Piotr Binkowski

Manager, Departament Operacji, Polbank

Wypowiedzi

  • Piotr Binkowski
    Wpis na grupie GL - Ogólne w temacie Cyrki w bankach, działy HR i pracownicy działu obsługi...
    17.04.2007, 21:59

    Przyczyn takiego stanu rzeczy jest kilka, oto dwa naistotniejsze:
    - banki prowadzą bardzo agresywną politykę sprzedażową, bardzo często nie zapewniając odpowiedniego zaplecza operacyjno-technicznego do obsługi posprzedażowej;
    - od pewnego czasu banki rozwijają się bardzo dynamicznie, powstają nowe placówki, a nawet wchodzą na rynek nowe banki, co powoduje duży wzrost popytu na pracowników obsługi (tzw. pierwszej lini), którego rynek nie jest w stanie zapewnić. W związku z tym są zatrudniane osoby o kwalifikacjach poniżej oczekiwań;

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do