Umiejętności
Analiza biznesowa
Consulting
CRM
Marketing lojalnościowy
Programy lojalnościowe
Usługi zarządzane
Program Management
Customer Relationship Management
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Program Manager
1. Zarządzanie kluczowymi obszarami działania programów lojalnościowych, takimi jak:
- zasady nagradzania klientów (tworzenie i testowanie reguł biznesowych)
- katalog nagród (tworzenie i modyfikacja katalogu, utrzymywanie kontaktu z dostawcami, monitorowanie zamówień i dostaw nagród)
- relacje z partnerami i podwykonawcami (nadzorowanie integracji nowych partnerów programu, monitorowanie pracy podwykonawców)
- segmentacja i komunikacja (wysyłanie kampanii marketingowych, tworzenie grup docelowych)
- monitorowanie i raportowanie pracy programu (generowanie i dystrybucja raportów, przygotowywanie prezentacji)
2. Udział w międzynarodowych projektach konsultingowych z zakresu programów lojalnościowych i CRM
- zasady nagradzania klientów (tworzenie i testowanie reguł biznesowych)
- katalog nagród (tworzenie i modyfikacja katalogu, utrzymywanie kontaktu z dostawcami, monitorowanie zamówień i dostaw nagród)
- relacje z partnerami i podwykonawcami (nadzorowanie integracji nowych partnerów programu, monitorowanie pracy podwykonawców)
- segmentacja i komunikacja (wysyłanie kampanii marketingowych, tworzenie grup docelowych)
- monitorowanie i raportowanie pracy programu (generowanie i dystrybucja raportów, przygotowywanie prezentacji)
2. Udział w międzynarodowych projektach konsultingowych z zakresu programów lojalnościowych i CRM
Konsultant ds. wdrożeń
Przygotowywanie i wspieranie wdrożeń programów lojalnościowych:
- wstępne konfigurowanie i parametryzowanie systemu
- migracje danych
Operacyjne wspieranie wdrożonych programów w zakresie:
- promocji lojalnościowych (tworzenie, testowanie)
- segmentacji klientów
- zarządzania procesami (aktywacja/dezaktywacja, monitorowanie procesów)
- dostępu do aplkacji (nadawanie dostępów, tworzenie profili użytkowników)
- wstępne konfigurowanie i parametryzowanie systemu
- migracje danych
Operacyjne wspieranie wdrożonych programów w zakresie:
- promocji lojalnościowych (tworzenie, testowanie)
- segmentacji klientów
- zarządzania procesami (aktywacja/dezaktywacja, monitorowanie procesów)
- dostępu do aplkacji (nadawanie dostępów, tworzenie profili użytkowników)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
piłka nożna, siatkówka, muzyka rockowa
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!