Piotr Błaszczyk

Szef
Rawa Mazowiecka, łódzkie

Umiejętności

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Szkolenia pracowników Obsługa klienta Wysokie zdolności interpersonalne Zarządzanie operacyjne Obsługa komputera i urządzeń biurowych ITCube CRM zarządzanie grafikami Asseco WAPRO Redlink Canva tradewatch Obługa Predictive Watcher Obsługa CCPulse Fanpage Facebook zarządzanie SenderSMS

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator
Rolnet
-wyznaczanie celów sprzedażowych/ilościowych
-wspieranie pracowników w realizacji powierzonych zadań
-przygotowywanie raportów z taryfikacji
-przygotowanie i realizacja kampanii e-mail i sms
-prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
-prowadzenie procesów adaptacji zawodowej dla nowo zatrudnionych pracowników
-zarządzanie zadaniami wykonywanymi przez pracowników
-kompleksowe zarządzanie wewnętrznym firmowym CRM
-koordynowanie pracy zespołu i procesów obowiązujących wewnątrz firmy
-obsługa kontrahentów (kontakt telefoniczny i e-mail)
Contact Center sp. z o. o.
Kierownik Sekcji Operacji
-kierowania zespołem ludzi
-import, procesowanie, raportowanie i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-budowa i kontrolowanie wewnętrznego systemu motywacyjnego
-zarządzanie zespołem BackOffice (kompleksowa obsługa korespondencji elektronicznej)
-zarządzanie grafikami
-przygotowywanie i opracowywanie materiałów pomocniczych dla podległego zespołu
-kompleksowe zarządzanie realizacją projektów INBOUND/OUTBOUND
-kompleksowe zarządzanie realizacją badań ankietowych NPS (Net Promoter Score)
-analiza raportów NPS
-organizacja pracy zespołu sprzedawców
-zarządzanie przez cele
-kontrolowanie i rozliczanie pracowników z przydzielonych zadań
-kontrola jakości i efektywności podległego zespołu
-prowadzenie szkoleń produktowych i stanowiskowych
-projektowanie materiałów pomocniczych
-realizacja COACHINGÓW indywidualnych i grupowych
-przygotowywanie i wizualizacja raportów
-zarządzanie procesowaniem reklamacji
-zarządzanie fanpage na Facebooku

Projekty

PAYBACK
Team Leader w Biurze Obsługi PAYBACK

Szkolenia i kursy

-Liderka w Contact Center-dyplom
-Motywacyjne Szczyty- certyfikat
-Zarządzanie przez Cele – dyplom
-Prowadzenie rozmów rozwojowych – certyfikat
-Kurs Pierwszej pomocy - certyfikat
-Prawo jazdy kat. B
-Efektywne przeprowadzanie wywiadów telefonicznych- dyplom (Millward Brown)
-Zarządzanie jakością pracy ankieterów prowadzących wywiady telefoniczne- dyplom (Millward Brown)
-Seminarium ASBIRO „Jak Oni Sprzedają”

Edukacja

Logo
Technik-Obsługi Turystycznej, średnie
KOMED Liceum Obsługi Turystycznej
Logo
Technik-Handlowiec, średnie
ZSCEZiU Liceum Handlowe

Specjalizacje

Call Center
Inne
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Piłka Nożna
Sport
Polityka

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Google hacking
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
Legia Warszawa
Legia Warszawa
Zapraszam Sympatyków i Kibiców Legii Warszawa
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.
Siłownia
Siłownia
Budujemy nasze ciała. Kulturystyka, fitness, sport i zdrowie.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TYPERSI
TYPERSI
osoby lubiące obstawiać wynik meczów Lig Europejskich