Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sekcji infrastruktury
Commercial Union Polska
Odpowiedzialny za:
- zarządzanie zespołem, skala do 8 osób
- budowę i implementację nowego Call Center dla CU Direct
- utrzymanie i rozwój Call Center
- utrzymanie infrastruktury sprzętowej dla CU Direct (serwery, net, firewall, voice)
- budowę działu Help Desk oraz wdrożenie procedur obsługi klienta
- zarządzanie zespołem, skala do 8 osób
- budowę i implementację nowego Call Center dla CU Direct
- utrzymanie i rozwój Call Center
- utrzymanie infrastruktury sprzętowej dla CU Direct (serwery, net, firewall, voice)
- budowę działu Help Desk oraz wdrożenie procedur obsługi klienta
Menedżer ds dostarczania i utrzymania rozwiązań informatycznych
Aviva
Kompleksowe wsparcie informatyczne dla systemów wsparcia sprzedaży oraz wszystkich kanałów kontaktu z klientem. Scrum master
Zarządzanie zespołami, skala do 40 osób
• Współtworzenie strategii IT oraz rozwoju oprogramowania.
• Analiza strategii działania firm na polskim rynku finansowym w ramach wszystkich aspektów IT. Wykorzystywanie najlepszych wzorców.
• Optymalizacja wszystkich procesów IT /ITIL/,
• Koordynacja realizacji głównych projektów informatycznych Aviva, kontrola terminowości, jakości oraz budżetu.
• Wypracowywanie standardów w zakresie oprogramowania oraz infrastruktury celem unifikacji rozwiązań.
• Dbałość o optymalną wydajność i dostępność kluczowych systemów informatycznych Aviva
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami zewnętrznymi, negocjacje kontraktów, duże przetargi informatyczne.
• Planowanie, kontrola wielomilionowych budżetów. Minimalizacja kosztów
Zarządzany obszar:
1) (VOICE) Rozwój i utrzymanie systemów dla dwóch obszarów Call Center: Aviva Sp z.o.o oraz Aviva Direct.
2) (CRM) Rozwój i utrzymanie systemu CRM.
3) (PRODUCT) Rozwój i utrzymanie systemów produktowych
4) (LETTER) Rozwój i utrzymanie systemu tworzenia korespondencji masowej dla wszystkich spółek Aviva oraz Aviva Lithuania.
5) (DOCUMENT FLOW) Rozwój i utrzymanie systemu zarządzania korespondencją elektroniczną.
6) (ESB) Rozwój i utrzymanie Uniwersalnej Szyny Danych, a tym samym rozwój elementów integracji większości aplikacji Aviva.
7) (COMMISSIONS) Rozwój i utrzymanie głównego systemu prowizyjnego.
8) (ORGANIZER & PLANNER) Rozwój i utrzymanie zaawansowanych systemów organizujących i planujących pracę agentów ubezpieczeniowych.
9) (SALE SUPPORT)Rozwój i utrzymanie wielu rozwiązań typu front-end wspierających sprzedaż, obsługę ubezpieczeń. oraz self service klienta
Zarządzanie zespołami, skala do 40 osób
• Współtworzenie strategii IT oraz rozwoju oprogramowania.
• Analiza strategii działania firm na polskim rynku finansowym w ramach wszystkich aspektów IT. Wykorzystywanie najlepszych wzorców.
• Optymalizacja wszystkich procesów IT /ITIL/,
• Koordynacja realizacji głównych projektów informatycznych Aviva, kontrola terminowości, jakości oraz budżetu.
• Wypracowywanie standardów w zakresie oprogramowania oraz infrastruktury celem unifikacji rozwiązań.
• Dbałość o optymalną wydajność i dostępność kluczowych systemów informatycznych Aviva
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami zewnętrznymi, negocjacje kontraktów, duże przetargi informatyczne.
• Planowanie, kontrola wielomilionowych budżetów. Minimalizacja kosztów
Zarządzany obszar:
1) (VOICE) Rozwój i utrzymanie systemów dla dwóch obszarów Call Center: Aviva Sp z.o.o oraz Aviva Direct.
2) (CRM) Rozwój i utrzymanie systemu CRM.
3) (PRODUCT) Rozwój i utrzymanie systemów produktowych
4) (LETTER) Rozwój i utrzymanie systemu tworzenia korespondencji masowej dla wszystkich spółek Aviva oraz Aviva Lithuania.
5) (DOCUMENT FLOW) Rozwój i utrzymanie systemu zarządzania korespondencją elektroniczną.
6) (ESB) Rozwój i utrzymanie Uniwersalnej Szyny Danych, a tym samym rozwój elementów integracji większości aplikacji Aviva.
7) (COMMISSIONS) Rozwój i utrzymanie głównego systemu prowizyjnego.
8) (ORGANIZER & PLANNER) Rozwój i utrzymanie zaawansowanych systemów organizujących i planujących pracę agentów ubezpieczeniowych.
9) (SALE SUPPORT)Rozwój i utrzymanie wielu rozwiązań typu front-end wspierających sprzedaż, obsługę ubezpieczeń. oraz self service klienta
kierownik Sekcji Rozwoju Systemów Wsparcia Obsługi Klienta
Aviva Sp. z o.o.
Kompleksowe wsparcie informatyczne wszystkich kanałów kontaktu z klientem, jak również obszarów back-office usprawniających relacje z klientem.
Zarządzanie zespołem, skala do 15 osób
1) (VOICE) Rozwój i utrzymanie systemów dla dwóch obszarów Call Center: Aviva Sp z.o.o oraz Aviva Direct
2) (CRM) Rozwój systemu CRM
3) (LETTER) Rozwój systemu tworzenia korespondencji masowej dla wszystkich spółek Aviva
4) (DOCUMENT FLOW) Rozwój systemu zarządzania korespondencją elektroniczną.
Zarządzanie zespołem, skala do 15 osób
1) (VOICE) Rozwój i utrzymanie systemów dla dwóch obszarów Call Center: Aviva Sp z.o.o oraz Aviva Direct
2) (CRM) Rozwój systemu CRM
3) (LETTER) Rozwój systemu tworzenia korespondencji masowej dla wszystkich spółek Aviva
4) (DOCUMENT FLOW) Rozwój systemu zarządzania korespondencją elektroniczną.
Szkolenia i kursy
AGILE COACHING ACADEMY
CERTIFIED PROFESSIONAL SCRUM MASTER
SCRUM PRODUCT OWNER
CERTIFIED ITIL IT SERVICE MANAGER (Service Delivery)
CERTIFIED ITIL IT SERVICE MANAGER (Service Suport)
ITIL FOUNDATION
ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PRZYWÓDCZYCH
KOMUNIKACJA I WYWIERANIE WPŁYWU
SKUTECZNY MENEDŻER W DZIAŁANIU
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
JAK WZMACNIAĆ SIEBIE I MOTYWOWAC ZESPÓŁ
NEGOCJACJE
i wiele wiele innych
CERTIFIED PROFESSIONAL SCRUM MASTER
SCRUM PRODUCT OWNER
CERTIFIED ITIL IT SERVICE MANAGER (Service Delivery)
CERTIFIED ITIL IT SERVICE MANAGER (Service Suport)
ITIL FOUNDATION
ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PRZYWÓDCZYCH
KOMUNIKACJA I WYWIERANIE WPŁYWU
SKUTECZNY MENEDŻER W DZIAŁANIU
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
JAK WZMACNIAĆ SIEBIE I MOTYWOWAC ZESPÓŁ
NEGOCJACJE
i wiele wiele innych
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
reklama, copywriting, komponowanie muzyki
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.