Piotr Bartłoszewski
Konsultant ds. Kluczowych Klientów, Agora SA
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider ds. Internetu / Konsultant ds. klientów kluczowych Gazeta Wyborcza/Gazeta.pl
1. Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej w Gazecie Wyborczej, jej dodatkach, a także serwisach Grupy Gazeta.pl
2. Koordynowanie i realizacja założonych planów sprzedażowych
3. Budowanie pozytywnych, długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientami
4. Przygotowywanie i prezentacja multimedialnych ofert handlowych
5. Monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie bieżących analiz
5. Opieka nad dodatkiem Eurofundusze
6. Kreatywna praca nad ofertą sprzedażową
7. Wsparcie team’u podczas tworzenia ofert internetowych (badania, dobór form reklamowych/serwisów do profilu klienta/kampanii, analiza statystyk, wycena projektów, znajomość programów: Megapanel, Gemius Traffic, i.t.p.)
2. Koordynowanie i realizacja założonych planów sprzedażowych
3. Budowanie pozytywnych, długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientami
4. Przygotowywanie i prezentacja multimedialnych ofert handlowych
5. Monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie bieżących analiz
5. Opieka nad dodatkiem Eurofundusze
6. Kreatywna praca nad ofertą sprzedażową
7. Wsparcie team’u podczas tworzenia ofert internetowych (badania, dobór form reklamowych/serwisów do profilu klienta/kampanii, analiza statystyk, wycena projektów, znajomość programów: Megapanel, Gemius Traffic, i.t.p.)
Szkolenia i kursy
"Sztuka przekonywania przez telefon" -
listopad 2007,Centrum Szkoleniowe JET
listopad 2007,Centrum Szkoleniowe JET
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Klik klik Praca
Grupa dla osób zainteresowanych nowinkami z rynku pracy, trendami i tendencjami pojawiającymi się zarówno w Polsce, jak i za granicą. Czasem z żartem, czasem serio.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?