Umiejętności
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Wysokie zdolności interpersonalne
Zarządzanie operacyjne
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
ITCube CRM
zarządzanie grafikami
Asseco WAPRO
Redlink
Canva
tradewatch
Obługa Predictive Watcher
Obsługa CCPulse
Fanpage Facebook zarządzanie
SenderSMS
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator
Rolnet
-wyznaczanie celów sprzedażowych/ilościowych
-wspieranie pracowników w realizacji powierzonych zadań
-przygotowywanie raportów z taryfikacji
-przygotowanie i realizacja kampanii e-mail i sms
-prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
-prowadzenie procesów adaptacji zawodowej dla nowo zatrudnionych pracowników
-zarządzanie zadaniami wykonywanymi przez pracowników
-kompleksowe zarządzanie wewnętrznym firmowym CRM
-koordynowanie pracy zespołu i procesów obowiązujących wewnątrz firmy
-obsługa kontrahentów (kontakt telefoniczny i e-mail)
-wspieranie pracowników w realizacji powierzonych zadań
-przygotowywanie raportów z taryfikacji
-przygotowanie i realizacja kampanii e-mail i sms
-prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
-prowadzenie procesów adaptacji zawodowej dla nowo zatrudnionych pracowników
-zarządzanie zadaniami wykonywanymi przez pracowników
-kompleksowe zarządzanie wewnętrznym firmowym CRM
-koordynowanie pracy zespołu i procesów obowiązujących wewnątrz firmy
-obsługa kontrahentów (kontakt telefoniczny i e-mail)
Kierownik Sekcji Operacji
-kierowania zespołem ludzi
-import, procesowanie, raportowanie i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-budowa i kontrolowanie wewnętrznego systemu motywacyjnego
-zarządzanie zespołem BackOffice (kompleksowa obsługa korespondencji elektronicznej)
-zarządzanie grafikami
-przygotowywanie i opracowywanie materiałów pomocniczych dla podległego zespołu
-kompleksowe zarządzanie realizacją projektów INBOUND/OUTBOUND
-kompleksowe zarządzanie realizacją badań ankietowych NPS (Net Promoter Score)
-analiza raportów NPS
-organizacja pracy zespołu sprzedawców
-zarządzanie przez cele
-kontrolowanie i rozliczanie pracowników z przydzielonych zadań
-kontrola jakości i efektywności podległego zespołu
-prowadzenie szkoleń produktowych i stanowiskowych
-projektowanie materiałów pomocniczych
-realizacja COACHINGÓW indywidualnych i grupowych
-przygotowywanie i wizualizacja raportów
-zarządzanie procesowaniem reklamacji
-zarządzanie fanpage na Facebooku
-import, procesowanie, raportowanie i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-budowa i kontrolowanie wewnętrznego systemu motywacyjnego
-zarządzanie zespołem BackOffice (kompleksowa obsługa korespondencji elektronicznej)
-zarządzanie grafikami
-przygotowywanie i opracowywanie materiałów pomocniczych dla podległego zespołu
-kompleksowe zarządzanie realizacją projektów INBOUND/OUTBOUND
-kompleksowe zarządzanie realizacją badań ankietowych NPS (Net Promoter Score)
-analiza raportów NPS
-organizacja pracy zespołu sprzedawców
-zarządzanie przez cele
-kontrolowanie i rozliczanie pracowników z przydzielonych zadań
-kontrola jakości i efektywności podległego zespołu
-prowadzenie szkoleń produktowych i stanowiskowych
-projektowanie materiałów pomocniczych
-realizacja COACHINGÓW indywidualnych i grupowych
-przygotowywanie i wizualizacja raportów
-zarządzanie procesowaniem reklamacji
-zarządzanie fanpage na Facebooku
Szkolenia i kursy
-Liderka w Contact Center-dyplom
-Motywacyjne Szczyty- certyfikat
-Zarządzanie przez Cele – dyplom
-Prowadzenie rozmów rozwojowych – certyfikat
-Kurs Pierwszej pomocy - certyfikat
-Prawo jazdy kat. B
-Efektywne przeprowadzanie wywiadów telefonicznych- dyplom (Millward Brown)
-Zarządzanie jakością pracy ankieterów prowadzących wywiady telefoniczne- dyplom (Millward Brown)
-Seminarium ASBIRO „Jak Oni Sprzedają”
-Motywacyjne Szczyty- certyfikat
-Zarządzanie przez Cele – dyplom
-Prowadzenie rozmów rozwojowych – certyfikat
-Kurs Pierwszej pomocy - certyfikat
-Prawo jazdy kat. B
-Efektywne przeprowadzanie wywiadów telefonicznych- dyplom (Millward Brown)
-Zarządzanie jakością pracy ankieterów prowadzących wywiady telefoniczne- dyplom (Millward Brown)
-Seminarium ASBIRO „Jak Oni Sprzedają”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Piłka Nożna
Sport
Polityka
Sport
Polityka
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.