Paweł Zwaliński

Szef marki GlobalWood

Doświadczenie zawodowe

VOX CAPITAL GROUP
Szef Marki GlobalWood
 Tworzenie asortymentu podłóg litych – koncepcja układu asortymentowego, zakupy ( głównie na Dalekim Wschodzie), obsługa finansowa, marketingowa i logistyczna
 Tworzenie nowej marki podłóg litych „ Globalwood”
 Dystybucja podłóg litych zarówno w istniejącej sieci klientów jak i wśróg nowo zdobywanych partnerów dystrybucyjnych
 Zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedażowym
VELUX Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Regionalny
zarządzanie 10 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych i doradców technicznych
 Kreowanie polityki handlowej i marketingowej na podległym terenie oraz współudział w kreowaniu polityki ogólnokrajowej
 Negocjacje handlowe oraz ustalające współpracę marketingową z głównymi partnerami firmy
 Konstruowanie, kontrola i realizowanie budżetu sprzedaży i wydatków w regionie oraz w całym kraju.
 Wprowadzanie systemu CRM
 Ciągły rozwój sieci dystrybucji – zarówno tradycyjnej, jak i DIY
 Współpraca z kluczowymi klientami firmy, takich jak: Castorama, Leroy Merlin, PSB, Saint Gobain Dystrybucja Budowlana i inne.

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą