Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
KONSULTANT IT W GRUPIE MBANK S.A.
− Projekt POC dla Google Apps oraz Hangouts. Przygotowanie i konfiguracja
środowiska, testy aplikacji, wsparcie użytkowników, analiza i podsumowanie
projektu.
− Udział w projekcie „Jedna domena” – przygotowanie serwerów DC,
konfiguracja środowiska, testy. Migracja użytkowników spółek do
nowoutworzonej domeny.
− Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów – wsparcie administratorów
Wintel.
− Przygotowywanie, testy i wdrożenia GPO dla serwerów oraz stacji (8 tys.
użytkowników, 2 tys. serwerów)
środowiska, testy aplikacji, wsparcie użytkowników, analiza i podsumowanie
projektu.
− Udział w projekcie „Jedna domena” – przygotowanie serwerów DC,
konfiguracja środowiska, testy. Migracja użytkowników spółek do
nowoutworzonej domeny.
− Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów – wsparcie administratorów
Wintel.
− Przygotowywanie, testy i wdrożenia GPO dla serwerów oraz stacji (8 tys.
użytkowników, 2 tys. serwerów)
KONSULTANT IT/KIEROWNIK PROJEKTU ING USŁUGI FINANSOWE
− Prowadzenie projektu wdrożenia systemu zarządzania tożsamością Novell
Identity Manager.
• analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalności systemu IDM z punktu
widzenia wymagań klienta wewnętrznego,
• opracowanie i utrzymywanie planu zarządzania projektem (harmonogram),
bieżąca kontrola postępu prac,
• koordynowanie prac zespołu,
• testy i odbiór wdrożonych funkcjonalności,
• modyfikacje i dostosowywanie istniejących sterowników do zmieniających
się procesów w firmie,
• tworzenie nowych sterowników, development systemu.
Identity Manager.
• analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalności systemu IDM z punktu
widzenia wymagań klienta wewnętrznego,
• opracowanie i utrzymywanie planu zarządzania projektem (harmonogram),
bieżąca kontrola postępu prac,
• koordynowanie prac zespołu,
• testy i odbiór wdrożonych funkcjonalności,
• modyfikacje i dostosowywanie istniejących sterowników do zmieniających
się procesów w firmie,
• tworzenie nowych sterowników, development systemu.
KONSULTANT IT W ING USŁUGI FINANSOWE
- Wsparcie techniczne dla projektu regionalnego - End User Computing (migracja do nowej domeny, migracja kont, aplikacji biznesowych, serwerów).
- Koordynowanie prac kilkunastu specjalistów IT podczas migracji 50 oddziałów firmy ING UF, rozwiązywanie problemów technicznych/migracyjnych.
- Udział w projekcie i wdrożeniu IDM (Novell Identity Manager)
- Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów – wsparcie administratorów Wintel.
- Wdrożenie i administracja oprogramowania do monitorowania zmian w systemach firmy ING – Quest Intrust, oraz Change Auditor.
- Koordynowanie prac kilkunastu specjalistów IT podczas migracji 50 oddziałów firmy ING UF, rozwiązywanie problemów technicznych/migracyjnych.
- Udział w projekcie i wdrożeniu IDM (Novell Identity Manager)
- Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów – wsparcie administratorów Wintel.
- Wdrożenie i administracja oprogramowania do monitorowania zmian w systemach firmy ING – Quest Intrust, oraz Change Auditor.
Koordynator d/s Wsparcia Technicznego IT
- Administracja i utrzymywanie ciągłości pracy strategicznych systemów informatycznych (WINTEL, VMware).
- Koordynowanie pracy konsultantów zewnętrznego serwisu (HELP DESK)
- Harmonizacja, wdrażanie i opracowywanie nowych standardów korporacyjnych w zakresie nowych systemów informatycznych.
- Odpowiedzialność i administrowanie systemami kontroli dostępu, CCTV, systemy alarmowe, systemy powiadomień.
- Zarządzanie i administrowanie centralami telefonicznymi Alcatel (5 lokacji)
- Kierowanie projektami oraz współuczestniczenie we wprowadzaniu zmian w infrastrukturze CNS.
- Uczestnictwo w lokalnych i międzynarodowych projektach w CEE
- Implementacja poprawek do systemów serwerowych, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Koordynowanie pracy konsultantów zewnętrznego serwisu (HELP DESK)
- Harmonizacja, wdrażanie i opracowywanie nowych standardów korporacyjnych w zakresie nowych systemów informatycznych.
- Odpowiedzialność i administrowanie systemami kontroli dostępu, CCTV, systemy alarmowe, systemy powiadomień.
- Zarządzanie i administrowanie centralami telefonicznymi Alcatel (5 lokacji)
- Kierowanie projektami oraz współuczestniczenie we wprowadzaniu zmian w infrastrukturze CNS.
- Uczestnictwo w lokalnych i międzynarodowych projektach w CEE
- Implementacja poprawek do systemów serwerowych, rozwiązywanie problemów technicznych.
ADMINISTRATOR SIECI I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
- Administracja systemami informatycznymi opartymi na systemach Windows Server 2003, 2000, serwery wirtualne.
- Utrzymanie ciągłości pracy systemów oraz sieci teleinformatycznych (14 serverów, ok. 200 użytkowników, uprawnienia, konta, dostępy e-mail, vpn, etc.)
- Budowa infrastruktury technicznej pod wdrażany system SAP (wybór dostawców, sprzętu, czynny udział w projekcie)
- Modernizacja sieci LAN/WAN (projekt techniczny, negocjacje z dostawcami telekomunikacyjnymi)
- Wsparcie użytkowników w zakresie IT oraz telekomunikacji,
- Wdrożenie polityki bezpieczeństwa (systemy backupowe, procedury odtworzenia systemów po awarii)
- Utrzymanie ciągłości pracy systemów oraz sieci teleinformatycznych (14 serverów, ok. 200 użytkowników, uprawnienia, konta, dostępy e-mail, vpn, etc.)
- Budowa infrastruktury technicznej pod wdrażany system SAP (wybór dostawców, sprzętu, czynny udział w projekcie)
- Modernizacja sieci LAN/WAN (projekt techniczny, negocjacje z dostawcami telekomunikacyjnymi)
- Wsparcie użytkowników w zakresie IT oraz telekomunikacji,
- Wdrożenie polityki bezpieczeństwa (systemy backupowe, procedury odtworzenia systemów po awarii)
ADMINISTRATOR SIECI I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
- Administracja systemami informatycznymi opartymi na systemach Windows Server 2003, 2000, NT, serwery wirtualne.
- Administracja Microsoft Systems Management Server 2003
- Utrzymanie ciągłości pracy systemów oraz sieci teleinformatycznych (20 serverów, ok. 800 użytkowników, uprawnienia, konta, dostępy e-mail, vpn, etc.)
- Wsparcie użytkowników w zakresie IT oraz telekomunikacji,
- Administracja centralą telefoniczną Ericsson MD110
- Administracja Microsoft Systems Management Server 2003
- Utrzymanie ciągłości pracy systemów oraz sieci teleinformatycznych (20 serverów, ok. 800 użytkowników, uprawnienia, konta, dostępy e-mail, vpn, etc.)
- Wsparcie użytkowników w zakresie IT oraz telekomunikacji,
- Administracja centralą telefoniczną Ericsson MD110
SPECJALISTA ds. INFRASTRUKTURY
- Administracja systemami informatycznymi (Windows 2003, 2000, NT)
- Projekt, wdrożenie i administracja Systems Management Server 2003
- Administracja centralą telefoniczną Ericsson MD110
- Projekt i wdrożenie telefonii konwergentnej (obniżenie kosztów rozmów telefonicznych o 40%)
- Administracja serwerem ACE (tokeny, dostęp zdalny)
- Projekt i wdrożenie polityki bezpieczeństwa na komputerach przenośnych (szyfrowanie danych SAFEGUARD, firewall PREVENTIA)
- Projekt, wdrożenie i administracja Systems Management Server 2003
- Administracja centralą telefoniczną Ericsson MD110
- Projekt i wdrożenie telefonii konwergentnej (obniżenie kosztów rozmów telefonicznych o 40%)
- Administracja serwerem ACE (tokeny, dostęp zdalny)
- Projekt i wdrożenie polityki bezpieczeństwa na komputerach przenośnych (szyfrowanie danych SAFEGUARD, firewall PREVENTIA)
SPECJALISTA ds. SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
Sanofi-Synthelabo Sp. z o. o.
- Pomoc w administrowaniu i kontrola nad poprawnym działaniem sieci komputerowej LAN
- Administrowanie i nadzór nad sprawnym działaniem floty ponad 500 stacji roboczych na terenie całej Polski
- Wdrażanie nowych systemów komputerowych w firmie (Bussines Object, Lotus Notes)
- Praca nad projektem hurtowni danych jako Designer (Bussines Objects)
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów podczas użytkowania owego sprzętu przez użytkowników (User’s Suport)
- Programowanie w Visual Basic (makra, zestawienia, porównania danych, proste programy)
- Administrowanie i nadzór nad sprawnym działaniem floty ponad 500 stacji roboczych na terenie całej Polski
- Wdrażanie nowych systemów komputerowych w firmie (Bussines Object, Lotus Notes)
- Praca nad projektem hurtowni danych jako Designer (Bussines Objects)
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów podczas użytkowania owego sprzętu przez użytkowników (User’s Suport)
- Programowanie w Visual Basic (makra, zestawienia, porównania danych, proste programy)
Szkolenia i kursy
2011 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Network Infrastructure
2010 Szkolenie z konfiguracji central telefonicznych ALCATEL
2008 Szkolenie z systemu backupu Symantec Backup Exec ver.12.0
2007 Implementing and Managing Microsoft® Exchange Server 2003
2007 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
2007 Prowadzenie i zarządzanie projektami
2006 Ericsson MD110 – zarządzanie, szkolenie zaawansowane
2006 Certyfikat MCP Microsoft Certified Professional
2006 Managing Microsoft Systems Management Server 2003
2005 Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System
2005 Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP OS
2005 Ericsson MD110 – zarządzanie i obsługa
2001 Microsoft Access 2000 zaawansowany
2000 Business Object 5.1
2000 Lotus Notes 5
2010 Szkolenie z konfiguracji central telefonicznych ALCATEL
2008 Szkolenie z systemu backupu Symantec Backup Exec ver.12.0
2007 Implementing and Managing Microsoft® Exchange Server 2003
2007 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
2007 Prowadzenie i zarządzanie projektami
2006 Ericsson MD110 – zarządzanie, szkolenie zaawansowane
2006 Certyfikat MCP Microsoft Certified Professional
2006 Managing Microsoft Systems Management Server 2003
2005 Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System
2005 Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP OS
2005 Ericsson MD110 – zarządzanie i obsługa
2001 Microsoft Access 2000 zaawansowany
2000 Business Object 5.1
2000 Lotus Notes 5
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Grupy
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-