Doświadczenie zawodowe
Szef Marki GlobalWood
Tworzenie asortymentu podłóg litych – koncepcja układu asortymentowego, zakupy ( głównie na Dalekim Wschodzie), obsługa finansowa, marketingowa i logistyczna
Tworzenie nowej marki podłóg litych „ Globalwood”
Dystybucja podłóg litych zarówno w istniejącej sieci klientów jak i wśróg nowo zdobywanych partnerów dystrybucyjnych
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedażowym
Tworzenie nowej marki podłóg litych „ Globalwood”
Dystybucja podłóg litych zarówno w istniejącej sieci klientów jak i wśróg nowo zdobywanych partnerów dystrybucyjnych
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedażowym
Dyrektor Regionalny
zarządzanie 10 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych i doradców technicznych
Kreowanie polityki handlowej i marketingowej na podległym terenie oraz współudział w kreowaniu polityki ogólnokrajowej
Negocjacje handlowe oraz ustalające współpracę marketingową z głównymi partnerami firmy
Konstruowanie, kontrola i realizowanie budżetu sprzedaży i wydatków w regionie oraz w całym kraju.
Wprowadzanie systemu CRM
Ciągły rozwój sieci dystrybucji – zarówno tradycyjnej, jak i DIY
Współpraca z kluczowymi klientami firmy, takich jak: Castorama, Leroy Merlin, PSB, Saint Gobain Dystrybucja Budowlana i inne.
Kreowanie polityki handlowej i marketingowej na podległym terenie oraz współudział w kreowaniu polityki ogólnokrajowej
Negocjacje handlowe oraz ustalające współpracę marketingową z głównymi partnerami firmy
Konstruowanie, kontrola i realizowanie budżetu sprzedaży i wydatków w regionie oraz w całym kraju.
Wprowadzanie systemu CRM
Ciągły rozwój sieci dystrybucji – zarówno tradycyjnej, jak i DIY
Współpraca z kluczowymi klientami firmy, takich jak: Castorama, Leroy Merlin, PSB, Saint Gobain Dystrybucja Budowlana i inne.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą