Piotr Biernacki

B2B, FMCG - Area Sales Manager - Danone Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Szkolenia pracowników FMCG Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem współpraca z sieciami handlowymi

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
Kierownik Obszaru Sprzedaży / Area Sales Manager
- zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- realizacja założonego planu sprzedaży na powierzonym obszarze w kanałach: nowoczesnym, hurtowym, tradycyjnym oraz cash&carry
- negocjowanie warunków współpracy oraz ustalanie akcji sprzedażowych z lokalnymi sieciami handlowymi
- budowanie i rozwijanie dystrybucji i udziałów firmy na podległym terenie
- zapewnienie właściwej, zgodnej ze standardami ekspozycji produktów firmy u klientów
- współpraca z partnerami zewnętrznymi, w celu zapewnienia właściwej dostępności produktów Danone
- planowanie i monitorowanie wykorzystania budżetu na podległym terenie
- stała i efektywna współpracę z działami wspierającymi w Danone, m.in. logistyki, aktywizacji kupującego (uczestnictwo w projektowaniu akcji sprzedażowych) oraz zarządzania sieciami handlowymi (KAM)
- trener wewnętrzny: doskonalenie wiedzy i umiejętności przedstawicieli handlowych Danone sp. z o.o.
Jeronimo Martins Polska S.A.
Kierownik Rejonu / Area Manager
- zwiększanie poziomu sprzedaży w sklepach sieci Biedronka
- minimalizacja poziomu strat
- zarządzanie około stuosobową strukturą a w tym: nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy i BHP, rekrutacja, zatrudnianie i rozwój pracowników, ocena kierownictwa sklepów, szkolenia oraz motywowanie
- nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych z obszarów: operacyjnego, finansowo-kasowego, obrotu żywnością
- otwieranie nowych sklepów t.j. planowanie i koordynowanie działań, rekrutacja, zatrudnianie, szkolenia oraz organizacja pracy personelu, zdobywanie odpowiednich zezwoleń, zatowarowanie sklepu
- reprezentowanie firmy wobec organów publicznych
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager - B2B
- współpraca z kluczowymi klientami w sektorze banków, ubezpieczeń i finansów w zakresie szkoleń i sprzedaży nowych produktów
- wprowadzanie akcji marketingowych oraz wdrażanie nowych produktów
- realizacja planów i strategii sprzedaży
- negocjacje umów i warunków współpracy
- rozwój rynku na powierzonym obszarze
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kierownik Działu Handlu i Marketingu
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego sp. z o.o.
- kształtowanie polityki handlowej w zakresie: procesów sprzedażowych, określania wielkości produkcji, promocji, logistyki oraz windykacji
- realizacja planów sprzedażowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- kierowanie i rozwój zespołu, rekrutacja, coaching
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Doradca klienta
- obsługa średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych oraz usługowych w zakresie szkoleń i sprzedaży nowych produktów
- wprowadzanie akcji marketingowych oraz wdrażanie nowych produktów
- realizacja planów i strategii sprzedaży
- negocjacje umów i warunków współpracy
- pozyskiwanie nowych klientów

Szkolenia i kursy

- Akademia Zarządzania Sprzedażą - Catman Polska
- Klinika Innowacyjnych Systemów Sprzedaży – Sandler Training
- Skuteczny Menedżer - House of Skills
- Szkoła Trenerów - Stowarzyszenie Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK
- SAP CRM
- Rekrutacja personelu -Jeronimo Martins Polska S.A.
- Jak wdrażać pracowników - Jeronimo Martins Polska S.A.
- Operacyjne szkolenia z obszaru handlowego - Jeronimo Martins Polska S.A.
- Akademia Zarządzania - Nowe Motywacje

Edukacja

Logo
Stypendium językowe, licencjackie
Московский государственный университет
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

Podróże, piłka nożna, boks, pływanie, literatura, kino, polityka, gospodarka