Piotr Barański
Dyrektor ds. marketingu, Fundacja SPiRIT
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Kogo szkolił skills
Grupa tylko tych osób, które szkolił z zarządzania projektami skills. Stworzona w celach wspierania kariery zawodowej absolwentów tych szkoleń.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Rynek ogrodniczy
Grupa dla wszystkich, którzy chcą poznać lub już znają i chcą dzielić się swoją wiedzą o rynku ogrodniczym.
Zarządzanie 2.0
Zarządzanie 2.0 to holistyczne podejście do zarządzania. Całkowicie aktualizowana wiedza na temat zarządzania. Nowoczesne sposoby i trendy w zarządzania. Partycypacja, wikinomia. To mądrość takich fir
Zarządzanie. Nowe nurty.
O tym co w zarządzaniu nowe, kontrowersyjne, innowacyjne, wychodzi poza schematy i klasykę, choć niekoniecznie jest (już/jeszcze) modne. Skonfronujmy teorię i praktykę.
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.