Umiejętności
Strategia biznesowa
Coaching
Negocjacje
Zarządzanie portfelem
usprawnianie procesów
Bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Encore, Autodesk 3ds Max
postępowanie sądowe - legal proceedings
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
- zarządzałem 24 osobowym zespołem (managerowie, dyrektorzy, doradcy detaliczni, doradcy biznesowi, kasjerzy, skarbnicy, back office) na terenie powiatu gnieźnieńskiego
- odpowiadałem za realizację zadań w zakresie ilości i jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz wykonanie celów finansowych dla mikroregionu (oddział operacyjny i oddziały podległe)
- wyznaczałem cele sprzedażowe podległym oddziałom oraz kontrolowałem i rozliczałem ze stopnia ich realizacji
- wyznaczałem pracownikom w oddziale operacyjnym i w oddziałach podległych indywidualne zadania oraz monitorowałem ich stan wykonania
- otworzyłem oddział we Wrześni w 2011r. (wybrałem lokalizację, wynegocjowałem czynsz, nadzorowałem przygotowanie oddziału dla potrzeb banku, zrekrutowałem dyrektora i 4 doradców)
- kontrolowałem koszty funkcjonowania oddziałów w mikroregionie (nigdy nie przekroczyłem zaplanowanego budżetu, zawsze dbałem o oszczędności)
- przeszkoliłem kilkadziesiąt pracowników ze sprzedaży produktów i usług bankowych
- podejmowałem kluczowe decyzje w sprawach dotyczących: kredytów, klasyfikacji ekspozycji kredytowych, wycen wysokości rezerw, wysokości oprocentowania depozytów i kredytów, wysokości opłat i prowizji w ramach przyznanych kompetencji indywidualnych
- dbałem o przestrzeganie standardów obsługi klienta w podległych placówkach (nagroda za zajęcie 2 miejsca w Regionie za przygotowanie oddziału ze standardów jakości w 2014r)
- odpowiadałem za przestrzeganie ustalonego poziomu ryzyka kredytowego (zawsze utrzymywałem poziom ryzyka i rezerw poniżej ustalonego planu)
- byłem szefem Projektu Eventum - podniesienie efektywności sprzedaży kont osobistych u doradców w Regionie Centralno – Zachodnim
- odpowiadałem za realizację zadań w zakresie ilości i jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz wykonanie celów finansowych dla mikroregionu (oddział operacyjny i oddziały podległe)
- wyznaczałem cele sprzedażowe podległym oddziałom oraz kontrolowałem i rozliczałem ze stopnia ich realizacji
- wyznaczałem pracownikom w oddziale operacyjnym i w oddziałach podległych indywidualne zadania oraz monitorowałem ich stan wykonania
- otworzyłem oddział we Wrześni w 2011r. (wybrałem lokalizację, wynegocjowałem czynsz, nadzorowałem przygotowanie oddziału dla potrzeb banku, zrekrutowałem dyrektora i 4 doradców)
- kontrolowałem koszty funkcjonowania oddziałów w mikroregionie (nigdy nie przekroczyłem zaplanowanego budżetu, zawsze dbałem o oszczędności)
- przeszkoliłem kilkadziesiąt pracowników ze sprzedaży produktów i usług bankowych
- podejmowałem kluczowe decyzje w sprawach dotyczących: kredytów, klasyfikacji ekspozycji kredytowych, wycen wysokości rezerw, wysokości oprocentowania depozytów i kredytów, wysokości opłat i prowizji w ramach przyznanych kompetencji indywidualnych
- dbałem o przestrzeganie standardów obsługi klienta w podległych placówkach (nagroda za zajęcie 2 miejsca w Regionie za przygotowanie oddziału ze standardów jakości w 2014r)
- odpowiadałem za przestrzeganie ustalonego poziomu ryzyka kredytowego (zawsze utrzymywałem poziom ryzyka i rezerw poniżej ustalonego planu)
- byłem szefem Projektu Eventum - podniesienie efektywności sprzedaży kont osobistych u doradców w Regionie Centralno – Zachodnim
Menedżer ds. Bankowości Detalicznej
- realizowałem i wyznaczałem zadania oraz cele sprzedażowe jednostki Wydziału (rozdzielałem zadania oraz cele sprzedażowe na podległych pracowników, rozliczałem i kontrolowałem stopień wykonywanych zadań)
- odpowiadałem za realizacje wyniku finansowego Wydziału (wynik ekonomiczny powyżej 100%)
- akceptowałem przedkładane przez doradców detalicznych dokumenty i pisma oraz przekazywałem je do dyrektora oddziału
- dbałem o rozwój podległych pracowników, szkoliłem i motywowałem pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usług bankowych dla klientów detalicznych
- odpowiadałem za realizacje wyniku finansowego Wydziału (wynik ekonomiczny powyżej 100%)
- akceptowałem przedkładane przez doradców detalicznych dokumenty i pisma oraz przekazywałem je do dyrektora oddziału
- dbałem o rozwój podległych pracowników, szkoliłem i motywowałem pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usług bankowych dla klientów detalicznych
Szkolenia i kursy
- licencja PUNU
- Negocjacje z klientem
- Zarządzanie Ludźmi – Od Wyznaczania Celów do Oceny (ArchiveGlobal)
- Umiejętności Skutecznego Porozumiewania się (ArchiveGlobal)
- Profesjonalne techniki sprzedaży (ArchiveGlobal)
- Umiejętności sprzedaży doradczej (ArchiveGlobal)
- Standardy jakości obsługi Klienta Banku
- Wdrożenie wymogów Dyrektywy MiFID
- Match and More
- Algorytmy sprzedażowe
- Analiza kredytowa i zabezpieczenia kredytów
- Kredyty instytucjonalne
- Kompleksowe szkolenie kadry kierowniczej w zakresie zarządzania, kierowania
zespołem pracowników
- Windykacja należności
- Zaawansowana znajomość analizy finansowej
- Umiejętność pracy w zespole
- Szkolenie z obsługi systemu EUROBANK On-Line w BGŻ S.A.
- Szkolenie z zachowania pracowników w sytuacji napadu na bank
- Rozwój zawodowy w Banku BGŻ
- Przywództwo Sytuacyjne SL II (House of Skill)
- Efektywna komunikacja w relacjach zawodowych i zarządzaniu” (GFKM)
- Zaawansowana ocena ryzyka kredytowego (SME Finance Facility)
- Wpływ jakości obsługi na poziom sprzedaży. Jak uczyć i motywować doradców do stosowania jakości obsługi (kontrakt osh)
- Zarządzanie relacjami z klientem (4 business & people)
- Motywowanie przez docenianie
- Negocjacje z klientem
- Zarządzanie Ludźmi – Od Wyznaczania Celów do Oceny (ArchiveGlobal)
- Umiejętności Skutecznego Porozumiewania się (ArchiveGlobal)
- Profesjonalne techniki sprzedaży (ArchiveGlobal)
- Umiejętności sprzedaży doradczej (ArchiveGlobal)
- Standardy jakości obsługi Klienta Banku
- Wdrożenie wymogów Dyrektywy MiFID
- Match and More
- Algorytmy sprzedażowe
- Analiza kredytowa i zabezpieczenia kredytów
- Kredyty instytucjonalne
- Kompleksowe szkolenie kadry kierowniczej w zakresie zarządzania, kierowania
zespołem pracowników
- Windykacja należności
- Zaawansowana znajomość analizy finansowej
- Umiejętność pracy w zespole
- Szkolenie z obsługi systemu EUROBANK On-Line w BGŻ S.A.
- Szkolenie z zachowania pracowników w sytuacji napadu na bank
- Rozwój zawodowy w Banku BGŻ
- Przywództwo Sytuacyjne SL II (House of Skill)
- Efektywna komunikacja w relacjach zawodowych i zarządzaniu” (GFKM)
- Zaawansowana ocena ryzyka kredytowego (SME Finance Facility)
- Wpływ jakości obsługi na poziom sprzedaży. Jak uczyć i motywować doradców do stosowania jakości obsługi (kontrakt osh)
- Zarządzanie relacjami z klientem (4 business & people)
- Motywowanie przez docenianie
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
- giełda papierów wartościowych, rynek dewizowy, polityka pieniężna, rynek
finansowy w Polsce.
finansowy w Polsce.
Inne
- I miejsce w konkursie „Najlepszy inspektor-sprzedawca w regionie” w
BGŻ S.A.
- IX miejsce w konkursie „Najlepszy inspektor-sprzedawca w Polsce” w
BGŻ S.A.
- I miejsce w pozyskaniu największej ilości lokaty inwestycyjnej w Polsce w
BGŻ S.A.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego WWzKD w 2006 r.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału w 2007r.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału w 2008r.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału w 2009r
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Mikroregionu w 2011-2012r.
BGŻ S.A.
- IX miejsce w konkursie „Najlepszy inspektor-sprzedawca w Polsce” w
BGŻ S.A.
- I miejsce w pozyskaniu największej ilości lokaty inwestycyjnej w Polsce w
BGŻ S.A.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego WWzKD w 2006 r.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału w 2007r.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału w 2008r.
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału w 2009r
- Realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Mikroregionu w 2011-2012r.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Jakość Życia
Jakość Życia
Stawiać sobie pytania – a przede wszystkim odnajdywać odpowiedzi – te najważniejsze dla siebie, dla swojego życia, dla swojej przyszłości.
Grupa Jakość Życia jest dla tych, którym dzie