Paweł Zieliński

Regionalny Kierownik Telemarketingu, Polkomtel S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Regionalny Kierownik Departamentu Sprzedaży Telemarketingowej
Polkomtel S.A.
• efektywna realizacja planów sprzedaży pozyskania i utrzymania w zarządzanym regionie,
• koordynacja współpracy z Agentami, zarządzanie siecią sprzedaży Agencyjnej Call Center
• motywowanie i wsparcie w realizacji założonych celów sprzedaży,
• nadzór nad realizacją postanowień Umowy Agencyjnej.
• koordynacja przepływu informacji pomiędzy Departamentem a siecią sprzedaży.
• realizacja nałożonych celów ilościowych i jakościowych przez Spółkę,
• pozyskiwanie nowych Partnerów do współpracy.
• analiza i kontrola jakości sprzedaży u Agentów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• budżetowanie wydatków związanych ze wsparciem działalności Agentów.
• raportowanie z wizyt u Agentów z opisem dokonanych czynności i ustaleń,
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Hurtownia Wydawnictw Obcojęzycznych
1997 - Własna działalność gospodarcza - pełnienie funkcji Regionalnego Kierownika sprzedaży wydawnictw obcojęzycznych. Zakres obowiązków:
• prowadzenie hurtowni,
• sprzedaż, pozyskiwanie i obsługa Klientów w zakresie pełnej oferty Wydawniczej,
• rekrutacja i zarządzanie personelem,
• zawieranie umów z jednostkami współpracującymi,
• skuteczne realizowanie przyjętego planu sprzedaży.

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zarządzania projektami PMI 2011
Znajomość obsługi komputera SAP,
Excel-ukończony kurs z certyfikatem 2011,
Word
ABC Menadżera 2011
Przywództwo w zarządzaniu projektami 2011

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

Prawo jazdy kat. B od 1988

Grupy

Akademia Call Center
Akademia Call Center
O szkoleniach i rozwoju kompetencji w telemarketingu i call/contact center.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Plus
Plus
Strona dla osób związanych z Polkomtel S.A., pracowników Plusa oraz osób wykonujących prace na rzecz Polkomtel S.A., użytkowników sieci Plus oraz dla zainteresowanych tym tematem
PRZYWÓDZTWO
PRZYWÓDZTWO
Jeśli przywództwo jest sztuką, jak stać się inspiracją i przykładem do naśladowania?
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenia. Rabaty i zniżki.
Szkolenia. Rabaty i zniżki.
Grupa dla tych którzy, oczekują rabatów i zniżek na szkolenia i dla tych, którzy oferują rabaty i zniżki na szkolenia. Zapraszam wszystkich, którzy chcą wspólnie zyskać.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.