celu podnoszenie efektywności procesu obiegu urządzeń, a także udział w planowaniu budżetu wykorzystania urządzeń terminalowych.
13.Współpraca z Zespołem Produktowo – Wdrożeniowym w zakresie operacyjnego wdrożenia nowych produktów.
14.Współpraca z Ekspertem ds. Organizacji Płatniczych oraz Zespołem Zarządzania Ryzykiem i Bezpieczeństwem w zakresie zgodności wykorzystywanych urządzeń ze standardami Organizacji Płatniczych
Szkolenia i kursy
1) Szkolenie menedżerskie (leadership) firmy Locus Set
2) Szkolenie „Kreatywne myślenie” w ramach projektu „Wykreuj swoją przyszłość”
3) Szkolenie „Wdrożenie wymagań zarządzania bezpieczeństwem informacji (PN-ISO/IEC 27001:2007) w administracji publicznej”
2) Szkolenie „Kreatywne myślenie” w ramach projektu „Wykreuj swoją przyszłość”
3) Szkolenie „Wdrożenie wymagań zarządzania bezpieczeństwem informacji (PN-ISO/IEC 27001:2007) w administracji publicznej”
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Zakupy
Motoryzacja/Transport
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
Płatności mobilne
Wszystko o wykorzystaniu urządzeń mobilnych do płatności i zwiększenia konkurencyjności firmy.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Teoria Bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo Informacji, bezpieczeństwo IT...
bezpieczeństwo..
i inne abstrakcyjne twory.
Terminale karty płatnicze doładowania GSM
Grupa skupiająca ludzi wokół terminali POS i usług z tym związanych.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.