Piotr Auguściński

Menadżer Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Strategia biznesowa Zarządzanie Marketing Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Domain Menada Sp. z o.o.
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Odpowiedzialność za budowę dystrybucji kategorii win wśród wybranych kluczowych klientów kanału nowoczesnego
Herbapol Lublin S.A.
Kierownik ds Kluczowych Klientów
odpowiedzialność za budowę dystrybucji kategorii dżemów, realizacja założonych planów w kategorii syropów i napojów energetycznych i herbat u wybranych kontrahentów
Oshee Polska Sp. z o.o
Junior Account Manager
odpowiedzialność za budowę dystrybucji kategorii napojów i batonów funkcjonalnych wśród kontrahentów sieciowych z kanału alternatywnego (petrol, gastronomia, fitness, drogerie itp.)
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Paulig Group
odpowiedzialność za koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych. Współtworzenie strategii firmy
budowa dystrybucji marek Paulig i Santa Maria w kanale tradycyjnym. Obsługa z poziomu hal sprzedaży w sieciach Piotr i Paweł, Alma, E. Leclerc, Makro w całej Polsce
Logo
Koordynator Sprzedaży
Ren Spółka z o.o.
– odpowiedzialność za koordynację pracy 6 oddziałów. Współpraca z przedstawicielami producentów
Aviko
Regionalny Szef Sprzedaży
odpowiedzialny za sprzedaż i dystrybucję w powierzonym regionie. Koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych w kanale tradycyjnym i gastronomicznym

Szkolenia i kursy

2010/2011 – System sprzedaży Sandlera
2009 - Akademia menedżera – ocena i rozwój oraz umiejętności managerskie
2009 – Akademia bezpiecznej jazdy

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Zainteresowania

Kino, motoryzacja, sport, historia powszechna, muzyka alternatywna.

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.